V rakas....

LongtimeNosee

Vietä mukava joulu ja uusivuosi😘
Ehkä me seuraavassa elämässä sitten taas tavataan?🙋‍♀️💗

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AitoV

      Voitais tavata jo tänä uutenavuotena. Tee aloitteesi

    • surisisin

      Seuraavaan elämään.

    • AitoV

      Susta hylänny toiveet jo useampi kesä sitten.

      • LongtimeNosee

        Mä kuvittelin että sä pakoilet mua kun olit laittanut sen korvaajan paikalle silloin...
        Miten mä suhun yhteyttä ottaisin?


    • AitoV

      Fiksu tyttö keksii kyllä jotain :)

    • LongtimeNosee

      No en minä kyllä keksi kun sen aiemman keinon mikä oli jo. En millään viitsisi ilmestyä sun työpaikalle vaikka toisinaan tiedän jopa missä olet.😉

    • AitoV

      Ei minulla ole työpaikkaa.

      • LongtimeNosee

        Hänellä ei olekaan yhtä ainoaa. Työpisteitä monta...


    • AitoVee

      Sä et ollukkaan miun kultani :(

    • LongtimeNosee

      Millä kirjaimella tämän sun kultasi etunimi alkaa? Ja missä päin suomea hän asuu?

    • siirrymmeuusinaaamuun

      Olimme pelkästään vastaantulijoita toisillemme, nyt näen sen...oikeasti olet kylmä järkeilijä, vailla mitään tunteita, minä taas pelokas pieni nainen joka ei koskaan osannut olla samanlainen narsisti kuin kaikki sinun aikaisemmin tuntemasi kauniimmat ja itsevarmemmat naiset...tapasimme, ja tunkeuduit reviirilleni, vaikka meidän ei koskaan ole ollut tarkoitus edes tutustua toisiimme...pelokkaasti katsoin sinua, vaikka kuinka yritin romantisoida sitä rakkaudeksi, ei se kuitenkaan ollut muuta kuin pelokasta alistumista, johon sekoittuu viha omasta avuttomuudesta ja elämänhallinnan puutteen tuntemuksesta...voi kun olisinkin itsevarma ja voisin kylmästi ja järkeillen vain päättää kaikki ei-toivotut suhteeni kuten kaikki te sinunkaltaisesi voivat mutta ei...narsistin uhri, narsismin lähde...vaatii monen vuoden ahkeran työnteon oman itseni kanssa että saan itseni vetäytymään siitä pelosta, että suhteemme lopettaminen voisi jotenkin vahingoittaa minua vielä jälkikäteen jossakin muodossa, jonka vihasi ja itsekeskeisyytesi voi eteeni taikoa...toivon että löydät jonkun toisen, sellaisen joka hyväksyy ja rakastaa sinua niin paljon että voit ammentaa siitä tarpeeksi ollaksesi häiritsemättä meitä jo menneitä, entisiä, rumempia ja arempia naisia joita voi käyttää pelossa hyväkseen...herään joka aamu pikkuisen varmempana siitä että tarinamme on ohitse, että olen selvinnyt, että voin oikeasti sanoa kaiken välillämme olevan ohitse...en toivota sinulle hyvää jatkoa, odotan sitä aamua jolloin en ajattele tai pelkää sinua enää millään tavalla, että olen unohtanut, että emme enää kuulu toistemme elämään, että sinä et enää laskelmoi mitään varaani pelkoni tai menneiden tunteiden vuoksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe