Sunnuntain seurapuhe

Pikapuhuja

Jumalan terve rakkaat sisaret ja veljet!

Näin seurapuheen aluksi tahdon kysyä teiltä: Saanko minäkin syntinen ja kurja syntini anteeksi?
Kiitos, on kiva olla ainoassa oikeassa uskossa.
Uskokaa tekin kaikki synnin anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä.
Älkää käyttäkö ehkäisyä. Lapset omat Jumalan lahja.
Synti vaanii. Maailmanloppu tulee ihan justiisa. Tehkää parannus.
Ni, ja älkää katsoko teeveetä.

Amen

21

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muuten hyvä puhe, mutta kaikki lahjoja ei tarvitse ottaa vastaan (liittyen lapsiin).

    • Pikapuhuja

      Maanantain seurapuhe:

      Jumalan terve

      Näin seurojen aluksi kysyn teiltä: Saankohan minä vielä uskoa syntini anteeksi?
      Kiitos. Tekin saatte.
      Kannattaa yhä olla ainoassa oikeassa uskossa.
      Älkää edelleenkään ehkäiskö.

      Jumalan rauhaan

    • Jos minulla puhujana olisi oma usko Jeesukseen niin heikko, että pitää seurakunnalta kysellä, "saanko minäkin uskoa"??? Kuka sen voi kiletää, ja tämmöinen epävakaa luonne vielä opettaa ja jakaa pakanalliseti syntejä anteeksi.

      On se jengiä, todella.

      • hihhiii

        Se joka ei itsessä tunne syntiä olevan ei totuus asu hänessä.


      • hihhiii kirjoitti:

        Se joka ei itsessä tunne syntiä olevan ei totuus asu hänessä.

        Näin on, sen kanssa joudut elämään.
        Totuus on Jeesus, ja sekin vielä sinulta uupuu, sen kautta kaikki, ei ole edes Isää, Jumalaa.


      • hihhiii
        Kesitas kirjoitti:

        Näin on, sen kanssa joudut elämään.
        Totuus on Jeesus, ja sekin vielä sinulta uupuu, sen kautta kaikki, ei ole edes Isää, Jumalaa.

        Mun mielestä sä oot ehkä vähän mieleltään häiriintynyt.


      • eiköpä_näin_ole
        hihhiii kirjoitti:

        Mun mielestä sä oot ehkä vähän mieleltään häiriintynyt.

        Näin ulkopuolelta katsellen sinä et vaikuta kovinkaan ymmärtäväiseltä henkilöltä. Etkö todella ymmärtänyt Kesitaksen kysyvää kommenttia? Solvaat häntä häiriintyneeksi.

        "Se joka ei itsessä tunne syntiä olevan ei totuus asu hänessä." oli vastauksesi tai kommenttisi.
        Liittyikö kommenttisi jotenkin Kesitaksen kirjoitukseen järkevästi? Vai vain omaan oikeassaolemisessasi ajattelemaasi höpöhöpöön?

        "Saanko minä uskoa?" saarnaajalta tuntuu minustakin lähinnä pelleilyltä, eikö hän todellakaan usko Jeesuksen sovitustyöhon hänenkin syntivelkansa maksamisesta ilman, että "Jamalan lasten" -seurakunta sen hänelle "todistaa"? (Rauhanyhdistyksella ja Esikoislestadiolaiset ryllä molemmilla on ainoa oikeassa olava elävä seurakunta, eli ainoita oikeassa olevia seurakuntai on ainakin kaksi.) Eikö lamppu syty? Ei niitä voi kahta olla.


      • hihhiii
        eiköpä_näin_ole kirjoitti:

        Näin ulkopuolelta katsellen sinä et vaikuta kovinkaan ymmärtäväiseltä henkilöltä. Etkö todella ymmärtänyt Kesitaksen kysyvää kommenttia? Solvaat häntä häiriintyneeksi.

        "Se joka ei itsessä tunne syntiä olevan ei totuus asu hänessä." oli vastauksesi tai kommenttisi.
        Liittyikö kommenttisi jotenkin Kesitaksen kirjoitukseen järkevästi? Vai vain omaan oikeassaolemisessasi ajattelemaasi höpöhöpöön?

        "Saanko minä uskoa?" saarnaajalta tuntuu minustakin lähinnä pelleilyltä, eikö hän todellakaan usko Jeesuksen sovitustyöhon hänenkin syntivelkansa maksamisesta ilman, että "Jamalan lasten" -seurakunta sen hänelle "todistaa"? (Rauhanyhdistyksella ja Esikoislestadiolaiset ryllä molemmilla on ainoa oikeassa olava elävä seurakunta, eli ainoita oikeassa olevia seurakuntai on ainakin kaksi.) Eikö lamppu syty? Ei niitä voi kahta olla.

        Mä en asu missään jamalan seurakunnassa.


      • Mietitätä
        eiköpä_näin_ole kirjoitti:

        Näin ulkopuolelta katsellen sinä et vaikuta kovinkaan ymmärtäväiseltä henkilöltä. Etkö todella ymmärtänyt Kesitaksen kysyvää kommenttia? Solvaat häntä häiriintyneeksi.

        "Se joka ei itsessä tunne syntiä olevan ei totuus asu hänessä." oli vastauksesi tai kommenttisi.
        Liittyikö kommenttisi jotenkin Kesitaksen kirjoitukseen järkevästi? Vai vain omaan oikeassaolemisessasi ajattelemaasi höpöhöpöön?

        "Saanko minä uskoa?" saarnaajalta tuntuu minustakin lähinnä pelleilyltä, eikö hän todellakaan usko Jeesuksen sovitustyöhon hänenkin syntivelkansa maksamisesta ilman, että "Jamalan lasten" -seurakunta sen hänelle "todistaa"? (Rauhanyhdistyksella ja Esikoislestadiolaiset ryllä molemmilla on ainoa oikeassa olava elävä seurakunta, eli ainoita oikeassa olevia seurakuntai on ainakin kaksi.) Eikö lamppu syty? Ei niitä voi kahta olla.

        Toivon mukaan lamppu syttyy sinulla.


    • Pikapuhuja

      Maanantai- illan hartaus:

      Jt
      Saanko minä vielä synnit anteeksi?
      Jeesuksennimessäjaveressä teillekin.
      Älkää tulevana yönäkään ehkäiskö.

      Jrt

    • Tietotuusjaelämä

      Nuo seurapuheet ovat kuin poliittisten puolueiden mantroja. Niitä hoetaan jatkuvasti ymmärtämättä mitä ne pitävät sisällään. Se on tapa kun niin on aina tehty.

    • Eikiitosjeesus

      Veristä touhua, hyi olkoon.
      Jumalattoman hyvää päivänjatkoa kaikille.

      • Simpaattaja

        Vitu hyve päeve yädä.


    • RukoilkaaPelastusta

      Kesitas on selvästi väärillä jäljillä. Muut viestit ovatkin pilkkaavia ja raflaavia.

      Kuvaa selvästi vanhoillislestadiolaisten opittuja seuramenoja.

      Mutta ainahan siellä tulta on missä savua nousee.

      Pirun orja toivotti julalattomuutta, siis tervemenoa helvettiin. Sinne minne hän itsekin on matkalla. Puistattaa, kun ajattelee tämän henkilön lähtöhetkeä tästä elämästä.

    • Tietotuusjaelämä

      Sekä seurapuheenpitäjällä että kuulijalla on vastuu. Puhuja täytyy pysyä totuudessa ja kuulija pitää arvioida puhuiko saarnamies/pappi totuutta. Molemmille maksetaan palkka sen perusteella. Mikäli puhuja sanoo että kuoltuanne te pääsette taivaaseen, silloin on parasta lähteä ovea kohti.

    • Seurapuheita.lisää
    • toos

      Jos teillä ei ole mitään muuta tarjota, niin ei näillä eväillä minnekään mennä.

    • eksynnee

      No millä evväillä sitä mennää ja mihin kun moni on eksynnä kuitenni aika hyvilläki evväillä.

    • on.noita.höperöita

      Älkää tommosia linkkejä tarjotko, en viitsi edes katsoa, mutta eikö se ole puuta ja heinää.

    • höperöitä.paljon

      En katsonut myöskään, koska heti tuli mieleen, että on puuta ja heinää.

    • Pikapuhuja

      Torstai- illan hartaus:
      Jumalanterve.saankominävieläsyntinianteeksi? Joo, kiitos.tekinsaatte.
      kannattaaollauskovainen, ni pääsee taivaankotiin
      jeesuksennimeenaamen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe