Upeaa että paikalliset naiset kehtaa olla vähissä vaatteissa somessa vaikka ei kroppa olekaan kunnossa! Tälläistä voimaa kaipaamme! Mahtavaa että on "hälläväliämeininki".
Hyvä naiset!
12
120
Vastaukset
- Tuli_mieleen
Siis kuka oikeasti on kiinnostunut huippuunsa trimmatusta kuntosalihirviöstä, jonka päälle on kiskottu kaksi numeroa liian pieni nahka?
- löysä
Olen itse huippuunsa trimmattu kuntosalihirviö enkä halua enkä tarvitse kenenkään kiinnostuksia. Saliharjoittelu on elämäntapa ja vie kaiken ajan. Siihen ei naista mahdu eikä halutakaan mahtuvan.
Naiset hakekoon kumppaninsa kapakoista niinkuin tähänkin asti, sieltähän ne parhaat siipat on aina löytyneet.
Nahka on kyllä ihan sopivan kokoinen, rasvan lähtiessä ehkä vähän löysähkökin.- KuparsaareAntti
Sie se et olt paikal ko huumoritajjuu jaettii?
- Nainen56v
Kyllä. Ja ylpeänä olen!
- Uujee
No pienempi paha kuin se että ne vaan kulkee tuolla ihmisten ilmoilla (liian) vähissä vaatteissa? Kun näin ne kaikki kuivat kurtut ja pullukat pallerot tekee!
- Lissu77
Jännästi ihmiset nykypäivänä tyrkyttää itseään. Ja olen nuo samat kuvat tainnut nähdä kuin aloittaja... Noloa. Lapset tulevat varmasti törmäämään näihin kuviin. Mitä laitat nettiin, et saa pois.
- Anonyymi
Edestään löytää varmasti. Pikkase kandeis funtsii, mitä nettiin ajaa näkyville.
- Kalevi77
En ollenkaan pidä pahana, jos nainen haluaa pukeutua lyhyeen hameeseen, että reident näkyvän lähelle tupsua. Eräillä näyttää myös rinnat näkyvän sivusta katsottuna lähes kokonaan ilman liivejä. Tulisi myös tällöin olla siististi pukeutunut, mutta jos on yllä huonokuntoiset ja sopimattomat vaatteen, kun haluaa esitellä itseän eräille kiinnostuneille. Tällöin ainakin minun silmäily suurilla silmillä katoaa, jos näyttää pukeutunut epäsiistiltä, Tulee mieleen mihin eräille elämän maailmaan oikein kuuluu. Myös se jos tyrkytteleen vähäpukeisena kuvinaan alemman kaartin julkis lehtiin, myöhemmin nuori voi sitä katua.
- EnOoTörmänny
Siis mistä tällasia kuvia löytyy? Ei oo tullu ainakaan mun somessa vastaan...
- Niinpäs
Joku märkä päiväuni tietty vaan. Mitään missään olekaan.
- iäkäsmies
Näyttää olevan edellä mainitut kuvat selkeästi mainoksia ja yritellään kaupallisesti hyötyä, ei sovi kuvioon.
- Merensinisyydestä
Vähän tuntuu oudolta, jos nainen on hyvin paljon ollut kuntosalissa. Lihakset voivat olla näyttävät, mutta virheellinen menettely voi pilata notkean ja nopean, vaikka tanssitaidonki. Kuntoilulla on saanut reippat lihakset, mutta onkin tullut kankeaksi ja ei ole seurannut liikunnan ohjausta kuntosalilla. Naisen kauniita linjoja on suorastaan on säteilevästi seurata. Olen ollut nopean liikunnan urheilija ja nopeus säilyy iäkkäänä, mutta en väistä kuntosalia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768