Krunikan Vilin terveiset Pattayalta.

KrunikanVili

Minä olen matkustellut enemmän kuin kukaan ja varmasti aloittanut matkailuni ennen lerpsukkaa.

Nytkin vietimme golfpäivän ja raukeina menimme kylpyyn.

Ohessa todiste.

https://aijaa.com/wLsupr

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KrunikanVili

      Minua pelottaa käydä yksin nukkumaan ilman leidiboin seuraa. Voin nähdä taas kauheita painajaisia naisista jotka lähentelevät minua. Leidiboi suuttui ja lähti lätkimään kun anukseni meni liian väljäksi ja paskat meni housuun. Antakaa hyvät palstalaiset neuvoja miten tästä menen eteenpäin.

    • TämäjouluPrahassa

      Minä taas olen thaimaalaisen hammaslääkärin kanssa naimisissa ja minun sekä onnellisen aviopuolisoni molempien tilien saldot ovat kuusinumeroisia. Minulla on rahaa ja omaisuutta ihan liikaakin, Olen kiireinen liikemies, vaikka en enään töitä teekkään, minulla on kaikenlaista aktiivi toimintaa päivittäin. Muun muassa 22 tuntia päivystän Pattayan matkailu palstalla päivittäin, koska se on mielestäni tärkeää?... Ajatellen tyttäreni maailmanlaajuisia liiketoimia, joilla hän tienaa ihan kivasti ikäisekseen. Mutta... Minulla on rahaa ja onnellinen liitto vaimoni kanssa, minä olen onnellinen mies ja toivon kaikille pelkkää hyvää, paitsi epäilen kaikkien muiden anonyymien reissuja ja yleensä Thaimaassa oloa ? thaimaalaisten ihmisten tuntemista... Koska en usko, että joku toinen anonyymi muka eläisi elämää, edes osittain?? Josta minä täällä yksinäni haaveilen. Se ei vaan ole mahdollista... Nähdä jonkun tuntemattoman kanssa samoja unia. Hyvää joulun odotusta onnellisille thaimaan asujille. Pitäkää puukko vieressänne, koskaan ei voi tietää kuka tunkee jaba päissään asuntoonne.

    • Suomenhammaslääkärineito

      Ihanaa lerpaniltaa aloittajalle, sinulla on aina niin paljon matkailuantia kirjoituksissasi, että olen sinuun etärakkautena rakastunut, suorastaan palvon jaloa persoonaasi.
      Ajattelen öin ja päivin, olisiko avioerosi mahdollinen, jolloin...

      • perhejouluprahassa

        Sinunkin antisi käsittääkseni kertoo sinun onnellisesta elämästäsi ja varakkuudestasi? Enemmän kun Pattayan matkailusta?? Voi olla, että ymmärrän väärinkin.? Minua ei suoraan sanottuna kiinnosta, mitä sinä ajattelet, enhän edes tunne sinua. Kiva kuitenkin, että voit tulla esiin tällä matkailusaitilla, Tuntemattomana, tuntemattomille? Meitä on kaikenlaisia, pääasia kuitenkin on, että oma elämämme on juuri sitä mitä haluamme.... Hyvin harvoilla suomalaisillahan asiat.. eivät ole yhtä hienosti kun sinulla ja minulla??


    • Sensei--

      Voi hörönaurunen sentään että täällä Phuketissa on taas hauskaa.

      DilleViliLaiiffinen 44x:nä se jaksaa päivästä toiseen bablagagaa tuubaa jauhaa deletoiden kaiken aiemman muistinsa laittaessaan tutin suuhunsa.
      Hyvin on unholassa vedonlyönnit ja että on mopoillut ristiin rastiin Chiang Maissa nauravien ravintoloitsijoiden kanssa etsien mua.
      Unohtunut on 60 millin projektit ja tehtaan perustaminen ym. ja jne.

      Neiti se on kovasti ollut golfmielellä aijaten internetistä imuroimansa maisemakuvan ja härpäkkeistään lomalomakkoa ja pankinjonotuslappusta myöden, aivan kuin nyt olisi jokin mullistava seikka että suomalainen on Pattayallla piipahtamassa.

      Ai miksi Phuketissa hyvä Pirkko H Neiti 2010-44 ???

      Tuli vuokrattua tää mökki ja Azi yhdelle vähän suuremmalle venealan yritykselle joulu- ja tammikuuksi.
      Pitävät täällä henkilökunnalleen yhdistettyä loma- ja koulutustoimintaa kävijämäärien ollen ehkä noin 100 kun on vaihtuvuutta parin viikon välein.

      Heillä mukanaan mukava protolelu, sähkötoiminen kovapohjainen kumipaatti jettivetolaitteella, joka jää mulle sitten.
      Aika näyttää luovutanko sen kylpylän käyttöön vai jätänkö omaan hubaan joelle, avomerellä sillä ei kuitenkaan tee mitään.

      Ps. Perheelliselle Laiffille joululahjavinkki, Lidlissä myydään kämmenen kokoisia droneja hintaan alle 20 jotka tekee kuperkeikan.

      Mukavaa joulunodotusta ja aijailkaa lisää kuvia vaikka auton kojelaudasta.

      Khiai.

      • GeorgvonHallens

        Haaveet ne on hiirelläkin, saati sitten lerpalla.


      • ÄläHuidoEtelänMies

        Mukava seurata sun muita "yhteiskunnallisia" kommentteja myös.....Kittilä.


      • törötisu

        Yrittääkö joku pönkittää mitätöntä egoansa kertomalla tuntemattomille vuokranneensa huvilansa Phuketista suurelle venealan yritykselle?

        Asiallista, mutta miksi sössötät tätä Pattaya osiolla? Miten tämä liittyy pattayan matkailuun?

        Yhtä viisaita muuten noi kadulta otetut vanhan mersun ja kuksankuvat kun sormien ja kuittien aijaukset. Mutta pysy palstalla PELLE.


      • Nelineli

        Laitoin ihan vittuillessani lerppasenseille tuon jotta hän ymmärtää olevansa ainoa haavematkaaja ja haaveliikemies täällä palstalla.
        Meillä muilla on muuta tekemistä tässä elämässä kuin roikkua Pattayan palstalla esittämässä Chiang Mailaista superliikemiestä kaikki päivät joka valokuvaa pelkkää kuksaa kaikesta omaisuudestaan huolimatta. Vitsi koko pelle.


      • 63Numball64
        törötisu kirjoitti:

        Yrittääkö joku pönkittää mitätöntä egoansa kertomalla tuntemattomille vuokranneensa huvilansa Phuketista suurelle venealan yritykselle?

        Asiallista, mutta miksi sössötät tätä Pattaya osiolla? Miten tämä liittyy pattayan matkailuun?

        Yhtä viisaita muuten noi kadulta otetut vanhan mersun ja kuksankuvat kun sormien ja kuittien aijaukset. Mutta pysy palstalla PELLE.

        kerroppas miten tämä palsta yleensäkään liittyy pattayan matkailuun, pankin jonotus lappuja, googlaattuja kuvia paratiisista, samoin vuokramorsiamista.... se on pattaya rakkaiden matkailu infoa,


      • Lerpanlaiffia
        63Numball64 kirjoitti:

        kerroppas miten tämä palsta yleensäkään liittyy pattayan matkailuun, pankin jonotus lappuja, googlaattuja kuvia paratiisista, samoin vuokramorsiamista.... se on pattaya rakkaiden matkailu infoa,

        Kyllä Pattaya golf, Pattayan yöelämä, Pattayan tytöt ja muut liittyy Pattayan matkailuun. Pattayan matkailuun ei liity välikommenttisi Paraisista.


      • 63NumBall64
        Lerpanlaiffia kirjoitti:

        Kyllä Pattaya golf, Pattayan yöelämä, Pattayan tytöt ja muut liittyy Pattayan matkailuun. Pattayan matkailuun ei liity välikommenttisi Paraisista.

        Mikä helvetti pattayan golffi, pattayan yöelämä ja vuokramorsiamet, kuvat kaivettu netistä, poreamme toiselta puolelta lahtea, ja poju miten parainen liittyy pattayaa, muutakun kumpikan alkaa p:llä, tai kuten pieksämäki, petteri, kovin on tarjoittunut pattayan tarjonta, nuo samat hommat voi harrastaa vaikka pieksämäellä...


      • 63NumBall64
        63NumBall64 kirjoitti:

        Mikä helvetti pattayan golffi, pattayan yöelämä ja vuokramorsiamet, kuvat kaivettu netistä, poreamme toiselta puolelta lahtea, ja poju miten parainen liittyy pattayaa, muutakun kumpikan alkaa p:llä, tai kuten pieksämäki, petteri, kovin on tarjoittunut pattayan tarjonta, nuo samat hommat voi harrastaa vaikka pieksämäellä...

        Ilman noita vuokra sellaisia, eikä pattayalla pitänyt olla kaikkea kaikille... petteri... samaa paskaa vuodesta toiseen, jutut ja taso ei ole tällä palstalla 10 vuoteen muuttunut mihinkään, petteri olet vain naisenpuutteessa elävä pikkupoika, olkoon ikäsi vaikka 63 vuotta.


      • Lerpanlaiffia
        63NumBall64 kirjoitti:

        Mikä helvetti pattayan golffi, pattayan yöelämä ja vuokramorsiamet, kuvat kaivettu netistä, poreamme toiselta puolelta lahtea, ja poju miten parainen liittyy pattayaa, muutakun kumpikan alkaa p:llä, tai kuten pieksämäki, petteri, kovin on tarjoittunut pattayan tarjonta, nuo samat hommat voi harrastaa vaikka pieksämäellä...

        Nuudelipussia ja puukuppia kuvaavan henkilön on vähän vaikea kommentoida toisten matkojen uskottavuutta.


      • Lerpanlaiffia

        Kerrottakoon senseille että venealan yritykset eivät vuokraa mitään pikku huviloita koulutukseen eikä virkistykseen eikä pikku paattiin mahdu montaa henkilöä. Niitä tilaisuuksia varten on ihan omat paikkansa ja venekerhojen tilat, jahtiklubit, marinat yms ja majoitukset hoidetaan hotelleissa.
        Vielä kun otetaan huomioon että sinun huvila ja vene ovat mielikuvituksen tuotosta niin unohda koko juttu.


      • 44xParatiisissa
        63NumBall64 kirjoitti:

        Mikä helvetti pattayan golffi, pattayan yöelämä ja vuokramorsiamet, kuvat kaivettu netistä, poreamme toiselta puolelta lahtea, ja poju miten parainen liittyy pattayaa, muutakun kumpikan alkaa p:llä, tai kuten pieksämäki, petteri, kovin on tarjoittunut pattayan tarjonta, nuo samat hommat voi harrastaa vaikka pieksämäellä...

        https://aijaa.com/e6mwil
        Mistä sivulta nuo on kopioitu ja miksi niissä lukee nimesi?


      • KrunikanVili
        63NumBall64 kirjoitti:

        Ilman noita vuokra sellaisia, eikä pattayalla pitänyt olla kaikkea kaikille... petteri... samaa paskaa vuodesta toiseen, jutut ja taso ei ole tällä palstalla 10 vuoteen muuttunut mihinkään, petteri olet vain naisenpuutteessa elävä pikkupoika, olkoon ikäsi vaikka 63 vuotta.

        Näin saarnaa meille omatekoinen lento kapteeni, jonka jutut lähinnä naurattavat todellisia Thaimaan matkaajia...


      • 63NumBall64
        44xParatiisissa kirjoitti:

        https://aijaa.com/e6mwil
        Mistä sivulta nuo on kopioitu ja miksi niissä lukee nimesi?

        Petteri hienoa sait taas kuvan vuokra-autosi avaimista, kehitystä joskin miksi piilotat avaimen avis logon alle, tiedätkö reppana, minulla on toyota camry lähes uusi ja siinä on avaimeton käynnistys ja se stop-go toiminto, eikä tuo kake ole autossasi sinne päinkään, minulla oli vanhempi camry aikaisemmin siinä oli samat näppikset ylin on lukitse ovet, alempi on avaa ovet, kolmas avaa takaluukku ja laita hasardit päälle, ja huudata äänitorvea... eikä tuo vuokrapelisi varmasti ole avaimeton, mutta toki se voi olla hyvä auto, jos sillä on ajettu niin vähän tosin se taisi olla trippimittari.

        Haluatko resupeppu että laitan kalustoni avaimet pöydälle kirjoitan että resupetterille, olet sinä reppana aika epele, sinun pitäisi olla aikuinen mies, mutta taitaa olla miesten hommat vähän ns. hukassa...

        muuten koska vuokrakamat palautuvat vuokraajalle, ja sinä pääset suomeen lumihangen keskelle, minä jatkan täällä thaimaassa oleiluania vielä senkin jälkeenkin kun olet palannut sohjolandiaan, moikataan kun tavataan.


      • seikkiAliHassan
        63NumBall64 kirjoitti:

        Mikä helvetti pattayan golffi, pattayan yöelämä ja vuokramorsiamet, kuvat kaivettu netistä, poreamme toiselta puolelta lahtea, ja poju miten parainen liittyy pattayaa, muutakun kumpikan alkaa p:llä, tai kuten pieksämäki, petteri, kovin on tarjoittunut pattayan tarjonta, nuo samat hommat voi harrastaa vaikka pieksämäellä...

        Numba kuumenee?? Ja mitähän hommaa sinä harrastat HuaHinissä, jota ei voisi harrastaa Pieksämäelläkin?? Kukkien kastelua ja suomi24:llä päivystämistä voi harrastaa jokapäivä missäpäin suomea vaan, niinkuin tosi miehet tekevätkin??


      • 63Numball64
        seikkiAliHassan kirjoitti:

        Numba kuumenee?? Ja mitähän hommaa sinä harrastat HuaHinissä, jota ei voisi harrastaa Pieksämäelläkin?? Kukkien kastelua ja suomi24:llä päivystämistä voi harrastaa jokapäivä missäpäin suomea vaan, niinkuin tosi miehet tekevätkin??

        resupetteri paljonkin mutta ennenkaikkea ei tarvitse lumihangessa tarpoa, reppana... En minä tänne olisi muuten muutanut, mutta täällä on mukavan lämmin, minulla on myös greencard usaan, joten voin voisin hyvin helposti asua sielläkin. onko jotenkin paremmin hyväksyttyä kirjoittaa palstalle pieksämäeltä tai hua hinistä, ei sillä ole mitään merkitystä, mutta hua hinissä asuminen antaa paremman pohjan keskustella thaimaasta, kuin pieksämäeltä, on näes omakohtaista kokemusta...

        tiedätkö petteri aijaamalla netistä downloudattuja kuvia pattayalta, ei tuo tuota pattayasta omakohtaista kokemusta, eikä sen enempää kuva pankinjonotusnumerosta, on rappanalla harrastukset.


      • 44xParatiisissa
        63Numball64 kirjoitti:

        resupetteri paljonkin mutta ennenkaikkea ei tarvitse lumihangessa tarpoa, reppana... En minä tänne olisi muuten muutanut, mutta täällä on mukavan lämmin, minulla on myös greencard usaan, joten voin voisin hyvin helposti asua sielläkin. onko jotenkin paremmin hyväksyttyä kirjoittaa palstalle pieksämäeltä tai hua hinistä, ei sillä ole mitään merkitystä, mutta hua hinissä asuminen antaa paremman pohjan keskustella thaimaasta, kuin pieksämäeltä, on näes omakohtaista kokemusta...

        tiedätkö petteri aijaamalla netistä downloudattuja kuvia pattayalta, ei tuo tuota pattayasta omakohtaista kokemusta, eikä sen enempää kuva pankinjonotusnumerosta, on rappanalla harrastukset.

        Jos sulla olis edes kottikärryt niin olisit sen esitellyt jo täällä. Sen verran ajeltu itsekin uusilla vuokrapeleillä Thaimaassa että irtoavain on vain varmuuden vuoksi avaimettomassakin autossa. Lerppa sen tietäisit jos olisit ajellut muulla kuin mäkiautolla ja pyörätuolilla. Sanopas nyt että mikä kuva on netistä downloudattu ja miten niissä esiintyy nimesi ja samat esineet esim golfkorttien kanssa?


      • HienoaPojuKakaraHassan
        seikkiAliHassan kirjoitti:

        Numba kuumenee?? Ja mitähän hommaa sinä harrastat HuaHinissä, jota ei voisi harrastaa Pieksämäelläkin?? Kukkien kastelua ja suomi24:llä päivystämistä voi harrastaa jokapäivä missäpäin suomea vaan, niinkuin tosi miehet tekevätkin??

        Tosimiehet Pattayalla lataa pöydälleen sitä ja tätä kirjoitellen niihin Lerppa.

        Sitten ottavat valokuvan, lataavat valokuvan aijaan ja linkittävät suomi24:lle auton kojelautavalokuvan ja interbetistä imuroidun maisemakuvan kanssa.

        Kaikki tämä Pattayalla ja tosimiehen tekemänä.


      • Vastaus
        44xParatiisissa kirjoitti:

        Jos sulla olis edes kottikärryt niin olisit sen esitellyt jo täällä. Sen verran ajeltu itsekin uusilla vuokrapeleillä Thaimaassa että irtoavain on vain varmuuden vuoksi avaimettomassakin autossa. Lerppa sen tietäisit jos olisit ajellut muulla kuin mäkiautolla ja pyörätuolilla. Sanopas nyt että mikä kuva on netistä downloudattu ja miten niissä esiintyy nimesi ja samat esineet esim golfkorttien kanssa?

        Maisemakuva golffista imuroitu.


      • 63NumBall64

        JA muuten se avainkin on tuolla mokkulan sisällä, josta sen voi napata tarvittaessa, tuo sinun mokkula on vain kake jolla käytännössä ovet lukitaan... silloin täytyy käynnistää avaimella...


    • Sensei--

      Mukavasti olen aiheuttanut pientä purnattavaa.

      44x ymmärrys heitti taas tahtomansa kuperkeikan, en ole väittänyt internetkopioksi lomalompakkoa, vaan sanoin että ei ole mikään erikoisuus että suomalainen on piipahtamassa Pattayalla.
      Golfmaisemakuva on imuroitu,eikä muuksi muutu.

      No Laiffina hän tuumaa että Laiffi se kirjoittelee vain Pattayan matkaiheita ja muut muita, juu jepjep.

      Mitä tulee tän huvilan vuokraukseen, niin Laiffi se tietää mitä vuokraajat vuokrailee, on se niin kaikkitietävä, jaha jassoo, että hotelleja ja marinaa.

      Pistä poju googlaten ja aijaten sieltä paratiisistas hotelli rantasaunalla ja paatilla, jossa yksityisranta, sekä vuokralaiselle yksityiskäyttöön ulkouima-allas kaikkine sisä- ja ulkotiloineen.

      Sinä poju olet ylpeä 29 euron vuokra-autostas, olet väärä ihminen keskustelemaan aiheesta.

      Mutta asiaan muistisi virkistämiseksi.

      Sinä ajattelet minua ja syynä homottelusi ja huorittelusi, eli yhdentekevää mitä uskot ja mitä et.

      • teromäntylä

        Laita sä kuvia huvilastas ja "ulkouima-altaastas jonka suuri aenealan yritys vuokrasi??? Selventäisi paremmin juttujasi kun aijaamasi kuksan kuvat??


      • Sensei--
        teromäntylä kirjoitti:

        Laita sä kuvia huvilastas ja "ulkouima-altaastas jonka suuri aenealan yritys vuokrasi??? Selventäisi paremmin juttujasi kun aijaamasi kuksan kuvat??

        Tulee tilaamasi pikatoimituksella välittömästi kun olet aijannut valokuvarakkaasi suomimaisemassa ja haavejoululippusi..........joihin kirjoitat Sensei.
        🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜
        มสยยำถภะหขชลลววยภัไๆำฃ 🐒


      • urosmies

        Minulla on suuremmat munat kuin sinulla. Käykö kateeksi?


      • EiKadeta
        urosmies kirjoitti:

        Minulla on suuremmat munat kuin sinulla. Käykö kateeksi?

        Pattayan rakkailla onkin tunnetusti aivan hurjan isot munat pienen pippelinsä alla, koska ne paisuu vuodessa 50 viikkoa tyhjennyksen ollen 2 viikkoa.


      • Sensei--

        Mukava että sulla puuhaa ja voit esittää mielipiteitäsi jotka sisällöllään osoittaa että sinulla on elämä kunnossa.
        Mukavaa jatkoa sinulle.


      • 44xParatiisissa
        Sensei-- kirjoitti:

        Tulee tilaamasi pikatoimituksella välittömästi kun olet aijannut valokuvarakkaasi suomimaisemassa ja haavejoululippusi..........joihin kirjoitat Sensei.
        🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜
        มสยยำถภะหขชลลววยภัไๆำฃ 🐒

        Senseilerppa kuvittelee edelleen keskustelevansa yhden henkilön kanssa.
        Oletko miettinyt sensei sitä, että miksi olen hommannut Pattaya Sports Clubin kortin, jos en golfia varten? Firman piikkiin pistän golfin kuten näit kuvassani Busines mastercardin.
        Minulla on tältä reissulta jo noin 100 kuvaa ja golfista jotakin 30.
        Jos esität väitteen että kuva on netistä imuroitu niin sinun pitää todistaa se väite. Tässä toinen 7 megan kokoinen kuva Siam waterside kentältä.
        https://aijaa.com/FA8UcR
        Tämäkin kuva on vain minulla ja Aijaalla. Sinulla ei vieläkään ole kuin kuvia kuksasta. Missä ne sun kaikki vehkeet oikein on ja huvilat?
        Mulla on muuten siitä samasta paikasta otettu toinenkin kuva, jota väitit netistä otetuksi. Voin laittaa ne vaikka huomenna että tajuat mikä typerys oikein olet. Nyt baanalle.


      • Sensei--
        44xParatiisissa kirjoitti:

        Senseilerppa kuvittelee edelleen keskustelevansa yhden henkilön kanssa.
        Oletko miettinyt sensei sitä, että miksi olen hommannut Pattaya Sports Clubin kortin, jos en golfia varten? Firman piikkiin pistän golfin kuten näit kuvassani Busines mastercardin.
        Minulla on tältä reissulta jo noin 100 kuvaa ja golfista jotakin 30.
        Jos esität väitteen että kuva on netistä imuroitu niin sinun pitää todistaa se väite. Tässä toinen 7 megan kokoinen kuva Siam waterside kentältä.
        https://aijaa.com/FA8UcR
        Tämäkin kuva on vain minulla ja Aijaalla. Sinulla ei vieläkään ole kuin kuvia kuksasta. Missä ne sun kaikki vehkeet oikein on ja huvilat?
        Mulla on muuten siitä samasta paikasta otettu toinenkin kuva, jota väitit netistä otetuksi. Voin laittaa ne vaikka huomenna että tajuat mikä typerys oikein olet. Nyt baanalle.

        Jos teitä on useita samansanaisia, samoja tarinoita jauhavia, niin se vain osoittaa sen, että kovasti suurella ryhmällä Pattayan rakkaita on samat mielenkiinnot.......lerplerp ja sensei, mulle ok.

        En todellakaan ole miettinyt miksi olet hankkinut clubikortin, minkä ihmeen takia mun sellaista pitäis miettiä, hanki poju kortteja niin paljon kuin tahdot.

        Esitä poju väitteesi että mun perheen passit on imuroitu netistä........onnistuuko ?

        Ota nyt ihmeessä niitä kuvias ja nauti lomastas Pattayalla, en väitä että et olisi siellä.

        Voin toki lähteä kanssasi valokuvakilpailuun, jos alkaa tuleen tintsuu suomimaisemassa ja joululiput, muussa tapauksessa minä vittuilen tavallani ja sinä omallasi, vaikka et pidäkään mun tavasta.

        Sun tapasonVili ja Laiffi perskärpäsvittuilijoina, mullaomatapani, sorry.

        Mene baanalle, minä uima-altaalle.


      • Lerpanoma-allas
        Sensei-- kirjoitti:

        Jos teitä on useita samansanaisia, samoja tarinoita jauhavia, niin se vain osoittaa sen, että kovasti suurella ryhmällä Pattayan rakkaita on samat mielenkiinnot.......lerplerp ja sensei, mulle ok.

        En todellakaan ole miettinyt miksi olet hankkinut clubikortin, minkä ihmeen takia mun sellaista pitäis miettiä, hanki poju kortteja niin paljon kuin tahdot.

        Esitä poju väitteesi että mun perheen passit on imuroitu netistä........onnistuuko ?

        Ota nyt ihmeessä niitä kuvias ja nauti lomastas Pattayalla, en väitä että et olisi siellä.

        Voin toki lähteä kanssasi valokuvakilpailuun, jos alkaa tuleen tintsuu suomimaisemassa ja joululiput, muussa tapauksessa minä vittuilen tavallani ja sinä omallasi, vaikka et pidäkään mun tavasta.

        Sun tapasonVili ja Laiffi perskärpäsvittuilijoina, mullaomatapani, sorry.

        Mene baanalle, minä uima-altaalle.

        Lerpan uima-allas on pesuvati hoitolaitoksessa.


      • Vierailija3
        Lerpanoma-allas kirjoitti:

        Lerpan uima-allas on pesuvati hoitolaitoksessa.

        Näin kertoivat siellä hoitavat lääkärit.


      • mielenkiinnostuinsinusta
        Sensei-- kirjoitti:

        Jos teitä on useita samansanaisia, samoja tarinoita jauhavia, niin se vain osoittaa sen, että kovasti suurella ryhmällä Pattayan rakkaita on samat mielenkiinnot.......lerplerp ja sensei, mulle ok.

        En todellakaan ole miettinyt miksi olet hankkinut clubikortin, minkä ihmeen takia mun sellaista pitäis miettiä, hanki poju kortteja niin paljon kuin tahdot.

        Esitä poju väitteesi että mun perheen passit on imuroitu netistä........onnistuuko ?

        Ota nyt ihmeessä niitä kuvias ja nauti lomastas Pattayalla, en väitä että et olisi siellä.

        Voin toki lähteä kanssasi valokuvakilpailuun, jos alkaa tuleen tintsuu suomimaisemassa ja joululiput, muussa tapauksessa minä vittuilen tavallani ja sinä omallasi, vaikka et pidäkään mun tavasta.

        Sun tapasonVili ja Laiffi perskärpäsvittuilijoina, mullaomatapani, sorry.

        Mene baanalle, minä uima-altaalle.

        No näkyy olevan ChiangMain onnellisen rahamiehen vaikea uskoa, että thaimaalaisesta tyttöystävästä ( en puutu siihen onko vuokra sellainen vai ei) voi tosiaan ottaa kuvia suomessa???

        Kuten varmasti itsekkin vuosia ChiangMaissa onnellisesti hammaslääkärisi kanssa asuneena tiedätkin, ettei tytön saaminen suomeen pariksi kuukaudeksi.... Vaadi sinun kuusinumeroista saldoasi?? Ihan tavan lihavat, nuoret, maalaritkin sieltä itselleen kesäkissoja tänne suomeen hinaavat rakastelu aihioikseen. Ei toi "morsian suomi maisemassa kuva" nyt niin spesiaalia ole, että jonkun aikuisen ja onnellisen miehen tota täytyy vaatia todistamaan vuositolkulla? Tai onhan meillä kaikilla omat puutteemme ja vikamme.

        Minua kiinnostaa oletko sä ChiangMain mies selvästä päästä kun sä noita sun tarinoita tänne isket? (Tarkoitan selväpäisyydellä päihteettömyyttä) Vai oletko niin kyllästynyt sietämättömän mukavaan elämääsi, että pää pitää saada sekasin, unohtaakseen onnellisuutensa?? Meitä on kato kaikkiin juniin... Ja Azeihin.


    • PeräkammariPattayalla

      Krunikanvilillä leidipoi ammeessa. Buahahahaaaa. Että sellanen "mies".

      Itse ei vili 180kg laardilla mihinkään ammeeseen mahdu.

      • Lerpanoksennukset

        Lerpalla riittää aina oksennuksia, itseään viisaammista kirjoittajista.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe