Upeaa että paikalliset naiset kehtaa olla vähissä vaatteissa somessa vaikka ei kroppa olekaan kunnossa! Tälläistä voimaa kaipaamme! Mahtavaa että on "hälläväliämeininki".
Hyvä naiset!
12
117
Vastaukset
- Tuli_mieleen
Siis kuka oikeasti on kiinnostunut huippuunsa trimmatusta kuntosalihirviöstä, jonka päälle on kiskottu kaksi numeroa liian pieni nahka?
- löysä
Olen itse huippuunsa trimmattu kuntosalihirviö enkä halua enkä tarvitse kenenkään kiinnostuksia. Saliharjoittelu on elämäntapa ja vie kaiken ajan. Siihen ei naista mahdu eikä halutakaan mahtuvan.
Naiset hakekoon kumppaninsa kapakoista niinkuin tähänkin asti, sieltähän ne parhaat siipat on aina löytyneet.
Nahka on kyllä ihan sopivan kokoinen, rasvan lähtiessä ehkä vähän löysähkökin.- KuparsaareAntti
Sie se et olt paikal ko huumoritajjuu jaettii?
- Nainen56v
Kyllä. Ja ylpeänä olen!
- Uujee
No pienempi paha kuin se että ne vaan kulkee tuolla ihmisten ilmoilla (liian) vähissä vaatteissa? Kun näin ne kaikki kuivat kurtut ja pullukat pallerot tekee!
- Lissu77
Jännästi ihmiset nykypäivänä tyrkyttää itseään. Ja olen nuo samat kuvat tainnut nähdä kuin aloittaja... Noloa. Lapset tulevat varmasti törmäämään näihin kuviin. Mitä laitat nettiin, et saa pois.
- Anonyymi
Edestään löytää varmasti. Pikkase kandeis funtsii, mitä nettiin ajaa näkyville.
- Kalevi77
En ollenkaan pidä pahana, jos nainen haluaa pukeutua lyhyeen hameeseen, että reident näkyvän lähelle tupsua. Eräillä näyttää myös rinnat näkyvän sivusta katsottuna lähes kokonaan ilman liivejä. Tulisi myös tällöin olla siististi pukeutunut, mutta jos on yllä huonokuntoiset ja sopimattomat vaatteen, kun haluaa esitellä itseän eräille kiinnostuneille. Tällöin ainakin minun silmäily suurilla silmillä katoaa, jos näyttää pukeutunut epäsiistiltä, Tulee mieleen mihin eräille elämän maailmaan oikein kuuluu. Myös se jos tyrkytteleen vähäpukeisena kuvinaan alemman kaartin julkis lehtiin, myöhemmin nuori voi sitä katua.
- EnOoTörmänny
Siis mistä tällasia kuvia löytyy? Ei oo tullu ainakaan mun somessa vastaan...
- Niinpäs
Joku märkä päiväuni tietty vaan. Mitään missään olekaan.
- iäkäsmies
Näyttää olevan edellä mainitut kuvat selkeästi mainoksia ja yritellään kaupallisesti hyötyä, ei sovi kuvioon.
- Merensinisyydestä
Vähän tuntuu oudolta, jos nainen on hyvin paljon ollut kuntosalissa. Lihakset voivat olla näyttävät, mutta virheellinen menettely voi pilata notkean ja nopean, vaikka tanssitaidonki. Kuntoilulla on saanut reippat lihakset, mutta onkin tullut kankeaksi ja ei ole seurannut liikunnan ohjausta kuntosalilla. Naisen kauniita linjoja on suorastaan on säteilevästi seurata. Olen ollut nopean liikunnan urheilija ja nopeus säilyy iäkkäänä, mutta en väistä kuntosalia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472