Millaine mies vetää..

Galluppi

Puoleensa?

Omalla kohdallani .
Iso kokoinen, kalju ja sinisilmäinen. Rohkea ja hymyilevä. Ennakkoluuloton ja elämään avoimesti suhtautuva. Pitää ruuasta..

93

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sopivastiko

      Siinähän kuvailtiin minut.

    • Pitkä ,ei vaalea, hoikahko, urheilullinen mielellään.
      Ennenkaikkea rehellinen ja hyväkäytöksinen
      Tukka päässä

    • Mies jolla suora katse. Silmiin voi syventyä ja nähdä kuka niiden takana asuu. Puhuttelevat silmät ja päälle vielä se ihana hymy.

      • pettynytpekko

        tuskimpa nuo mainitsemasi ominaisuudet riittää alkuunkaan et vain kehdannut sanoa että miehen pitää olla todella komea ja pitkä ja myös ns. JÄNNÄMIES" naisten korvaan supattaja ja naistenmies joka lentelee kukasta kukkaan josta naiset tappelee tuollainella miehellä on vientiä ja on suosiossa naisten keskuudessa.

        Eheiiii naiset arvosta tavallista rehtiä suomaista miestä juuri ollenkaan jos ei ole riittävän pitkä ja komea valitettavasti asia on näin sanokoon kuka mitä hyvänsä


      • pettynytpekko kirjoitti:

        tuskimpa nuo mainitsemasi ominaisuudet riittää alkuunkaan et vain kehdannut sanoa että miehen pitää olla todella komea ja pitkä ja myös ns. JÄNNÄMIES" naisten korvaan supattaja ja naistenmies joka lentelee kukasta kukkaan josta naiset tappelee tuollainella miehellä on vientiä ja on suosiossa naisten keskuudessa.

        Eheiiii naiset arvosta tavallista rehtiä suomaista miestä juuri ollenkaan jos ei ole riittävän pitkä ja komea valitettavasti asia on näin sanokoon kuka mitä hyvänsä

        Mikäs sinä olet minulle laittamaan sanoja suuhun. Minulla on omat mielipiteeni.
        Ei pituudella ole merkitystä, mutta jos totta puhutaan niin minua viehättää kyllä lyhyemmät miehet.
        Juu, ei kiitos jännämiehet, ne on koettu jo aika päiviä sitten. ;D


    • siinähän-niitä

      Minua pidempi, komea, hyväkroppainen, kiva hymy ja sexy ääni. Huumorintajuinen, fiksu, silmälasitkin sopii joillekin todella hyvin.

    • miehekäsmies

      on eniten minun makuuni, ei liian kukkakeppimäinen, vaikka joskus olen ihastunut myös hoikkiin jalopiirteisiin miehiin.

    • suomimuumio

      Leveät hartiat, 180 , tumma atleetti, kunnon jyystökauha,

      Olen itse 80kg rehevä mutten läski sexy pimu.

      • eeverttivaan

        tuskimpa nuo mainitsemasi ominaisuudet riittää alkuunkaan et vain kehdannut sanoa että miehen pitää olla todella komea ja pitkä ja myös ns. JÄNNÄMIES" naisten korvaan supattaja ja naistenmies joka lentelee kukasta kukkaan josta naiset tappelee tuollainella miehellä on vientiä ja on suosiossa naisten keskuudessa.

        Eheiiii naiset arvosta tavallista rehtiä suomaista miestä juuri ollenkaan jos ei ole riittävän pitkä ja komea valitettavasti asia on näin sanokoon kuka mitä hyvänsä


    • Fohfrutgtisur

      40v Leveät hartiat, vahva, kalju, sinivihreät silmät, minua pidempi, painaa vähän päälle 80kg, pitää välillä silmälaseja, tuoksuu hikisenä ihanan kiihottavalle

    • vaIitettavasti

      Hän

      • sekavaaa

        Valitettavasti??


      • enemmänkuintuhatlausetta

      • valitettavasti
        enemmänkuintuhatlausetta kirjoitti:

        En tiedä, mitä edellinen tarkoittaa mutta kaikkeen voi vastata myös musiikilla. Jotkut jättää vaan pysyvän vaikutuksen.
        https://www.youtube.com/watch?v=W4jPEBQV8zw

        Hän Mies


    • kuvailitko

      justiinsa P-miehen. Mun mies ei saa olla liian dominoiva. En pidä liian määräilevistä miehistä. Joku kultainen keskitie on hyvä. Ei tietty mikään liian kiltti tossukkakaan saa olla.

      • domino-keksit_on_hyviä

        Naiset ehkä yleensä ottaen tykkää enemmän johtajatyyppisistä miehistä. Ehkä jopa ajatus miehestä perheenpäänä viehättää useita naisia (kaikesta huolimatta). Siis ymmärrettynä oikein se perheenpää tai johtajuus, ei alistavana. Sen taustalla on ajatus palvelevasta johtajuudesta, "suurin on se, joka palvelee". Terve johtajuus ihmissuhteissa ei siis saisi olla koskaan alistavaa vallankäyttöä eikä vallan tavoittelua vallan tai toisen satuttamisen vuoksi vaan tervettä, kunnioittavaa vallankäyttöä yhteiseksi hyväksi. Valta(-asema) on myös pitänyt saada oikeudenmukaisin keinoin eli toisen ihmisen, parisuhteessa, puolison luvalla. Maskuliinisuuteen yleensä perinteisesti mielletään jonkinasteinen dominointi. ;)


    • Kokoaj

      Ei mikää alamittainen rimpula! Ne jätetään äitinsä helmoihin kasvamaan.

      • jämptionnäin

        Sama koskee naisia toisin päin:

        Ei mitään ylimittaisi rämpylöitä, Ne jätetään isänsä jalkoihin laihtumaan.


      • 180spätkä

        sanoppa minkä pituien mies olisi mieleisesi ? epäilen että tuskin vielä 185 s saa sinua innostumaan vaan vaadit ainakin 195 s pituisen miehen ?


    • JatkanMyöhemminListaa

      Aito mies.

      On aivan järjettömän seksikästä kun mies ei pysty feikkaan fiiliksiään.
      Miehet usein äijäilee ja esittää. Piilottaa sitä todellista itseään. Ihmisyyttään.

      Minusta aitojen reaktioiden näkyminen on todella puoleensa vetävää. Ujostelu, jännitys, päättäväisyys. Jne

      Miehestä tekee erittäin hotin tuo päättäväisyys. Tää on nyt joku naistenlehti klisee mutta tykkään kun mies tietää mitä tahtoo.

      Itselläni on vahvat näkemykset ja vaikka en olisi oikeassa niin seison näkemykseni takana vaikka henkeni kaupalla jos näkemykseni uskon oikeaksi. Tarvitsen miehen jolla yhtä kova jääräpää ja usko taasen omaan näkemykseen sillä mä en vaihda omaa näkemystä muulla tavoin kuin sillä et mulle todistetaan että näkemykseni on väärä.

      Monet luovuttaa ja alistuu vahvan tahtoni alla eikä pidä puoliaan ja näytä minulle konkreettisesti sitä että jos heidän näkemys on oikea.

      Esim. Mulla on todella heikko kyky muuttaessa arvioida mahtuuko huonekalut huoneeseen haluamallani tavalla. Vaikka en osaa silmämääräisesti arvioo tehdä oikein niin silti mulla on vahva näkemys siitä miten tavarat mahtuu ja sopii huoneeseen.

      Vain näkemällä järjestyksen toimimattomuuden tai jonkun toisen antaman idean toimivuuden muutan oman kantani ja myönnän ääneen että olin väärässä.

      En kuitenkaan myönnä asiaa johon en rehellisesti usko ja jääräpää uskoo omaan ajatukseen ja pitää siitä kiinni vaikka aseella uhattais.

      Seksikäs piirre miehessä on se että se omaa vahvan luonteen. Luo kai jotain naistenlehtien kliseistä turvaa naiselle

      Rehellisyys on miehessä äärimmäisen panettavaa. Kun ei esitä mitään. Jos on paha mieli itkee ja myöntää jos pelottaa ja antaa sen näkyä.

      En voi sietää valehtelua ja feikkiä!

      (Enempää en ehdi kun pitää lähtee suihkuun et ehtii töihin)

      • JatkanMyöhemminListaa

        No niin... nyt on aikaa hetki jatkaa tätä listaani.

        Todella hottia on ylipäätään tahdon ja mielipiteiden suora ja rohkea ilmaisu. En oikein lämpene siitä että minua mielistellään sanoin mutta katse, äänensävy ja eleet viestittää minulle päinvastaisia ajatuksia kuin mitä sanat sanoo.

        Huomioon ottavuus ja suojelevuus on seksikästä.

        Mielestäni oli mies mitä vain kunhan se on aitoa ja rehellistä niin se on panettavaa settiä.

        Minusta se on joskus aivan mielettömän seksikästä kun mies kauheesti yrittää panostaa mut ei osaa ottaa huomioon muuttujia ja ressaa hermoillen kun suunnitelmat ei mee ihan putkeen. Sit se ilme kun on niin maansa myyneen pettyneen näköinen

        Ei se ooo niiin vakavaa mut kun se menee miehillä tunteisiin niin se sit menee kun ne haluu niin tehdä vaikutuksen eikä tajua että ei se ole niin tarkkaa ja tärkeää vaan se et se on siinä vieressä just silloin ja läsnä oloon voi luottaa hädän hetkillä. Eikä koko mies katoa kuin pieru Saharaan aina kun itsellä se pahin tilanne päällä jolloin oikeasti on jo niin kova hätä että miettii soittaako ambulanssi, poliisi, palokunta, sukulaiset, huolto ja sähkömiehet ja papin samaan aikaan paikalle vai sen oman miehen luotetun turvan ja henkisen tuen.

        Voiko enemmän pelastaja ritari olla seksikäs silloin kun itse vetää paniikkiin ja pyörii ympyrää hermona tietämättä että mitäs ja kelles täs soittas.

        Mr teräsmies voi olla pantava supersankari pelkästään sillä että istuttaa alas ja sanoo et rauhotu. Kaikki järjestyy. Nyt tehdään näin.

        Tietenkin mies myös on puoleensa vetävä kun saa auki hillopurkin tai vääntää limsapullon korkin auki sekunnissa kun minä väännellyt sitä 10 minuuttia kädet punaisena hiertymistä ja lopulta kiukustunut koko tyhmään korkkiin tms


    • vaikeamääritellä

      mulla on ollut miehiä ulkonäöllisesti laidasta laitaan (useimmiten kuitenkin atleettisia :D), joihin olen jostain syystä tykästynyt. sehän voi olla myöskin luonne, jonka takia rakastuu ja silloin minäkin näen kaikki (miehen mukaanlukien) vaaleanpunaisten lasien läpi. Viimeisin mies, johon olen ollut ihastunut omasi e r i t t ä i n hyvän huumorin- ja tilannetajun. Tämän lisäksi en voinut olla ihailematta tämän miehekästä vartaloa, vaate kuin vaate istui päällänsä hienosti. Valitettavasti tämä mies oli perheellinen työkaveri, mutta nautin jokaisesta hetkestä hänen kanssaan työskennellessäni.

      • pakkojatkaa

        eihän hän ollut ihan täydellinen, vaikka häntä pinkkien lasien takaa katsoinkin, mutta se miehekäs raamikkuus (vaatteet kuin vaatteet istui hyvin päällä) puri minuun. Huomasin, ettei hänkään pitänyt minua mitenkään vastenmielisenä. ;) Eniten minua tilanteessa häiritsi eräs mustasukkainen naikkonen, joka myöskin oli minuun heteroon iskenyt silmänsä. No, kaikkea sitä saa elämäntaipaleensa aikana kokea ja onneksi tuo kaikki on nyt onnellisesti takanapäin, eikä nykyisistä työkavereissa ainakaan voi sanoa yhtään moitteen sanaa.kaikki ovat normaaleja ja ystävällisiä heteroseksuaaleja. :):)


      • jatkoa
        pakkojatkaa kirjoitti:

        eihän hän ollut ihan täydellinen, vaikka häntä pinkkien lasien takaa katsoinkin, mutta se miehekäs raamikkuus (vaatteet kuin vaatteet istui hyvin päällä) puri minuun. Huomasin, ettei hänkään pitänyt minua mitenkään vastenmielisenä. ;) Eniten minua tilanteessa häiritsi eräs mustasukkainen naikkonen, joka myöskin oli minuun heteroon iskenyt silmänsä. No, kaikkea sitä saa elämäntaipaleensa aikana kokea ja onneksi tuo kaikki on nyt onnellisesti takanapäin, eikä nykyisistä työkavereissa ainakaan voi sanoa yhtään moitteen sanaa.kaikki ovat normaaleja ja ystävällisiä heteroseksuaaleja. :):)

        erityisen pahaa teki se, että tämä nainen alkoi sitten minun kuulteni mustamaalaamaan kyseistä miestä etsien virheitä hänen työskentelystään. Minä tietenkin, koska olin sitä mieltäkin puolustin miestä sanoen, että olisi tehnyt juuri samoin kuin tämä. Silloin tämän naisen arvostus laski miinuspuolelle. Kuitenkin miehen edessä naikkonen oli niin mielin kielin :-( ja en voinut olla ajattelematta, ettenpä ole ikinä tavannut yhtä suurta raukkista.


    • Tällaisenmiehenottaisin

      Mies, joka tietää mitä haluaa. Iso ego. Urheilullinen, muttei mikään lihaskimppu. Hyvät pakarat. Vaalea. Siniset silmät. Suloinen hymy.

      • kiva-sattuma

        Kuvailit juuri minua, olen siis kaipuusi kohde.


      • Tällaisenmiehenottaisin

        Aina voi toivoa 😉


      • kiva-sattuma
        Tällaisenmiehenottaisin kirjoitti:

        Aina voi toivoa 😉

        Pirkanmaalta?


      • Tällaisenmiehenottaisin

        Kaukana on Pirkanmaasta tämä kyseinen kaipuuni kohde.


      • eitarviiollaiso

        Iso ego on eri asia kuin terve itsevarmuus. Isoegoinen (nainen tai) mies on rasittava jo lähtökohtaisesti. Terve ego, itsevarmuus ja itseluottamus on kyllä hyviä piirteitä. Ne on myös sellaisia asioita, joita voi kehittää ja vahvistaa.


      • Tällaisenmiehenottaisin

        Kyllä, tiedän. Tässähän kysyttiinkin millainen mies vetää minua puoleensa, ellen väärin ymmärtänyt? Sinua voi toki ihan vapaasti rasittaa.


      • ihanvapaasti
        Tällaisenmiehenottaisin kirjoitti:

        Kyllä, tiedän. Tässähän kysyttiinkin millainen mies vetää minua puoleensa, ellen väärin ymmärtänyt? Sinua voi toki ihan vapaasti rasittaa.

        Totta. Makunsa kullakin. Maan päällä rauha ja ihmisillä hyvä tahto erimielisyyksissäkin.


      • mitäsinäodotatoikeesti

        Pitäis sopii sitten tapaaminen, kun oot varmasti valmis todelliseen Rakkauteen, ei mitään pelkkää aistikasta erotiikkaa, vaan saat miellyttävän hienon, sen mitä osaat et edes kuvitellakkaan.


      • Tällaisenmiehenottaisin

        Kelleköhän tämä viesti on tarkoitettu?


      • mitäsinäodotatoikeesti

        Tietenkin sinulle luuletko minua joksikin muuksi?


      • Tällaisenmiehenottaisin

        Valmis olen. Odotan miehen ehdottavan tapaamista. Pallo kun jäi mielestäni viimeksi hänelle. Toki en ikuisuutta odota, vaikka komee mies onkin. ;)


      • mitäsinäodotatoikeesti

        Upeaa että ajattelet näin, mahtavan hienoa kuultavaa tuo minulle, kai ymmärrät, että ihatus sinuun, se saattaa vahvaankin itsetuntoon herkkyyden.


      • Tällaisenmiehenottaisin

        Olen huomannut ja ymmärrän :) Toivon kuitenkin, ettei se jää vallitsevaksi olotilaksi.


      • mitäsinäodotatoikeesti

        Hienoa että ymmärrät tunnetta, olenhan nyt vain sinulle vapaa.

        Ajattelin jos olisin edennyt rohkeammin ”nopeasti” vaarana olisi ollut nopea saman illan rakkaus, olisiko päämme kestäneet sen, no varmaan, mutta entä olo suhteemme ja ympäröivä maailma.

        Haluan edetä huomaavaisesti, en rakkaudella vaatia, vaan hienovaraisen luonnollisesti aidosti saada sen minkä rakkaus sydämellä antaa, kypsästi, sillä emmehän me käsittele enää tunteitamme lasten lailla, vaikka lapsen mielisiä olemme.

        Kun nähdään, niin tunnet ja tiedät, odota ;)


      • Tällaisenmiehenottaisin

        Pelottavan paljon yhtäläisyyksiä on kyllä tässä jutussa. Toivottavasti siihen näkemiseen ei mene kuitenkaan viikkoja. Ja tietenkin minä odotan, koska sinut vain haluan.


      • mitäsinäodotatoikeesti

        Alkaa vaikuttaa huumasi, veit unet ja toit haaveet. Olisihan tuo aikamoista jos olisit hän.
        Ei se mahdotonta, sillä yhdessä olo mystiseltä tuntui kanssasi heti, vaistosin jotain kummallisen helppoa yhteyttä, samalla salaperäinen aitikkuus.

        Hyvää huomenta sun kasvoillesi


      • Tällaisenmiehenottaisin

        Sinäkin huumasit minut hiljalleen. Sinua mietin aamulla ensimmäisenä ja illalla viimeisenä ainakin 150 kertaa siinä välissä. Jokin maaginen voima meidän välissä on ja se vähän pelottaakin välillä. En kuitenkaan usko siihen että olisin hän jota kaipaat tai sinä se jota kaipaan. Aina on kuitenkin kiva haaveilla.


      • mitäsinäodotatoikeesti

        "Aina on kuitenkin kiva haaveilla."
        Sanoppas muuta, olet antanut poweria mun elämään , kiitos sinulle :), jakasan touhuta, tehdä aisoita , olla enpaattisempi, autan toisia enemmän nyt, itse olen iloisempi tätä juttua haaveillessa ja toivoessa, että tää voisi totta, siksi en edes uskalla "halua" kysyä paljastavia kysymyksiä.
        Ihana lennellä tosin järki avaa silmiät toisinaan ja sanoo että katso nyt maassa sinä leijailet, etkä taivaalla.


      • Tällaisenmiehenottaisin

        Siksipä juuri en minäkään halua tarkempia tunnisteita. Odotan vain että nähdään ja toivon että silloin molemmat tunnemme ja tiedämme. Josko suot minulle vieläkin intensiivisemmän katseen, jotta voisin hukkua silmiisi. Kauniita unia unelmieni miehelle.


      • mitäsinäodotatoikeesti

        Huomenta kaunismieli!
        Silloin katseeni kertoo sinulle tarinan rakkaudesta, ensin etsin kohtalon käsiini vaatien hänen toteuttaa toiveemme.


      • Tällaisenmiehenottaisin

        Nyt en millään enää malttaisi odottaa tuota katsetta. Toivon, että pystyn aistimaan sen, että olet ikävöinyt minua vähintään yhtä paljon kuin minä sinua. Ja seuraavalla kerralla...Minä haluan sinut lähelleni.


      • mitäsinäodotatoikeesti

      • Tällaisenmiehenottaisin

        ❤ ...voiko tuohon muuta sanoa.


      • mitäsinäodotatoikeesti

        Kaunista yötä kulta 🌛 meen kattoo taas meistä unii,
        kerron niistä sitten kun nähdään ❤.


      • mitäsinäodotatoikeesti

        Aina kun sä ajattelet minua, niin mä hymyilen.


      • Tällaisenmiehenottaisin

        Hymyilet siis suurimman osan vuorokaudesta, tälläkin hetkellä ❤.Mullon nyt hirvee ikävä, unta saa taas ootella...


      • mitäsinäodotatoikeesti

        silmäsi hymyilevät ajatuksissa
        ne saavat valoa aikaan

        miten kirkas kevät olisikaan
        jos näkisin kasvosi ja auringon

        hymyilenhän minä, illat, päivät, aamut
        yön taas valtaa ikävä , uniin asti

        sanovat ihmiset olevani kivampi
        nyt kun mietin sinua

        hei ❤ kaipaa kosketusta


    • jaa-a

      Kuulostaa ihan suomalaiselta jörrikältä! Onhan sellaisessa mörähtelevässä jörrikässä oma viehätyksensä. Jörrikkä voi olla kesytettynä tosi suloinen tapaus, ei siinä mitään. Minulla ei ole mitään tiettyä miestyyppiä, joka kiinnostaisi.

      • noonhannesöpöjä

        ...ja syliin pyrkivä iso jörrikkä on kyllä tietysti noin niin kuin ajatuksena ihan tavattoman ihana. Syliä ne isotkin miehet tarvitsee. Eikö niin?


      • mörrikästäni

        voi kun tietäisit, miten monta kertaa olisin halunnut mennä häntä toverillisesti halaamaan. Hän oli niin juron suloinen, että vaikeuksia oli. Kerran kun vaihdoin vaatteitta epähuomiossa niin, että ovi oli jäänyt auki, niin näin hänen kiinnostuneet katseensa. :D
        Nyt kun tätä miestä aloin muisteleen, niin kerrottakoon vielä se, että hänen läsnäolollaan oli minuun turvallinen ja rauhoittava vaikutus, josta kerran hälle mainitsinkn. Onnekas kaunis vaimonsa, joka hänet omistaa!


      • rakkaatsuomiäijät

        Heh, tsiigailu aurinko- ja silmälasien takaa jörriköille sallittakoon. Ei sitä aina tiedä, mitä niillä on mielessä, hyvä niin! Suomalaisesta, hieman rosoisesta jörrikästä voi kouluttaa itselleen ihan hyvän miehen. Ehkä se rosoisuus on just se juttu yhdistettynä jörrikkämäiseen ulkonäköön. Kyllähän sellaisen syliin ottaisi murahtelemaan.


      • jörrikkäbiisi
        mörrikästäni kirjoitti:

        voi kun tietäisit, miten monta kertaa olisin halunnut mennä häntä toverillisesti halaamaan. Hän oli niin juron suloinen, että vaikeuksia oli. Kerran kun vaihdoin vaatteitta epähuomiossa niin, että ovi oli jäänyt auki, niin näin hänen kiinnostuneet katseensa. :D
        Nyt kun tätä miestä aloin muisteleen, niin kerrottakoon vielä se, että hänen läsnäolollaan oli minuun turvallinen ja rauhoittava vaikutus, josta kerran hälle mainitsinkn. Onnekas kaunis vaimonsa, joka hänet omistaa!

        Jos jörrikän katse vaeltelee, sille voi laulaa sitä "Älä silmä pieni katso mihin vain"-laulua. ;) x


      • vieläjörriköistä

        Jörriköistä kuoriutuu muuten usein ne intohimoisimmat suukkosuut. Jörrikkä-rules! ;D


    • Eiole

      Oikeasti avarakatseinen, oikeissa asioissa (miksi pitää laittaa). Ja ymmärtäväinen. Ja jtn muutakin.

    • kusejudoon

      Ei varmastikaan mikään 100kg jujutsu-ekspertti :D
      - täytyy löytää joku nyrkkeilijä tai jääkiekkoilija sitten omaksi poikakaveriksi :D

      Aika hauskaa on työpaikalla aina aamutuimaankin erään jujutsu-ihmisen kanssa, jutellessa kuulumisia ennen työpäivän alkua, jos satumme olemaan samaan aikaan.

      - Judo on kusesta.

    • miehenmittaa

      Miehen pitää olla sen kokoinen, että syliin mahtuu luontevasti ja siinä on hyvä ja turvallista istua.
      Siinä on lupa tuntea itsesnä pieneksi ja heikoksi. <3 Tämä kirjoittelu ja muistelu saa nyt aikaan sen, että on taas aika ottaa/hankkia uusi miesytävä. :D

    • Eijaksakirjautua

      Sellainen vähän synkkä, mietiskelevä. Luotettava. Lämmin, metsäinen.

      • Sinä.Senkin.Nainen

        Tuohan sopisi minuun täysin.


    • järkihukassa

      No enpä tienyt sitä, mutta näköjään oltava vähän äksy, herkkä, äijä, ujo, vähän homofobinen, avulias, pelottava, hankala, kiltti, sivaltava, pakoileva, nerokas, vaikeaselkoinen, sanavalmis, hauska, härski, sivistynyt, mielipiderasisti, korrekti, korsteeni ja millisti juoppo. Näitä ominaisuuksia ilmeisesti ihailen.

      Siniset silmät ja vahvan karu arjalainen luonne ja olemus on tietty aina koukuttava yhdistelmä.

      • ffknlööhh

        Tää oli hyvä!😂👍


      • suomisuomettuu

        kyllä,tuossa tosimiehen tunnisteet. rehti suomalaismies.


      • erfdre

        ihan kuin minä, mutta en ole korsteeni. Ja silmät on vihreet.


      • oletkauris

        Tarkkaa määrittelyä ei lainkaan hullumpi
        valinta.


      • järkihukassa
        oletkauris kirjoitti:

        Tarkkaa määrittelyä ei lainkaan hullumpi
        valinta.

        Kaukana kauriista, olen leijona.. nimitt. jos horoskooppia tarkoitit.


      • Nälkäineng
        järkihukassa kirjoitti:

        Kaukana kauriista, olen leijona.. nimitt. jos horoskooppia tarkoitit.

        Hallitseva määrätietoinen


    • 192cm

      Sovin aloittajan kuvailuun aika hyvin. Millainen lie itse aloittaja? Minä kun pidän pitkistä urheilullisista naisista joilla on pitkät hiukset. Ja jos ne vielä ovat punaiset niin aina parempi. Ja kiva luonne on oltava. On ne vaatimukset minullakin.

    • Huumorintajuinen. Osaa keskustella vakavastikin. Kunnioittava, itsenäinen, mutta suhteeseen sitoutuva ja läheisyyteeni ja hellyyttä haluava. Intohimoinen parisuhteessa. Avoin, tasapainoinen sekä luotettava. Ei joka paikan höylä. Aito. Mies, joka saa itseni tuntemaan naiseksi.

    • Hänvetääpuoleensa

      Hän ❤

      • Asdfgb

        Kuka hän on?


    • sanosinnäin

      Mulla ei itellä oo mitään ennakkoasetuksia siihen. Ainoastaan nössöistä tai huonosti käyttäytyvistä miehistä en niin pidä.

    • 342

      Pidempi kuin minä ja hyvä käytöksinen vetää puoleensa.
      Tietäisin yhden mutta ei minulla ole siihen mahdollisuuksia ja en jaksa haikailla jos onkin varattu. :)
      Mukava mies.

    • DDDDDDDDD

      Dark tykkää mustista käkkärätukkaisista somalimiehistä. Osaavat alistaa ja tanssia helikopteritanssia.

    • Tämä vielä.

      Olemukseltaan rauhallinen, aika kiltti, kohtelias. Sellainen jonka kanssa voi nauraa. Emmätiiä. Just sellainen kuin ♡♡♡♡♡ on.

      https://youtu.be/Eu5EvyUnpyc

    • Siinäkainetärkeimmät

      Sellanen aito ja hellä. Pitää kädestä kiinni, halaa. Kohtelee mua ihmismäisesti. Lojaali ja luotettava. Pikku ripaus mustankipeä, muttei liian.

    • Panikoija

      Suomalainen tumma ruskeasilmäinen, sopusuhtainen ,ei kovin mustasukkainen , luotettava eikä puhele jatkuvasti härskejä. Yes.

    • Edesnäeenää

      sellainen isokyrpäinen mamu, joka jaksaa panna ja rakastaa.

    • SeNainen

      Mies tekee vaikutuksen älyllä, hymyllä ja syvillä silmillä. Ei turhaan sanota, että silmät on sielun peili. Tietty (myös piilotettu) herkkyys vetoaa, jos mies on silti tasapainoinen.

      Hassua kuitenkin, että syvempi kiinnostus on kiinni pitkälti ihon hajusta. Joku biologinen juttu. Myös samalla aaltopituudella oleminen on samanlainen asia. Sitä joko on tai ei ole. Senkin vaistoaa aika helposti ja usein oikein aika vähästä, kun se oikein kolahtaa kohdille.

      Kuitenkaan kiviaikainen ihastumisbiologia ei ratkaise kuin alkuun pääsemisen. Pitkällä tähtäimellä, pitäisi arvojen olla saman suuntaiset. Se mitä kokee oikeaksi ja miten elämäänsä haluaa elää, mitkä asiat tärkeitä ja miten kanssa ihmisiä tulisi kohdella. Myös empatiakykyä, keskustelu- ja kuunteluhalua ja uskallusta avata sisinpänsä tarvitaan jos puhutaan Maratonista. Jos omaa halua läheisyyteen, yhteiseen seksuaalisuuteen ja elämän jakamiseen hyvässä ja pahassa ei ole, on arjessa haastavaa elää.

      Sen sijaan koolla, muodolla, ,sosioekonomisella statuksella, tai muulla ulkoisella ei ole oikeastaan merkitystä. Eikä monella muullakaan asialla.

      Kun pitkää kirjoittamaansa listaa lukee, tulee mieleen että on aikamoinen lottovoitto kun se oikein kolahtaa kohdilleen ! Ja silti pitkiä suhteita on takana ilman, että tuo lista edes täyttyisi kovinkaan hyvin. Tahtoa osittain, tai ehkä tyhmyyttä ettei ole valinnut oikein ja arvottamit niitä asioita riittävästi jotka loisivat pohjan maratonille.

      Hänestä minulla on vahva aavistus. Ainakin hän tuoksuu oikealle. ;-) Olen sen huomannut vaikkemme niin lähellä ole oletkaan. Haluaisin kovasti oppia tuntemaan hänet paremmin.

      • minimalisti

        Osaatko rakastaa kuolleilla kielillä?

        Sueño en otro idioma.

        Aika oli ennen alkua, samoin kaikkeuden vastakohta. Unohdin kertoa.


      • kuoleillajanykykielillä

        Osaan. Osaatko sinä?


    • Näinseonnähtävä

      Olet varmaan Anna Gullikova

    • Taruolentoko

      Yli 190 cm, sopusuhtainen, tumma, eläinrakas, keskustelutaitoinen, itsetunto kohdallaan, huomaavainen, jne.

    • Kilometriketjuja

      Haluan vain täällä lopussa kysyä...Luitteko muka, kaikki, ihan koko ketjun?
      Kiinnostiko teitä, muu, kuin aloitus ja oma kommenttinne?
      Minua ei kiinnostanut yhtään, eikä kiinnosta koskaan tälläiset kilometriketjut.

    • Vaaleanainen42

      Hmm... Ehkä hän on vaalea ja sinisilmäinen. Hänellä on terävä, älykäs ja suora katse. Eloisat silmät ja hän hymyilee paljon.
      Rento, luonteva ja hyvä keskustelija. Hänellä on mielipiteitä, on rehellinen ja kohtelee muita hyvin.
      Hyvä (ehkä hieman musta ja nokkela) huumori. Sopivan seurallinen, ei kuitenkaan mikään baarikärpänen.
      Hän huolehtii ja välittää läheisistään.
      Liikkuu sopivasti ja nauttii elämästä. Sopivasti pehmeyttä lihasten ympärillä.
      Arvostaa naistaan ja nauttii seksistä.
      Hyvä treenattu peppu ja reidet. Tekee ehkä käsillään töitä (tykkään käsien karheudesta sileää ihoa vasten).
      Osaa näyttää tunteensa ja puhua niistä.

      Noh, kaikkea ei voi saada tietenkään, mutta voihan sitä haaveilla.

      • Tummanainen24

        Totta kai Timmipeba arvostaa ”naistaan”!


    • hän.tietenkin

      Pyöräilevä mies, jonka lyhyehköt hiukset tuulessa hulmuaa.

      • kätyritjakovemmat

        Tietystikin täytyy aina muistaa että sinisilmäinen on aina luuserin merkki, ketään johtajaa maailmanhistoriassa, ei ole ollut sinisilmäistä, ovat olleet vain kovempien kätyreitä HEH :D


      • todellinenvaltajavoima

        Todellinen johtajuus ei ole silmienväristä vaan sydämestä ja arvoista kiinni. Mites se menikään...? "Voimalla, väkivallalla, et tahdo hallita..."


      • todellinenvaltajavoima

        Todellinen johtajuus on myös pohjimmiltaa palvelevaa johtajuutta, koska rakkaus. Rakkaus on se, jolla voi testata kaiken; totuuden, valheen, oikeuden, vääryyden. Todellinen johtajuus ja oikeutettu valta on (ylhäältä) annettua. Kysymys on (todellisesta) auktoriteettiasemasta. Toisille se annetaan, toisille sitä ei anneta koskaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2073
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      80
      1435
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      87
      1408
    4. 52
      1273
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1032
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1019
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      940
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      908
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      901
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      893
    Aihe