Olenko riivattu?

miksiainamulle

asun missä tahansa, minkä kokoisessa ja muotoisessa asunnossa tahansa
niin naapuri tekee aina lopulta kaiken meidän seinää vasten.

Rivitalossa - ne poras väliseinää yötäpäivää.
Rivitalossa - ne dokas ja makas sitä väliseinää vasten.
Paritalossa - niillä on tuolla 200 neliötä tilaa ja ne tekee koko ajan jotain tuota yhtä ainoaa väliseinää vasten. Siellä pudotellaan kokoajan työkaluja lattialle ja sirkkeli soi....välillä jotain tyhmähtää väliseinään. Niillä on kolme ulko-ovea ja niitä hakataan auki-kiinni noin 48 kertaa päivässä ja joka kerran heittämällä kiinni ja kahvaa renkutetaan 2-3 kertaa.

Vietämme illat asunnon uloimmassa nurkassa -mahdollisimman kaukana niistä, ja meidän vaatekaapit notkahtaa, kattolevytkin heilahtaa kun ne paiskoo ulko-ovia auki ja kiinni kahvan renkutus eestaas.....

Jos avaan ihan hiljaa ikkunan - ne avaa vastineeksi ulko-ovet JA HEITTÄÄ SEN KIINNI.
Eilen ne teki sen joka kerran kahdesti. Auki - kiinni -auki ja kiinni kahvan renkutus.

MIKSI? MIKSI TAAS MULLE NÄITÄ?

JA - EN - EMME häiritse naapuria. Täällä on kuulokkeet tellussa ja musiikkia kuunnellessa. Emme ole kanta-astujia, emme heitä ovea kiinni.

Luuleeko ne, ettei sieltä kuulu mitään, kun ei täältäkään kuulu?

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvätjoulut

      Tiedän tunteen. Huono tuuri. Ainoa keino olisi varmaan, että olisi hyvin vähän kotona. Kävisi vaan nukkumassa.

    • GS.politiikkaa

      Kyseessä mitä todennäköisimmin salaperäinen sosiaalisesti oikeudenmukainen puoluepolitiikka.

    • munmela

      Hoopolassa on tommosta menoo. Muista iltalääkkeet.

    • Miksikovaamusiikkia

      Kyllähän ollaan ihmisiä, ääntä syntyy kun on liikettä. Sitä tuottaa itse ja myös naapuri. Pitää oppia sietämään toisia ihmisiä ja heidän vikoja jos aikoo elää kerrostalossa tai rivitalossa. Paremmat välit naapuriin syntyy kun et jatkuvasti huomauttele metelistä vaan annat isännöitsijän huomauttaa asiasta. Omistusasunnossa asujat voinee puhua viranomaisille ja henkilölle itselleen. Minä itse musiikkia kovalla kuuntelevan naapurin sain hiljennettyä soittamalla tasan yhtä kovaa musiikkia vastaan seinän takana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe