Ajattelin ostaa rakkaalle

Timanttikorut

Korvakorut joululahjaksi tykkäisköhän niistä?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timantit on ikuisia ja diamonds are gir's best friend
      =) onha ne, korut ihaniii

    • helmi.tyttö

      En tykkää timanteista :(

      • helmi.tyttö

        Nii, eikä mulla ole reikiäkään korvalehdissä 😱


    • mäluulenetei

      Ei ole reikiä korvissa siis koruja varten

      • mullaon

        toisessa korvassa useampikin, joten kalliiksi tulee jos ostat kaikkiin reikiin korut.


    • hassan-ali-kassan

      Onko ne sellaiset penis korut ?
      Korvissa roikkuvat penikset, jossa timanttiset koristeet?

    • Itsehäntiedät

      Kyllä se sun rakkaasi varmaankin tykkäisi. Vaikea tosin sanoa, kun en häntä tunne. Sunhan se pitäisi tietää.

    • Valkokultainen

      Ranneketju mieluummin😍

      • Ppihsla

        Keneltä tää toivomus on?


      • Valkokultainen
        Ppihsla kirjoitti:

        Keneltä tää toivomus on?

        Brunetelta naiselta...voit lähettää ketjun toki kirjeessäkin jos et uskalla muuten sitä antaa...


    • etkaimulle

      en tykkää korvakoruista. Mieluummin huippuhieno napakoru, jota oon jo pidempään harkinnut tänne vatsalihaksien keskelle. ;D Niin ja maksathan myös reiítyksen?

    • Josrakastaarakasta

      Rakkaalta saatu lahja on rakas oli se sitten mitä vain. Tärkeintä se ajatus ja läsnä olo. Halaus ehkä paras ois.

      • katrilahti

        Vaikka halauskin jo olisi ihanaa, täytyy tunnustaa, että kyllä tykkäisin kovasti myös timanttikorvakoruista, varsinkin siksi, että ne olisivat Häneltä.
        <3<3<3


    • EiJeeeesuuuuus

      Ihme valitusta hinnoista!

      Itse ostin juuri bijou brigitte

      Nimisestä kaupasta kahdet ”timanttikorvikset ” 20 eurolla ja kun oon jostain syystä nainen jonka miehet haluaa rengastaa mut jota ei helposti pysty rengastaan koska laitan hanttiin niin olen vitsaillut joskus miehille et mä oon halpa nainen sillä mä oon erittäin tyytyväinen kun sormus vaan kiiltelee ja kimaltaa hinnasta viis.

      Osoittanut sitten 9,90 euroa maksavaa ”timanttisormusta ” ja todennut että tuolla saisit mut erittäin tyytyväiseksi eikä maksas paljon. Kato ei se hinta vaan se kimallus ja kimallusta saa halvallakin
      Toisekseen kerta kun mokaat oikein kunnolla niin mä tulistun ja sormus lentää pusikkoon joten... kaks vaihtoehtoo:

      olla varma ettei mokaa tai jos aikoo tehdä emämunauksia niin ostaa sit 10 e sormuksen tai tatuoi sormeeni sormustatuoinnin jotten kiivastuessa pysty viskaamaan sitä pusikkoon ja itse lähtee suutuspäissäni toiseen suuntaan keskisormea näyttäen

      Viimeinen vaihtoehto on tietty etälamautin jolla tainnuttaa minut

      Ex kokeili lukittaa mut syliinsä mut haarojaan kannattaa suojata jos pahasti mokannut josta syystä sormus lentää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe