myöntää 82 vuotiaalle rahtariveteraanille luvan ajaa rekkaa . Eikös sen ikäisen pitäisi jo lopettaa ajo ja nauttia viimeiset ajat elämästään eläkevaarina,eikä ajella aikapommina tuolla muun liikenteen seassa.Sama kysymys isännille kuka uskaltaa riskeerata ottamalla töihin yli 80 vuotiaan ukon joka ei ole enään yhtä skarppina liikenteessä kuin nuoremmat eläkeläiskuljettajat .
Mikä lääkäri semmoinen on joka
3
62
Vastaukset
- Risukorvakin
Aivan hyvä lääkäri sellainen on!!! Minäkin sain uuden ajokortin vanhan pahvisen tilalle, kun pahvinen vanheni, uudessa on kaikki kirjaimet, niin kuin vanhassakin oli! Olen vasta 70v, kenties joudun lähtemään vielä maantielle, jos reaalieläkkeet vielä kovin pienenevät. Kohta meitä on lähelle 100 vanhojakin liikenteessä ison auton kanssa, että koittakaa nuoremmat väistellä! Jos näette bussin edessä juoksevan opaskoiran, niin ratissa olen minä, että repikää siitä...
- Loppuunasti
Lääkäri myöntää kunnon,ei iän mukaan.Kortti on lähtenyt 21 vuotiaaltakin sairaskohtauksen jälkeen 10 vuodeksi.
- Halpaatyövoimaa
Ja kai sekin auttaa jos esittää lääkärille reipasta ja nuorekasta,eikä kerro että on lääkitys monesta sairauksesta jotka ovat.Diabeetes,uniapnea,taannoin tehty ohitusleikkaus ym ym. Ajokortti lääkärintodistukset yleensä haetaan sieltä mistä sen saa helpommalla.Eihän siinä mitään jos on oikeasti terve antaa mennä vaan putki punasena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708