Eikö vieläkään ole nimi muuttunut

Palstan.nimi.vaihtoon

Eikö suomi 24 saa millään muutettua tätä, yksityisen ihmisen omiman palstan nimeä
Jassu&Tuksupalstaksi?
Ihan itse voivat modet tarkistaa, ettei täällä mitään muuta ole. Kuin sairaalloista jankkaamista
kahdesta, ns."turhasta julkkiksesta"

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei.kiinnosta
      • suuuuurestinaurattaa

        Eihän tällä palstalla ole enää moneen vuoteen muista ollutkaan keskusteluja kuin Martinasta, Tuksusta ja Jassusta. Syynä on se, kun kommentoijina ovat vain samat vakkarit, jotka ovat näistä henkilöistä ja heidän elämästään kateellisia joko varallisuuden, tai muuten onnellisen elämänsä takia. Pari tyyppiä on henk.kohtaisesti kiinnostuneita katkeruutensa takia ja sitten ei voida sietää kyseisen nälvittävän onnellisuudesta.


      • nikkienvaihtajat
        suuuuurestinaurattaa kirjoitti:

        Eihän tällä palstalla ole enää moneen vuoteen muista ollutkaan keskusteluja kuin Martinasta, Tuksusta ja Jassusta. Syynä on se, kun kommentoijina ovat vain samat vakkarit, jotka ovat näistä henkilöistä ja heidän elämästään kateellisia joko varallisuuden, tai muuten onnellisen elämänsä takia. Pari tyyppiä on henk.kohtaisesti kiinnostuneita katkeruutensa takia ja sitten ei voida sietää kyseisen nälvittävän onnellisuudesta.

        Joo sen olen minäkin huomannut. Peltolan asukki kumminkin pitää huolen Jassuketjujen näkyvyydestä. Titityyjatöttöröö seuraa ja laskee piirakoiden marjamäärät ja traileri(sami) on tohkeissaan Martinan jalkojen koosta.


      • vanha.virsi
        suuuuurestinaurattaa kirjoitti:

        Eihän tällä palstalla ole enää moneen vuoteen muista ollutkaan keskusteluja kuin Martinasta, Tuksusta ja Jassusta. Syynä on se, kun kommentoijina ovat vain samat vakkarit, jotka ovat näistä henkilöistä ja heidän elämästään kateellisia joko varallisuuden, tai muuten onnellisen elämänsä takia. Pari tyyppiä on henk.kohtaisesti kiinnostuneita katkeruutensa takia ja sitten ei voida sietää kyseisen nälvittävän onnellisuudesta.

        Sinäkin naurattaa kommentoit täällä päivittäin. Miten siinä tapauksessa parempi olet kuin muut kirjoittajat?

        Miksi naurattaata koskevat viesti poistetaan? Miksi? Hän saa haukkua kyllä muut kirjoittajat?


      • vanha.virsi
        vanha.virsi kirjoitti:

        Sinäkin naurattaa kommentoit täällä päivittäin. Miten siinä tapauksessa parempi olet kuin muut kirjoittajat?

        Miksi naurattaata koskevat viesti poistetaan? Miksi? Hän saa haukkua kyllä muut kirjoittajat?

        olet parempi, väärä sanajärjestys


      • titityyjatöttöröö
        nikkienvaihtajat kirjoitti:

        Joo sen olen minäkin huomannut. Peltolan asukki kumminkin pitää huolen Jassuketjujen näkyvyydestä. Titityyjatöttöröö seuraa ja laskee piirakoiden marjamäärät ja traileri(sami) on tohkeissaan Martinan jalkojen koosta.

        Täällä on myös tuo eräs marjojen laskija, joka on oikea sisustuseksperttikin olevinaan.


    • Vois.siivota

      Mutta kuka ja miksi joku nostaa koko ajan Tuksuketjuja???
      Sama henkilö käy läpi ketjut ja nostelee. Ei niitä kukaan lue. Katsokaas kellonaikoja, nostaa urakalla ketjut peräjälkeen. Jo on homman ottanut. En ymmärrä.

    • vanha.virsi

      Samin salatut, naurattaa, nikkienvaihtajat, titityy, sama henkilö jokaisen takana.

      No niin naurattaa, oisko vanhan virren aika?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe