20vuotta rinnakkaissuhde

röyhkimys

miehelläni,mitä sanotte

12

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • röyhkimys

      Moni varmaan luulee ettei toisen huomaamatta voi vuosia pettää,kyllä voi ,kun on tarpeeksi itsekäs ja ovela.Meillä oli erilaiset työt ja työajat,lisäksi opiskelin monta vuotta.Kumppanini oli mielestäni narsistinen persoona ja käytti varmaan hyväksi poissaoloni jouduin myös olemaan työn takia paljon öitä pois joten temmellyskenttä oli vapaa.Hyvät ystävät ålkåå uskoko vakuutteluja jos vaistonne sanoo että jotakin on niin se melko suurella todennäköisyydellä niin on.Voi kun ette yksikään joutuisi kokemaan sellaista mitä minä.Elämästäni on monta vuotta pois joista en muista paljoakaan.sanon nyt jos rakastat ja kunnioitat puolisoasi et koskaan lähde petoksen tielle,Voimia ystävät.

      • mikäyhdistää

        Meillä salasuhde 25 vuotta. Saa miettiä


    • narsistinuhri

      Mieheni jäi joulukuussa kiinni. Hän oli esiintynyt täällä treffipalstalla sinkkuna ja pitänyt puoli vuotta salasuhdetta. Myöhemmin paljastui, että naisia on lisää. Miksi kukaan haluaa loukata toista näin 10 vuoden jälkeen?? Oli suunnitellut oikein kalenterin kanssa milloin näkee ketäkin, jotta saa lapsen hoitoon..
      Elämäni on pilalla ja olen aivan kusessa raha- ja muiden asioiden kanssa. Ihan vain tiedoksi kaikille teille Jere75 viihdykkeille!

    • uuiy776544

      Miehelläsi menee sitten aivan hyvin.

    • kylläneosaa

      Ohoh. Onpa onnistunut mokoma... onko ollut tiiviskin rinnakkaissuhde? Tiedän yhden miehen, joka on ollut rakastunut ja haaveillut toisesta tietystä yhdestä naisesta 20 vuotta, mutta se on ollut sellainen etäinen mutta tietyssä mielessä läheinen flirttisuhde joka ei oo edennyt seksiin asti. Siististi pitänyt etäisenä eikä vaimo tiedä vieläkään.

    • Pellepoika

      Mie vemputtelen salaa.

    • sitähänsinäolet

      Sanon, että olet idiootti.

    • röyhkimys

      Kyllä se on karmea shokki,sinulle narsistinuhri sen voin todeta eikä minulla ole mitään keinoa millä lohduttaisin sinua tai on yksi nimittäin AIKA se armahtaa,mutta kun on tuska ja katkeruus pahimmoillaan se on laiha lohtu.En minä huomannut mitään luotin sen takia onnistuivat niin pitkään,aion luottaa ihmiseen vieläkin kyynistyminen on pahinta vaikka ns.hopeat menivät jakoon ja talous meni mullin mallin.Ajattelen näin vika ei ollut minun(oli minullakin tylsää ja seksi laimeaa)ajatella mies kuvitteli itsestään liikoja voi voi.Säälin näitä ihmisiä ei ole helppoa elää valheessa vuosikausia,nyt on minulla vapaus ja oma tahto ,toivon kaikille mielenrauhaa ja parempaa elämää

    • röyhkimys

      Ihmettelen näitä TÖRKYTURPIA jotka ovat mielipiteineen joka palstalla,kuten pellepoika jos ei ole mitään sanottavaa asiallisesti voisiko pitää suun kiinni.Ketään ei kiinnosta mitä teet.

    • Anonyymi

      Näitä voi vain ihmetellä sinisilmäisenä. Itse yli parikyt vuotta ollut suhteessa ja kertaakaan ei ole käynyt mielessäkään lähteä pettämään. Vaikka oli seksittömiä kausia niinei sittenkään. Omat arvot sen verran korkealla.

    • Anonyymi

      En tiedä onko se sitten parempi, että minun miehelläni on ollut 20 vuoden aikana kymmeniä naisia?

      • Anonyymi

        Niin, ja silti ei ole sinua vaihtanut parempaan tai nuorempaan. Asiasta tuskin kannatta kisailla, mutta tuostakin huomaa sen, että jonninjoutavaa leikkiähän se loppupeleissä on. Ehkä puuttuu älylliset harrastukset häneltä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      37
      3296
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1622
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1493
    5. 80
      1115
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      889
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      114
      884
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      810
    Aihe