Miksi tulit tälle palstalle?
Perimmäinen syy
46
<50
Vastaukset
- siksitäällä
Koska tunteet jäi eron jälkeen jäljelle mutta ei ollut ketään kenen kanssa niistä jutella.
- runopalsta
Ensi alkuun en tykännyt lainkaan tällaisesta kirjoittelusta ja kesti pitkään ennenkuin näin tällaisessa mitään mieltä. Sitten tapahtui jotain outoa ja mystistä ja sen johdosta jäin lukemaan näitä sivuja. Sillä oli varmaankin jokin suurempi tarkoitus - tai olikin. Silloin palstojen sävy ei mielestäni ollut näin vihamielinen ja hyökkäävä. Nyt selaan vain hiukan näitä ja ihmettelen tapahtunutta.
- runoistatulimieleen
Joku jossakin ajattelee edelleen erästä vaikka onkin ollut jokusen aikaa hiljaa...
- jokuvaaaaannnnnn
Varmaan tämän vuoksi.
https://www.youtube.com/watch?v=R0ERzkjWP_o - seluuserisielläedelleen
Tulin "kertomaan" että olen ihastunut häneen, kun en kasvotusten sitä uskaltanut sanoa, edes kysyä nimeä tai yhteystietoja.
Luuseri kun olen, ei voi mitään. Vielä kun pääsisi näistä tunteistaan eroon. - OnhanSitäNäitä
Ikävä hänen lähelle. Täysin yllättämään päässyt vahva tunne, joka ei poistu ja eikä ole mikään hetken hairahdus. Tunne, josta ei voi muualla puhua tilanteesta johtuen.
- Nainennnnn
Juuri näin olisin kirjoittanut.
- toivonniin
Toivottavasti voit tuolle tunteittesi kohteelle sentään noista puhua.
- nainennnn
toivonniin kirjoitti:
Toivottavasti voit tuolle tunteittesi kohteelle sentään noista puhua.
Valitettavasti en voi. Yrittänyt olen yhteyttä...
- uhthpem
No näin ajattelen myös.
- Elluhalloyb
No olin ensin catissa...mut kova tahtista mulle ..kun vasta opettelin koneen käyttöä...
Sitten tuli mutkia elämään...
Huomasin et tästä oli mulle apua..
Sain purkaa itseäni..nauraa..itkeä...
Sillä tiellä edelleen...💝 - Ohjaus
Hän ohjasi mut tälle palstalle.
- Sallaisesti
Oliko se hyvä vai huono veto?
- Ohjaus
Sallaisesti kirjoitti:
Oliko se hyvä vai huono veto?
Hyvä.
- Sallaisesti
Ohjaus kirjoitti:
Hyvä.
Missä mielessä?
- Ohjaus
Sallaisesti kirjoitti:
Missä mielessä?
Täällä voidaan kirjoitella toisillemme.
- Sallaisesti
Ohjaus kirjoitti:
Täällä voidaan kirjoitella toisillemme.
Miksi ei toisaallakin?
- Ohjaus
Sallaisesti kirjoitti:
Miksi ei toisaallakin?
Pitäisi kohdata ensin.
- Sallaisesti
Ohjaus kirjoitti:
Pitäisi kohdata ensin.
Miksi?
- Ohjaus
Sallaisesti kirjoitti:
Miksi?
Että voisimme aloittaa yhteisen elämän.
- nojohannyt
Ohjaus kirjoitti:
ootteko edes nähnyt koskaan?
- Sallaisesti
Ohjaus kirjoitti:
Niih, ollaanko ja ollaanko jutusteltu?
- Ohjaus
Sallaisesti kirjoitti:
Niih, ollaanko ja ollaanko jutusteltu?
Ollaan tavattu ja vietetty lumoava ilta yhdessä.
- Sallaisesti
Ohjaus kirjoitti:
Ollaan tavattu ja vietetty lumoava ilta yhdessä.
Miun ohjaamani kanssa ei ole "vielä"iltoja vietetty. Eikä se varmaankaan tiällä enää oleskele, harmi sinnäänsä.
- NoSiks
Et sulla olisi jotain kysyttävää.
- josolisithän
On minulla paljonkin kysyttävää sinulta. Mutta se on sitten eri asia, haluatko olla tekemisissä ja vastailla.
- HaluunMä
josolisithän kirjoitti:
On minulla paljonkin kysyttävää sinulta. Mutta se on sitten eri asia, haluatko olla tekemisissä ja vastailla.
Anna tulla sit vaa kysymykset. Tiedä vaikka juttu kehittyisi nopeasti ja vietettäisiin joulu kimpassa.
- josolisithän
Kuinka pitkä olet? Jos tähän tulee väärä vastaus niin muille kysymyksille ei olekaan tarvetta koska olet väärä.
- HaluunMä
josolisithän kirjoitti:
Kuinka pitkä olet? Jos tähän tulee väärä vastaus niin muille kysymyksille ei olekaan tarvetta koska olet väärä.
172cm. Pituusko sulla ratkaisee suhteen?
- Teeltäässälle
Toive siitä että hänkin kaipaisi minua ja olisi täällä, koska ei voi sitä kasvotusten sanoa.
- minun.tarinani
Aloin seurailemaan näitä täällä, kun olin keskusteluotsikoissa nähnyt tekstin "perävalot vain vilkkui". Olin silloin ajanut autolla bussipysäkin ohi, jossa oli seisomassa häntä muistuttava henkilö. Sitä enneen olin vähän aikaa käynyt koirapalstalla.
- enedestiedä
kerran noin vuosi sitten huomasin ihmetteleväni, jotta missä ihmeessä minä nyt sitten taas olenkaan. 😄😄😄
Nyt täytyykin lähteä kylille joululahjaostoksille. Toivon saattavani samalla toista vuotta sitten aloittamani neljään maahan ulottuneen etsimiseni päätökseen löytämällä tumman luumun väriset siistit talvikengät. Viikko sitten löysin jo oikean väriset, mutta malli ei ollut tyyliäni. uteliaisuus..
- Poissamuttapaikalla
Ainoa paikka minne voin purkaa. Kukaan muu kuin palsta ei tiedä 😁 kunhan höpöttelen ikävissäni.
- johddatusta
Aloitussivulla oli Erään kirjoitus, josta
tunnistin molemmat.
Siitä tämä alkoi ja on ollut antoisa. - Olinvarmaettähänon
Se oli eräs joulun aika. Näin videon, jossa oli monia asioita, jotka sopivat. Sitten uskaltauduin kirjoittamaan... oli eräs tarina, jota jatkoin...kävi kuin tarinassa. Monia merkkejä. Sex år sedan.
- uhthpem
Huhtikuun lopulla tänä vuonna eksyin ekan kerran. S.postini on 24.ssa.
Etusivulla silmääni osui mielenkiintoinen aloitus. Luin ja annoin oman kantani. Ketjussa erään miehen kommentti jäi mietityyttään, voisiko sydämeeni jäänyt mies käydä täällä ja kirjoitella? Noin kk en käynyt mutta kommentti vaivasi. Sitte etsin kyseistä ketjua ja huomasin monet muut. Löysin etsimäni.
Huomasin muidenkin kyselevän tunnisteita joten itsekin. Siitä sitten ikään kuin koukkun jäin muutamaksi kk.ksi.
Enimmälseen luin, sitten jos tosi hyvin jostain kirjoituksesta tuli meidän kahden väliset asiat mieleen laitoin kyssäriä. Muutamaan yleiseen galluun vastasin.
Akkujen lataamiseen liittyvä ketju. Hetkeä aiemmin olin ilmoittanut että luurissani ei ole akkua paljoo. Sen johdosta ja parin ketjun jälkee kerroin suoraan mitä tunnen.
Myöhemmin tajusin akkujen lataamisen olevan sanonta liittyen kesälomiin😂 - Tiedoksi.päättelijöille
Minulla oli aivan erilainen syy tulla tälle palstalle, kuin edellisillä kirjoittajilla. Olen puhunut tuloni syystä irl monelle eri taholle, enkä nytkään aio tänne avautua, kuten en aiemminkaan. Joudun ilmeisesti puhumaan kokemastani loppuelämäni, eikä mistään kuitenkaan ole hyötyä. Ehkä jollekin puhumiseni aiheuttaa edes vähän harmia, se on tämänhetkinen toiveeni.
- Fiek
Joskus mielipiteiden vaihtoon, suurin syy lienee yksinäisyys.
- NaiseltaNaiselle
viime kesänä löysin tämän..ikävöin erästä ihanaa naista <3
Perimmäinen syy on ikävä.
- Miätteliäsmiäs
Hän sai houkuteltua, hetken mietin onko hyötyä vai haittaa?
- sdklhhvvc
Olisi kiva tietää kuinka montaa täällä ikävöit? Siis tällä hetkellä.
- Sivustavaan
Yhtä vain.
- miksien
Ainoa paikka missä voin ikävöidä jahaaveiöla. Kohtali minut tänne toi. Hyvää joulua
- lounas.ajatus
Kun me shoppaillaan samoissa paikoissa kehä kolmen sisäpuolella niin tulin katsomaan näkyykö häntä täällä . Toiveissani ja varmuuden vuoksi jos hän vaikka haluaisi tietää kuulumisiani, enhän enää kirjoita blogiani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1122735
- 1072102
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221897Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2201670Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41655Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991517Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1041220- 621059
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1261003- 64986