onnea löytyy surussakin

onniajatus

olen surullinen siitä, että olet toisen, mutta samalla onnellinen, että olemme tavanneet ja aistimme vähän toistemme tuntemuksia. yritän olla sinulle aina mahdollisimman suora, eikä sitä tarvitse edes yrittää. se on parasta koska se on mahdollista.

8

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmisetonpaskaa

Tää on taas niin puhtosen ja siirappisen kuulosta että melken liikutuin hetkeks.... suomennettuna et oo päässy yli siitä että toi sun kullannuppus käytti sua kakkospulkannaruna ja oman itsetuntonsa jatkeena. Kun aivosi alkaa taas toimia niin laskeudut takas maan kamaralle

• Tietäisinpä

Kaunis viesti, kelle lienee. Ajattelen samoin eräästä, vaikken tiedä hänen tämänhetkistä suhdestatustaan. Ajattelisipa hänkin minusta.

• TuntematonNainenko

Sinäkin olet toisen. Olet kaunis ajatus. Jätetään se siihen. Muutakaan emme voi.

• MyaMar

Aina kun sinut näen, tunnen iloa, onnea ja rakkautta. Vielä toisen, mutta sydämessäni tiedän että polkumme kohtaavat ja yhtenevät.

• pikkupirulauta

AimbyllByll... AimbylByll... AinDrrrDrrr... Hojo hojo sano Kojo... Siellä mennä jolkuttaa ja pirut seinää kolkuttaa... Pane poika pane ja lue Morgan kane... AinDrrDrr...

• Suomalainenminä

Buahhhahhaa ..... luuletko että kortit kertoo sulle totuuden.....älä unta nää.... kirjoituksesi perusteella vaikutat naivilta, sori.....

• mottokotto

Muistakaa tämä motto te teeskentelevät aivopierut... Aina jos saat pillua, ota sitä on se kenen tahansa AIKUISEN naisen, niin ota ota ota....

• ähpyhpentti

Pyh...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      91
      1487
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1033
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      384
      877
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      156
      859
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      632
    Aihe