Hyvä naiset!

Tätälisää

Upeaa että paikalliset naiset kehtaa olla vähissä vaatteissa somessa vaikka ei kroppa olekaan kunnossa! Tälläistä voimaa kaipaamme! Mahtavaa että on "hälläväliämeininki".

12

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuli_mieleen

      Siis kuka oikeasti on kiinnostunut huippuunsa trimmatusta kuntosalihirviöstä, jonka päälle on kiskottu kaksi numeroa liian pieni nahka?

    • löysä

      Olen itse huippuunsa trimmattu kuntosalihirviö enkä halua enkä tarvitse kenenkään kiinnostuksia. Saliharjoittelu on elämäntapa ja vie kaiken ajan. Siihen ei naista mahdu eikä halutakaan mahtuvan.
      Naiset hakekoon kumppaninsa kapakoista niinkuin tähänkin asti, sieltähän ne parhaat siipat on aina löytyneet.
      Nahka on kyllä ihan sopivan kokoinen, rasvan lähtiessä ehkä vähän löysähkökin.

      • KuparsaareAntti

        Sie se et olt paikal ko huumoritajjuu jaettii?


    • Nainen56v

      Kyllä. Ja ylpeänä olen!

    • Uujee

      No pienempi paha kuin se että ne vaan kulkee tuolla ihmisten ilmoilla (liian) vähissä vaatteissa? Kun näin ne kaikki kuivat kurtut ja pullukat pallerot tekee!

    • Lissu77

      Jännästi ihmiset nykypäivänä tyrkyttää itseään. Ja olen nuo samat kuvat tainnut nähdä kuin aloittaja... Noloa. Lapset tulevat varmasti törmäämään näihin kuviin. Mitä laitat nettiin, et saa pois.

      • Anonyymi

        Edestään löytää varmasti. Pikkase kandeis funtsii, mitä nettiin ajaa näkyville.


    • Kalevi77

      En ollenkaan pidä pahana, jos nainen haluaa pukeutua lyhyeen hameeseen, että reident näkyvän lähelle tupsua. Eräillä näyttää myös rinnat näkyvän sivusta katsottuna lähes kokonaan ilman liivejä. Tulisi myös tällöin olla siististi pukeutunut, mutta jos on yllä huonokuntoiset ja sopimattomat vaatteen, kun haluaa esitellä itseän eräille kiinnostuneille. Tällöin ainakin minun silmäily suurilla silmillä katoaa, jos näyttää pukeutunut epäsiistiltä, Tulee mieleen mihin eräille elämän maailmaan oikein kuuluu. Myös se jos tyrkytteleen vähäpukeisena kuvinaan alemman kaartin julkis lehtiin, myöhemmin nuori voi sitä katua.

    • EnOoTörmänny

      Siis mistä tällasia kuvia löytyy? Ei oo tullu ainakaan mun somessa vastaan...

      • Niinpäs

        Joku märkä päiväuni tietty vaan. Mitään missään olekaan.


    • iäkäsmies

      Näyttää olevan edellä mainitut kuvat selkeästi mainoksia ja yritellään kaupallisesti hyötyä, ei sovi kuvioon.

    • Merensinisyydestä

      Vähän tuntuu oudolta, jos nainen on hyvin paljon ollut kuntosalissa. Lihakset voivat olla näyttävät, mutta virheellinen menettely voi pilata notkean ja nopean, vaikka tanssitaidonki. Kuntoilulla on saanut reippat lihakset, mutta onkin tullut kankeaksi ja ei ole seurannut liikunnan ohjausta kuntosalilla. Naisen kauniita linjoja on suorastaan on säteilevästi seurata. Olen ollut nopean liikunnan urheilija ja nopeus säilyy iäkkäänä, mutta en väistä kuntosalia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe