Jumalan terve rakkaat sisaret ja veljet!
Näin seurapuheen aluksi tahdon kysyä teiltä: Saanko minäkin syntinen ja kurja syntini anteeksi?
Kiitos, on kiva olla ainoassa oikeassa uskossa.
Uskokaa tekin kaikki synnin anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä.
Älkää käyttäkö ehkäisyä. Lapset omat Jumalan lahja.
Synti vaanii. Maailmanloppu tulee ihan justiisa. Tehkää parannus.
Ni, ja älkää katsoko teeveetä.
Amen
Sunnuntain seurapuhe
21
<50
Vastaukset
Muuten hyvä puhe, mutta kaikki lahjoja ei tarvitse ottaa vastaan (liittyen lapsiin).
- Pikapuhuja
Maanantain seurapuhe:
Jumalan terve
Näin seurojen aluksi kysyn teiltä: Saankohan minä vielä uskoa syntini anteeksi?
Kiitos. Tekin saatte.
Kannattaa yhä olla ainoassa oikeassa uskossa.
Älkää edelleenkään ehkäiskö.
Jumalan rauhaan Jos minulla puhujana olisi oma usko Jeesukseen niin heikko, että pitää seurakunnalta kysellä, "saanko minäkin uskoa"??? Kuka sen voi kiletää, ja tämmöinen epävakaa luonne vielä opettaa ja jakaa pakanalliseti syntejä anteeksi.
On se jengiä, todella.- hihhiii
Se joka ei itsessä tunne syntiä olevan ei totuus asu hänessä.
hihhiii kirjoitti:
Se joka ei itsessä tunne syntiä olevan ei totuus asu hänessä.
Näin on, sen kanssa joudut elämään.
Totuus on Jeesus, ja sekin vielä sinulta uupuu, sen kautta kaikki, ei ole edes Isää, Jumalaa.- hihhiii
Kesitas kirjoitti:
Näin on, sen kanssa joudut elämään.
Totuus on Jeesus, ja sekin vielä sinulta uupuu, sen kautta kaikki, ei ole edes Isää, Jumalaa.Mun mielestä sä oot ehkä vähän mieleltään häiriintynyt.
- eiköpä_näin_ole
hihhiii kirjoitti:
Mun mielestä sä oot ehkä vähän mieleltään häiriintynyt.
Näin ulkopuolelta katsellen sinä et vaikuta kovinkaan ymmärtäväiseltä henkilöltä. Etkö todella ymmärtänyt Kesitaksen kysyvää kommenttia? Solvaat häntä häiriintyneeksi.
"Se joka ei itsessä tunne syntiä olevan ei totuus asu hänessä." oli vastauksesi tai kommenttisi.
Liittyikö kommenttisi jotenkin Kesitaksen kirjoitukseen järkevästi? Vai vain omaan oikeassaolemisessasi ajattelemaasi höpöhöpöön?
"Saanko minä uskoa?" saarnaajalta tuntuu minustakin lähinnä pelleilyltä, eikö hän todellakaan usko Jeesuksen sovitustyöhon hänenkin syntivelkansa maksamisesta ilman, että "Jamalan lasten" -seurakunta sen hänelle "todistaa"? (Rauhanyhdistyksella ja Esikoislestadiolaiset ryllä molemmilla on ainoa oikeassa olava elävä seurakunta, eli ainoita oikeassa olevia seurakuntai on ainakin kaksi.) Eikö lamppu syty? Ei niitä voi kahta olla. - hihhiii
eiköpä_näin_ole kirjoitti:
Näin ulkopuolelta katsellen sinä et vaikuta kovinkaan ymmärtäväiseltä henkilöltä. Etkö todella ymmärtänyt Kesitaksen kysyvää kommenttia? Solvaat häntä häiriintyneeksi.
"Se joka ei itsessä tunne syntiä olevan ei totuus asu hänessä." oli vastauksesi tai kommenttisi.
Liittyikö kommenttisi jotenkin Kesitaksen kirjoitukseen järkevästi? Vai vain omaan oikeassaolemisessasi ajattelemaasi höpöhöpöön?
"Saanko minä uskoa?" saarnaajalta tuntuu minustakin lähinnä pelleilyltä, eikö hän todellakaan usko Jeesuksen sovitustyöhon hänenkin syntivelkansa maksamisesta ilman, että "Jamalan lasten" -seurakunta sen hänelle "todistaa"? (Rauhanyhdistyksella ja Esikoislestadiolaiset ryllä molemmilla on ainoa oikeassa olava elävä seurakunta, eli ainoita oikeassa olevia seurakuntai on ainakin kaksi.) Eikö lamppu syty? Ei niitä voi kahta olla.Mä en asu missään jamalan seurakunnassa.
- Mietitätä
eiköpä_näin_ole kirjoitti:
"Saanko minä uskoa?" saarnaajalta tuntuu minustakin lähinnä pelleilyltä, eikö hän todellakaan usko Jeesuksen sovitustyöhon hänenkin syntivelkansa maksamisesta ilman, että "Jamalan lasten" -seurakunta sen hänelle "todistaa"? (Rauhanyhdistyksella ja Esikoislestadiolaiset ryllä molemmilla on ainoa oikeassa olava elävä seurakunta, eli ainoita oikeassa olevia seurakuntai on ainakin kaksi.) Eikö lamppu syty? Ei niitä voi kahta olla.Toivon mukaan lamppu syttyy sinulla.
- Pikapuhuja
Maanantai- illan hartaus:
Jt
Saanko minä vielä synnit anteeksi?
Jeesuksennimessäjaveressä teillekin.
Älkää tulevana yönäkään ehkäiskö.
Jrt - Tietotuusjaelämä
Nuo seurapuheet ovat kuin poliittisten puolueiden mantroja. Niitä hoetaan jatkuvasti ymmärtämättä mitä ne pitävät sisällään. Se on tapa kun niin on aina tehty.
- Eikiitosjeesus
Veristä touhua, hyi olkoon.
Jumalattoman hyvää päivänjatkoa kaikille.- Simpaattaja
Vitu hyve päeve yädä.
- RukoilkaaPelastusta
Kesitas on selvästi väärillä jäljillä. Muut viestit ovatkin pilkkaavia ja raflaavia.
Kuvaa selvästi vanhoillislestadiolaisten opittuja seuramenoja.
Mutta ainahan siellä tulta on missä savua nousee.
Pirun orja toivotti julalattomuutta, siis tervemenoa helvettiin. Sinne minne hän itsekin on matkalla. Puistattaa, kun ajattelee tämän henkilön lähtöhetkeä tästä elämästä. - Tietotuusjaelämä
Sekä seurapuheenpitäjällä että kuulijalla on vastuu. Puhuja täytyy pysyä totuudessa ja kuulija pitää arvioida puhuiko saarnamies/pappi totuutta. Molemmille maksetaan palkka sen perusteella. Mikäli puhuja sanoo että kuoltuanne te pääsette taivaaseen, silloin on parasta lähteä ovea kohti.
- Seurapuheita.lisää
Tässä linkissä erikoisin seurapuhe mitä koskaan olen kuullut:
https://www.youtube.com/watch?v=b9QMZNQVo8c
Seuroissa. - toos
Jos teillä ei ole mitään muuta tarjota, niin ei näillä eväillä minnekään mennä.
- eksynnee
No millä evväillä sitä mennää ja mihin kun moni on eksynnä kuitenni aika hyvilläki evväillä.
- on.noita.höperöita
Älkää tommosia linkkejä tarjotko, en viitsi edes katsoa, mutta eikö se ole puuta ja heinää.
- höperöitä.paljon
En katsonut myöskään, koska heti tuli mieleen, että on puuta ja heinää.
- Pikapuhuja
Torstai- illan hartaus:
Jumalanterve.saankominävieläsyntinianteeksi? Joo, kiitos.tekinsaatte.
kannattaaollauskovainen, ni pääsee taivaankotiin
jeesuksennimeenaamen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804