Nyt on teillä Säyneisessä on ikioma kriminaalitar kun tauluja väärentää/kopioi. Joku yritti myydä pihlajanmarjakuviolla sukkia ja joutui vaikeuksiin tekijänoikeuksien kanssa. Miten lie Herra Hakkarai-
nen patsaan kanssa onko tekijänoikeusmaksut maksettu?
väärentäjätaiteilija
neitisavosta
4
150
Vastaukset
- huolestunut
Ei varmaan varattomilla ole mahdollisuutta moisiin tekijänoikeusmaksuihin
- aamuinenkoi
Järjestetäänkö vastavalmistuneesta Juice-elokuvasta ennakkoesitys Seurantalossa? Juicehan oli ja on todellinen Juankosken mannekiini.
- Olevinaanviisas
On oikein mannekiini. Luonteeltaan omituinen. Suorastaan vittumainen.
- Huolestunut
Ei mopolla mahdottomia. Tuskin juankosken seurantalolla on resursseja noin suuren budjetin elokuvaan.Pitäisi kunnan tulla apuun ja kun suurta Kuopiota ollaan niin tuskimpa. Odotan Juice-fanina kuopion teattereihin tuloa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2257540
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454970- 594772
- 753428
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301880- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481347