Eli aikeissa ostaa otsikon auto, onko minkälaisia tyyppivikoja ko. autossa on?
Millainen kulutus? mitkä ovat takatilan mitat, pitäisi saada crossipyörä sisään mahtuuko. Pyörän pituus n. 2100
Chevy van -98 6.5 Td SL Starcraft
12
10350
Vastaukset
- kepa
Moi
Kattoppa sivuiltani http://www.netikka.net/chevrolet/
Ittelläni toi -99 6.5d.Mahtava ajettava ja tehoa löytyy.Ainot suurempi huoli noissa on syöttöpumppu sekä sitä ohjaava fsd:yksikkö.No laimeentaakseni yleensä voi tulla vikaa fsd yksikkoon 300 euroo ja pumppu sit jo maksaakin suomen markkinoilla 3500 euroo.Tuolta näkyy teknisissä tiedoissa mitat.Kulutus jos kunnossa kaikki niin maantiellä n.12.5 ja kaupunki n.15 - mikkovan
Sähkövikoja kuten pösöissä,sitikoissa ja ooppeleissa.. Kalliita korjata,merkkikorjaamot harvassa.Matka-ajossa 14 l/100km ja kaupunki 20-30l/100 km.. Mutta silti en vaihtaisi pois. Mulla ainakin mahtu kawasaki crossienduro viistosti sisään.
- kepa
20-30 litraa/100km.Ihan totta??Kuinka noin paljon menee??Ittellä ennen pumpun vaihtoa 12.5 matka 15 kaupunki.Pumpunvaihdon jälkeen 16 sekä maantiellä että kaupungissa jota ihmettelen tosin enemmän sun kaupunkikulutusta.Pitäs tehdä kalluppia miten muilla.
- Taaaaaaaaaaas
kepa kirjoitti:
20-30 litraa/100km.Ihan totta??Kuinka noin paljon menee??Ittellä ennen pumpun vaihtoa 12.5 matka 15 kaupunki.Pumpunvaihdon jälkeen 16 sekä maantiellä että kaupungissa jota ihmettelen tosin enemmän sun kaupunkikulutusta.Pitäs tehdä kalluppia miten muilla.
joo kyllä kaveri aika kovasti on onnistunut polkemaan jos on saanut menemään jotenkin diiselii lähemmäs kolmeekymmentä.. omalla suurin kulutus on ollut sellainen 19 litraa ja aika surutta poljin menemään.. normi keskikulutus kokoajan on ollut 15.. talvella webaston myötä 17
ja 99 van 200.000km takana - mikkovan
kepa kirjoitti:
Kyllä sille soosi maistuu mut se varmaan hyvinkin pitkälti johtuu siitä että tuo mun kaara ei käy koskaan lämpimänä kun ajan päivässä max n 10km paikallisajoa. Vasta ajoin 400kg alumiini-traileri perässä jossa oli 2 kelkkaa kyydissä niin kulutus oli matka-ajossa 22l/100km...
- anakonda
mikkovan kirjoitti:
Kyllä sille soosi maistuu mut se varmaan hyvinkin pitkälti johtuu siitä että tuo mun kaara ei käy koskaan lämpimänä kun ajan päivässä max n 10km paikallisajoa. Vasta ajoin 400kg alumiini-traileri perässä jossa oli 2 kelkkaa kyydissä niin kulutus oli matka-ajossa 22l/100km...
Mulla matka ajossa vie 12 L satasella ja
about 14-15 pyörityksessä.
Ajettu 130 tkm. Itse olen ajanut 30 tkm.
Mitään vikoja ei ole ollut. Loistava auto
ajaa. - Faktaaa
anakonda kirjoitti:
Mulla matka ajossa vie 12 L satasella ja
about 14-15 pyörityksessä.
Ajettu 130 tkm. Itse olen ajanut 30 tkm.
Mitään vikoja ei ole ollut. Loistava auto
ajaa.Se on semmonen homma,jotta itsellä 6.5 TDI vani popsii tiisseliä n.12 litraa/km ja jos annan oikein kenkää eli ajan vaikkapa 120-130km/h maantiellä kulutus nousee n.14 litraan. Koskaan en yli 14 litran yli ole saanut maantiellä menemään olipa sitten vaikka kuinka iso traileri kelkkoja täynnä... Se on fakta homma,jotta jos vetää 20-30 litraa satkulle maantiellä,niin Diesel pumppu on piiiiiikkusen heikossa hapessa...
- taaaaaaaaaaaas
Faktaaa kirjoitti:
Se on semmonen homma,jotta itsellä 6.5 TDI vani popsii tiisseliä n.12 litraa/km ja jos annan oikein kenkää eli ajan vaikkapa 120-130km/h maantiellä kulutus nousee n.14 litraan. Koskaan en yli 14 litran yli ole saanut maantiellä menemään olipa sitten vaikka kuinka iso traileri kelkkoja täynnä... Se on fakta homma,jotta jos vetää 20-30 litraa satkulle maantiellä,niin Diesel pumppu on piiiiiikkusen heikossa hapessa...
Juuh.. kyllä mikkovanin syötöissä taitaa olla jotain pientä ongelmaa.. itsekkin vetelin tossa 800kg painavaa trailerii, jonka päällä oli 2400kg jenkkilahna, niin ei se kulutus noussut edelleenkään tollaisiin kulutuksiin.
Nyt on ollut pakkasta aika kovasti niin mulla on kulutus kohonnut tällä viikolla tonne 17-18l korville, mutta keskimääräinen kulutus on aikalailla kokoajan 15l. alta 13l en oo päässyt koskaan, tosin maantienopeus on aina 100km/h.. ja kuullemma vanissa kulutus nousee jonkin verran kun vauhdin nostaa yli 90km/h kiitos tiheän perävälityksen..
Oisivat voineet metrolla aikoinaan tilata näitäkin romui hieman harvemmalla peräruuvilla. Jonkin verran kuullemma vanistit itsevaihtaneet ruuveja hieman aavikko suuntaan.
Perkeleen hyvä auto, vituttaa vaan kaikenlaiset pienet jutut, kuten se perkeleen mittarin takaa tuleva tikitys, jota en saanut loppumaan vaikka eristin mittarin takapuolen ja vaihdevaijerin tulipeltiin saakka jne... - Chevy Van Lover
taaaaaaaaaaaas kirjoitti:
Juuh.. kyllä mikkovanin syötöissä taitaa olla jotain pientä ongelmaa.. itsekkin vetelin tossa 800kg painavaa trailerii, jonka päällä oli 2400kg jenkkilahna, niin ei se kulutus noussut edelleenkään tollaisiin kulutuksiin.
Nyt on ollut pakkasta aika kovasti niin mulla on kulutus kohonnut tällä viikolla tonne 17-18l korville, mutta keskimääräinen kulutus on aikalailla kokoajan 15l. alta 13l en oo päässyt koskaan, tosin maantienopeus on aina 100km/h.. ja kuullemma vanissa kulutus nousee jonkin verran kun vauhdin nostaa yli 90km/h kiitos tiheän perävälityksen..
Oisivat voineet metrolla aikoinaan tilata näitäkin romui hieman harvemmalla peräruuvilla. Jonkin verran kuullemma vanistit itsevaihtaneet ruuveja hieman aavikko suuntaan.
Perkeleen hyvä auto, vituttaa vaan kaikenlaiset pienet jutut, kuten se perkeleen mittarin takaa tuleva tikitys, jota en saanut loppumaan vaikka eristin mittarin takapuolen ja vaihdevaijerin tulipeltiin saakka jne...Omassa vanissani (-99) ei ole vielä ollut minkäänlaisia isoja eikä pieniä vikoja.(mlk nyt 127000) Kaikki ajoni ovat seuraavanlaisia : Ajot/vko noin 200 km, puolet tästä eli noin 100 km/vko on kuormaa kyydissä noin 1000 kg. Keskikulutus on ollut jatkuvasti (09/2001 ->) talvella noin 15,7 litraa satasella ja kesällä noin l4,7 litraa/100 km (ilmastointi päällä). Talvella matka vauhtini on mittarin mukaan 97 km/h ja kesällä noin 105 km/h. Ens kesänä pyrin kuitenkin pudottamaan senkin tohon 97 km/h, joten kulutus saattaa pudota jo lähelle 14 litraa/100 km ! Tavaratilaa sain lisää poistamlla lisäpenkit ja siirtämällä väliseinän kiinni etuistuimien selkänojiin, eli nyt sitä on tasan 3 metriä ! Muutoskatsastus 2 paikkaiseksi maksoi vain 22 Euroa, ja kun myyn auton laitan penkit takaisin ja taas sama 22 Euron muutoskatastus, niin auto on taas 2 3 paikkkainen !
- Cheva
Chevy Van Lover kirjoitti:
Omassa vanissani (-99) ei ole vielä ollut minkäänlaisia isoja eikä pieniä vikoja.(mlk nyt 127000) Kaikki ajoni ovat seuraavanlaisia : Ajot/vko noin 200 km, puolet tästä eli noin 100 km/vko on kuormaa kyydissä noin 1000 kg. Keskikulutus on ollut jatkuvasti (09/2001 ->) talvella noin 15,7 litraa satasella ja kesällä noin l4,7 litraa/100 km (ilmastointi päällä). Talvella matka vauhtini on mittarin mukaan 97 km/h ja kesällä noin 105 km/h. Ens kesänä pyrin kuitenkin pudottamaan senkin tohon 97 km/h, joten kulutus saattaa pudota jo lähelle 14 litraa/100 km ! Tavaratilaa sain lisää poistamlla lisäpenkit ja siirtämällä väliseinän kiinni etuistuimien selkänojiin, eli nyt sitä on tasan 3 metriä ! Muutoskatsastus 2 paikkaiseksi maksoi vain 22 Euroa, ja kun myyn auton laitan penkit takaisin ja taas sama 22 Euron muutoskatastus, niin auto on taas 2 3 paikkkainen !
että kirkkopenkit tavaratilaan takas naama menosuuntaan - ilman toista väliseinää?
Väittäisin, että ei onnaa kun laki muuttu 2003, ja se N.A Importin (M-A) erik.vapaus vanheni v. 2000, jolla tuo 2 3 tehtiin..
Ei kannata poistaa tilapäis-istuimia...
Pehmopenkit ohjaamossa on aivan toinen asia. - heavy duty!!!!!
Chevy Van Lover kirjoitti:
Omassa vanissani (-99) ei ole vielä ollut minkäänlaisia isoja eikä pieniä vikoja.(mlk nyt 127000) Kaikki ajoni ovat seuraavanlaisia : Ajot/vko noin 200 km, puolet tästä eli noin 100 km/vko on kuormaa kyydissä noin 1000 kg. Keskikulutus on ollut jatkuvasti (09/2001 ->) talvella noin 15,7 litraa satasella ja kesällä noin l4,7 litraa/100 km (ilmastointi päällä). Talvella matka vauhtini on mittarin mukaan 97 km/h ja kesällä noin 105 km/h. Ens kesänä pyrin kuitenkin pudottamaan senkin tohon 97 km/h, joten kulutus saattaa pudota jo lähelle 14 litraa/100 km ! Tavaratilaa sain lisää poistamlla lisäpenkit ja siirtämällä väliseinän kiinni etuistuimien selkänojiin, eli nyt sitä on tasan 3 metriä ! Muutoskatsastus 2 paikkaiseksi maksoi vain 22 Euroa, ja kun myyn auton laitan penkit takaisin ja taas sama 22 Euron muutoskatastus, niin auto on taas 2 3 paikkkainen !
ihan vaan uteliaisuuttani kysyn,et kui helvetti sen noin tarkkaan oot saanu laskettuu???itel lastutettu suburbani,ja kulutus 15-20l/100km.....nii et onx joku kulutusmittari kytkettynä,,ja jonkilainen digi trippi???
mulla ei nii välii vaik veis 25..ei paljoo kiinnosta!!!!!
- vanifani
terve, mulla on vm -99 vani ja nyt ajettu 123tkm ja noin 1500 km sitten vaihdettiin takuuna metro-autossa koko syöttöpumppu, (kaikki huollot tehty merkkiliikkeessä), 2.5 vuotta sitten kun auton ostin niin oli ajettu 71 tkm, sen jälkeen on 2 kertaa vaihdettu termarit, kummatkin takuuna ja nyt viimeisillä termareilla vielä takuuta vajaa vuosi, ja reilu vuosi sitten uusittiin polttoainepumppu auton alta, muuta ei ole mulla ollut ja kulutus on ollut kesällä normaalisti 14-15 paikkeilla ja talvella nousee litralla webaston ja kylmän ilman takia.
Edellinen omistaja oli siirrättänyt väliseinää noin 40 cm eteenpäin koska myös kuskasivat crossipyörää, takapenkit on silti paikoillaan ja jalkatilaa on ihan hyvin, työ teetetty verhoomossa.
jos tosiaan olet ostamassa vastaavaa autoa ni mulla tää on käynyt tarpeettoman isoksi ja olen aikeissa vaihtaa maasturiin, soittele ni kerron lisää autostani, malli on 6.5 td starcraft sl cl -99 eli varusteet parhaasta päästä ja auto on kaikin puolin tosi siisti. p 044-528 6528.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223