Valaisisiko joku kokemattomalle, että mikä on osoiterivi 1 ? Ostin Office 365 kokeilun yhdeksi kuukaudeksi ilmaiseksi kokeiltavaksi. Antaessani pankkikortin tietoja sekä muita yhteystietoja, oli kohta, osoiterivi1. Mitä siihen pitää kirjoittaa ja mitä se osoiterivi meinaa?
Osoiterivi maksutiedoissa VISA windows store
ohvise
5
4638
Vastaukset
- ohvise
Saattaa olla, että se osoiterivi1 olikin PayPall sivustolla. Harkitsin ensin maksavani sillä tilauksen, mutta yhtälailla PayPall:lle pitää antaa maksukorttitiedot. En muista kumpi.
- ohvise
Siis Pay Pal
- kalliiksitulee
Eipä tuota kannata edes tilata..
- ohvise
Miksi ei?
- ohvise
Ei rahat pitäisi tililtä lähteä asiaa huomaamatta. Aina se tietysti arveluttaa, kun maksukorttitietoja jakelee eri tahoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836329
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534522- 764277
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?563327Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72737- 352376
- 2042181
- 462026