hyvää joulua sinulle ;)
DSG ja öljynkulutus
13
<50
Vastaukset
- Laittakaa_Kuntoon
DSG viat, öljynkulutus "ominaisuudet", TSI jakopääviat, vesivuodot, homehtuminen ja maaliviat/ruostevauriot ennenaikaisesti; siinä pahimpia itäauto skootan vikoja.
- awinkawink
ei unohdeta päästöhuijjausta kuitenkaan, paras joululahja skodan omistajalle on vaihtaa merkkiä!
Joulupukki tuo kaikille skodan omistajille öljyä.
- JookostaJoo
Jos vaikka annat Gooooolin itse vastata, vai oletko sivupersoona?
- Simply.Clever
motonet ja tokmanni kiittää hyvistä öljynostaja asiakkaistaan.
- HolistillaOnTehtävä
Hyvä PenttiHolisti, olet ahkera ihan yölläkin.
- Atkerkki2
Tdi dsg 4motion rulez!
- Atkerkki2
korjaamon väki tarjosi lounaan vakiasiakkaalle.
- tontut.hyppikää
Hyvää joulua kaikille viallisille ... siis kirjoittajille.
- vbnbvnvn
Neljännesmiljoona ajettuun Japanilaiseen joutui jo lisäämään 1,5 desiä 16tkm ajon jälkeen?
- Toyota-Hybrid1
En ole henkilökohtaisesti kuullut yhdestäkään paljon öljyä kuluttavasta Skodasta, taitavat olla laatupelejä.
- TuleEsiin
MUTTA MISSÄ ON KYYKMAN?!?!?!?!?!?!?!
- MakeLahesta
Rollit haukhu Kooraa kokoaijan kun ei nääs ole rahhaa ithellä oikiaan autuun vai pittää kähvelle kulukia.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479