Perimmäinen syy

Toinenn

Miksi tulit tälle palstalle?

46

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siksitäällä

      Koska tunteet jäi eron jälkeen jäljelle mutta ei ollut ketään kenen kanssa niistä jutella.

    • runopalsta

      Ensi alkuun en tykännyt lainkaan tällaisesta kirjoittelusta ja kesti pitkään ennenkuin näin tällaisessa mitään mieltä. Sitten tapahtui jotain outoa ja mystistä ja sen johdosta jäin lukemaan näitä sivuja. Sillä oli varmaankin jokin suurempi tarkoitus - tai olikin. Silloin palstojen sävy ei mielestäni ollut näin vihamielinen ja hyökkäävä. Nyt selaan vain hiukan näitä ja ihmettelen tapahtunutta.

      • runoistatulimieleen

        Joku jossakin ajattelee edelleen erästä vaikka onkin ollut jokusen aikaa hiljaa...


    • jokuvaaaaannnnnn
    • seluuserisielläedelleen

      Tulin "kertomaan" että olen ihastunut häneen, kun en kasvotusten sitä uskaltanut sanoa, edes kysyä nimeä tai yhteystietoja.

      Luuseri kun olen, ei voi mitään. Vielä kun pääsisi näistä tunteistaan eroon.

    • OnhanSitäNäitä

      Ikävä hänen lähelle. Täysin yllättämään päässyt vahva tunne, joka ei poistu ja eikä ole mikään hetken hairahdus. Tunne, josta ei voi muualla puhua tilanteesta johtuen.

      • Nainennnnn

        Juuri näin olisin kirjoittanut.


      • toivonniin

        Toivottavasti voit tuolle tunteittesi kohteelle sentään noista puhua.


      • nainennnn
        toivonniin kirjoitti:

        Toivottavasti voit tuolle tunteittesi kohteelle sentään noista puhua.

        Valitettavasti en voi. Yrittänyt olen yhteyttä...


      • uhthpem

        No näin ajattelen myös.


    • Elluhalloyb

      No olin ensin catissa...mut kova tahtista mulle ..kun vasta opettelin koneen käyttöä...
      Sitten tuli mutkia elämään...
      Huomasin et tästä oli mulle apua..
      Sain purkaa itseäni..nauraa..itkeä...
      Sillä tiellä edelleen...💝

    • Ohjaus

      Hän ohjasi mut tälle palstalle.

      • Sallaisesti

        Oliko se hyvä vai huono veto?


      • Ohjaus
        Sallaisesti kirjoitti:

        Oliko se hyvä vai huono veto?

        Hyvä.


      • Sallaisesti
        Ohjaus kirjoitti:

        Hyvä.

        Missä mielessä?


      • Ohjaus
        Sallaisesti kirjoitti:

        Missä mielessä?

        Täällä voidaan kirjoitella toisillemme.


      • Sallaisesti
        Ohjaus kirjoitti:

        Täällä voidaan kirjoitella toisillemme.

        Miksi ei toisaallakin?


      • Ohjaus
        Sallaisesti kirjoitti:

        Miksi ei toisaallakin?

        Pitäisi kohdata ensin.


      • Sallaisesti
        Ohjaus kirjoitti:

        Pitäisi kohdata ensin.

        Miksi?


      • Ohjaus
        Sallaisesti kirjoitti:

        Miksi?

        Että voisimme aloittaa yhteisen elämän.


      • nojohannyt
        Ohjaus kirjoitti:

        Että voisimme aloittaa yhteisen elämän.

        ootteko edes nähnyt koskaan?


      • Sallaisesti
        Ohjaus kirjoitti:

        Että voisimme aloittaa yhteisen elämän.

        Niih, ollaanko ja ollaanko jutusteltu?


      • Ohjaus
        Sallaisesti kirjoitti:

        Niih, ollaanko ja ollaanko jutusteltu?

        Ollaan tavattu ja vietetty lumoava ilta yhdessä.


      • Sallaisesti
        Ohjaus kirjoitti:

        Ollaan tavattu ja vietetty lumoava ilta yhdessä.

        Miun ohjaamani kanssa ei ole "vielä"iltoja vietetty. Eikä se varmaankaan tiällä enää oleskele, harmi sinnäänsä.


    • NoSiks

      Et sulla olisi jotain kysyttävää.

      • josolisithän

        On minulla paljonkin kysyttävää sinulta. Mutta se on sitten eri asia, haluatko olla tekemisissä ja vastailla.


      • HaluunMä
        josolisithän kirjoitti:

        On minulla paljonkin kysyttävää sinulta. Mutta se on sitten eri asia, haluatko olla tekemisissä ja vastailla.

        Anna tulla sit vaa kysymykset. Tiedä vaikka juttu kehittyisi nopeasti ja vietettäisiin joulu kimpassa.


      • josolisithän

        Kuinka pitkä olet? Jos tähän tulee väärä vastaus niin muille kysymyksille ei olekaan tarvetta koska olet väärä.


      • HaluunMä
        josolisithän kirjoitti:

        Kuinka pitkä olet? Jos tähän tulee väärä vastaus niin muille kysymyksille ei olekaan tarvetta koska olet väärä.

        172cm. Pituusko sulla ratkaisee suhteen?


    • Teeltäässälle

      Toive siitä että hänkin kaipaisi minua ja olisi täällä, koska ei voi sitä kasvotusten sanoa.

    • minun.tarinani

      Aloin seurailemaan näitä täällä, kun olin keskusteluotsikoissa nähnyt tekstin "perävalot vain vilkkui". Olin silloin ajanut autolla bussipysäkin ohi, jossa oli seisomassa häntä muistuttava henkilö. Sitä enneen olin vähän aikaa käynyt koirapalstalla.

    • enedestiedä

      kerran noin vuosi sitten huomasin ihmetteleväni, jotta missä ihmeessä minä nyt sitten taas olenkaan. 😄😄😄
      Nyt täytyykin lähteä kylille joululahjaostoksille. Toivon saattavani samalla toista vuotta sitten aloittamani neljään maahan ulottuneen etsimiseni päätökseen löytämällä tumman luumun väriset siistit talvikengät. Viikko sitten löysin jo oikean väriset, mutta malli ei ollut tyyliäni.

    • uteliaisuus..

    • Poissamuttapaikalla

      Ainoa paikka minne voin purkaa. Kukaan muu kuin palsta ei tiedä 😁 kunhan höpöttelen ikävissäni.

    • johddatusta

      Aloitussivulla oli Erään kirjoitus, josta
      tunnistin molemmat.
      Siitä tämä alkoi ja on ollut antoisa.

    • Olinvarmaettähänon

      Se oli eräs joulun aika. Näin videon, jossa oli monia asioita, jotka sopivat. Sitten uskaltauduin kirjoittamaan... oli eräs tarina, jota jatkoin...kävi kuin tarinassa. Monia merkkejä. Sex år sedan.

    • uhthpem

      Huhtikuun lopulla tänä vuonna eksyin ekan kerran. S.postini on 24.ssa.
      Etusivulla silmääni osui mielenkiintoinen aloitus. Luin ja annoin oman kantani. Ketjussa erään miehen kommentti jäi mietityyttään, voisiko sydämeeni jäänyt mies käydä täällä ja kirjoitella? Noin kk en käynyt mutta kommentti vaivasi. Sitte etsin kyseistä ketjua ja huomasin monet muut. Löysin etsimäni.
      Huomasin muidenkin kyselevän tunnisteita joten itsekin. Siitä sitten ikään kuin koukkun jäin muutamaksi kk.ksi.

      Enimmälseen luin, sitten jos tosi hyvin jostain kirjoituksesta tuli meidän kahden väliset asiat mieleen laitoin kyssäriä. Muutamaan yleiseen galluun vastasin.

      Akkujen lataamiseen liittyvä ketju. Hetkeä aiemmin olin ilmoittanut että luurissani ei ole akkua paljoo. Sen johdosta ja parin ketjun jälkee kerroin suoraan mitä tunnen.
      Myöhemmin tajusin akkujen lataamisen olevan sanonta liittyen kesälomiin😂

    • Tiedoksi.päättelijöille

      Minulla oli aivan erilainen syy tulla tälle palstalle, kuin edellisillä kirjoittajilla. Olen puhunut tuloni syystä irl monelle eri taholle, enkä nytkään aio tänne avautua, kuten en aiemminkaan. Joudun ilmeisesti puhumaan kokemastani loppuelämäni, eikä mistään kuitenkaan ole hyötyä. Ehkä jollekin puhumiseni aiheuttaa edes vähän harmia, se on tämänhetkinen toiveeni.

    • Fiek

      Joskus mielipiteiden vaihtoon, suurin syy lienee yksinäisyys.

    • NaiseltaNaiselle

      viime kesänä löysin tämän..ikävöin erästä ihanaa naista <3

    • Perimmäinen syy on ikävä.

    • Miätteliäsmiäs

      Hän sai houkuteltua, hetken mietin onko hyötyä vai haittaa?

    • sdklhhvvc

      Olisi kiva tietää kuinka montaa täällä ikävöit? Siis tällä hetkellä.

      • Sivustavaan

        Yhtä vain.


    • miksien

      Ainoa paikka missä voin ikävöidä jahaaveiöla. Kohtali minut tänne toi. Hyvää joulua

    • lounas.ajatus

      Kun me shoppaillaan samoissa paikoissa kehä kolmen sisäpuolella niin tulin katsomaan näkyykö häntä täällä . Toiveissani ja varmuuden vuoksi jos hän vaikka haluaisi tietää kuulumisiani, enhän enää kirjoita blogiani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe