Sunnuntain seurapuhe

Pikapuhuja

Jumalan terve rakkaat sisaret ja veljet!

Näin seurapuheen aluksi tahdon kysyä teiltä: Saanko minäkin syntinen ja kurja syntini anteeksi?
Kiitos, on kiva olla ainoassa oikeassa uskossa.
Uskokaa tekin kaikki synnin anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä.
Älkää käyttäkö ehkäisyä. Lapset omat Jumalan lahja.
Synti vaanii. Maailmanloppu tulee ihan justiisa. Tehkää parannus.
Ni, ja älkää katsoko teeveetä.

Amen

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muuten hyvä puhe, mutta kaikki lahjoja ei tarvitse ottaa vastaan (liittyen lapsiin).

• Pikapuhuja

Maanantain seurapuhe:

Jumalan terve

Näin seurojen aluksi kysyn teiltä: Saankohan minä vielä uskoa syntini anteeksi?
      Kiitos. Tekin saatte.
      Kannattaa yhä olla ainoassa oikeassa uskossa.
      Älkää edelleenkään ehkäiskö.

Jumalan rauhaan

• Jos minulla puhujana olisi oma usko Jeesukseen niin heikko, että pitää seurakunnalta kysellä, "saanko minäkin uskoa"??? Kuka sen voi kiletää, ja tämmöinen epävakaa luonne vielä opettaa ja jakaa pakanalliseti syntejä anteeksi.

On se jengiä, todella.

• hihhiii

Se joka ei itsessä tunne syntiä olevan ei totuus asu hänessä.

• hihhiii kirjoitti:

Se joka ei itsessä tunne syntiä olevan ei totuus asu hänessä.

Näin on, sen kanssa joudut elämään.
        Totuus on Jeesus, ja sekin vielä sinulta uupuu, sen kautta kaikki, ei ole edes Isää, Jumalaa.

• hihhiii
        Kesitas kirjoitti:

Näin on, sen kanssa joudut elämään.
        Totuus on Jeesus, ja sekin vielä sinulta uupuu, sen kautta kaikki, ei ole edes Isää, Jumalaa.

Mun mielestä sä oot ehkä vähän mieleltään häiriintynyt.

• eiköpä_näin_ole
        hihhiii kirjoitti:

Mun mielestä sä oot ehkä vähän mieleltään häiriintynyt.

Näin ulkopuolelta katsellen sinä et vaikuta kovinkaan ymmärtäväiseltä henkilöltä. Etkö todella ymmärtänyt Kesitaksen kysyvää kommenttia? Solvaat häntä häiriintyneeksi.

"Se joka ei itsessä tunne syntiä olevan ei totuus asu hänessä." oli vastauksesi tai kommenttisi.
        Liittyikö kommenttisi jotenkin Kesitaksen kirjoitukseen järkevästi? Vai vain omaan oikeassaolemisessasi ajattelemaasi höpöhöpöön?

"Saanko minä uskoa?" saarnaajalta tuntuu minustakin lähinnä pelleilyltä, eikö hän todellakaan usko Jeesuksen sovitustyöhon hänenkin syntivelkansa maksamisesta ilman, että "Jamalan lasten" -seurakunta sen hänelle "todistaa"? (Rauhanyhdistyksella ja Esikoislestadiolaiset ryllä molemmilla on ainoa oikeassa olava elävä seurakunta, eli ainoita oikeassa olevia seurakuntai on ainakin kaksi.) Eikö lamppu syty? Ei niitä voi kahta olla.

• hihhiii
        eiköpä_näin_ole kirjoitti:

Näin ulkopuolelta katsellen sinä et vaikuta kovinkaan ymmärtäväiseltä henkilöltä. Etkö todella ymmärtänyt Kesitaksen kysyvää kommenttia? Solvaat häntä häiriintyneeksi.

"Se joka ei itsessä tunne syntiä olevan ei totuus asu hänessä." oli vastauksesi tai kommenttisi.
        Liittyikö kommenttisi jotenkin Kesitaksen kirjoitukseen järkevästi? Vai vain omaan oikeassaolemisessasi ajattelemaasi höpöhöpöön?

"Saanko minä uskoa?" saarnaajalta tuntuu minustakin lähinnä pelleilyltä, eikö hän todellakaan usko Jeesuksen sovitustyöhon hänenkin syntivelkansa maksamisesta ilman, että "Jamalan lasten" -seurakunta sen hänelle "todistaa"? (Rauhanyhdistyksella ja Esikoislestadiolaiset ryllä molemmilla on ainoa oikeassa olava elävä seurakunta, eli ainoita oikeassa olevia seurakuntai on ainakin kaksi.) Eikö lamppu syty? Ei niitä voi kahta olla.

Mä en asu missään jamalan seurakunnassa.

• Mietitätä
        eiköpä_näin_ole kirjoitti:

Toivon mukaan lamppu syttyy sinulla.

• Pikapuhuja

Maanantai- illan hartaus:

Jt
      Saanko minä vielä synnit anteeksi?
      Jeesuksennimessäjaveressä teillekin.
      Älkää tulevana yönäkään ehkäiskö.

Jrt

• Tietotuusjaelämä

Nuo seurapuheet ovat kuin poliittisten puolueiden mantroja. Niitä hoetaan jatkuvasti ymmärtämättä mitä ne pitävät sisällään. Se on tapa kun niin on aina tehty.

• Eikiitosjeesus

Veristä touhua, hyi olkoon.
      Jumalattoman hyvää päivänjatkoa kaikille.

• Simpaattaja

Vitu hyve päeve yädä.

• RukoilkaaPelastusta

Kesitas on selvästi väärillä jäljillä. Muut viestit ovatkin pilkkaavia ja raflaavia.

Kuvaa selvästi vanhoillislestadiolaisten opittuja seuramenoja.

Mutta ainahan siellä tulta on missä savua nousee.

Pirun orja toivotti julalattomuutta, siis tervemenoa helvettiin. Sinne minne hän itsekin on matkalla. Puistattaa, kun ajattelee tämän henkilön lähtöhetkeä tästä elämästä.

• Tietotuusjaelämä

Sekä seurapuheenpitäjällä että kuulijalla on vastuu. Puhuja täytyy pysyä totuudessa ja kuulija pitää arvioida puhuiko saarnamies/pappi totuutta. Molemmille maksetaan palkka sen perusteella. Mikäli puhuja sanoo että kuoltuanne te pääsette taivaaseen, silloin on parasta lähteä ovea kohti.

• Seurapuheita.lisää
    • toos

Jos teillä ei ole mitään muuta tarjota, niin ei näillä eväillä minnekään mennä.

• eksynnee

No millä evväillä sitä mennää ja mihin kun moni on eksynnä kuitenni aika hyvilläki evväillä.

• on.noita.höperöita

Älkää tommosia linkkejä tarjotko, en viitsi edes katsoa, mutta eikö se ole puuta ja heinää.

• höperöitä.paljon

En katsonut myöskään, koska heti tuli mieleen, että on puuta ja heinää.

• Pikapuhuja

Torstai- illan hartaus:
      Jumalanterve.saankominävieläsyntinianteeksi? Joo, kiitos.tekinsaatte.
      kannattaaollauskovainen, ni pääsee taivaankotiin
      jeesuksennimeenaamen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2075
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1346
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1028
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe