Lue seuraava: Vaihtoehtoilijoiden ...

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuomiTila

      Nimimerkki BSHunter suoltaa näitä kuin liukuhihnalta, ellet ole huomannut.
      Aina hän on oikeassa.

    • Lääkäriportaali

      Viranomaistiedote 17.12.2018: Pohjanmaalla ON ILMAANTUNUT TUHKAROKKOA LISÄÄ, mutta sairaiden lasten vanhemmat EIVÄT OLE ANTANEET NÄYTETTÄ!!!!! Siten diagnoosit on jätetty varmentamatta ja YRITETTY SALATA!!!!

      • kolikärrynnapa

        Lue myös vanhoilislestatiolaisten kommentti : VL-foorumi, Arjen askareissa


      • Lisätiedote

        Rokotetut voivat rauhassa sairastaa tuhkarokkoa, eivätkä heitä koske mitkään normaalit näytteenotot. Tiede on vapauttanut heidät, sillä vaikka rokote ei suojaakaan rokotettuja itseään tuhkarokolta, se suojaa muut heidän ympäriltään, siis laumasuojaa. Näin ollen rokotetuilla on oikeus salata sairautensa, eikä muilla ole tähän minkään lajin oikeutta puuttuakaan.


    • OotLuuseri

      Mikäs se sinun tutkintosi olikaan!?
      Ilmeisesti apukoulu ja kiertokoulu!

      Haluat vain haukkua hienoa ja hyvää lääkäriä, joka tekee parhaansa auttaakseen potilaitaan juuri sinun tapaisia selfmade-tohtoreita vastaan, joilla ei ole mitään tajua mistään.

      Haukkuminen asetta sinut huonoon valoon, koska sinulla ei ollut mitään tieteellisiä todisteita tohtori Anttilaa vastaan!

    • TLI

      Aloittaja on palstan idiootti ja todellinen riesa!
      Hänen kanssaan on mahdoton keskustella!
      Tunnen, koska asuu naapurissa.

      • Minä en ole BSHunterR enkä asu kummankaan tämän palstan kahden riitapukarin naapurissa. En ole pastori, rovasti, poliitikko, homeopaatti, hitsaaja, reikimeditoija, yksisarviskouluttaja, helluntailainen, adventisti, mormoni, KD-ryhmäläinen (jaa, tuo poliitikko mainittiinkin jo), inkeroislainen, kuusankoskelainen, juntti, Lumivaarasta, satamatyöntekijä,, apukoulua käynyt enkä peruskouluakaan. En ole syntynyt Kehä III:n sisäpuolella. Minun kanssani voi keskustella oikein hyvin. Aloitukset onnistuvat tällä palstalla parhaiten, kun ne kirjoittaa johonkin alaosioon eikä tuonne päätasolle.


      • Hienotunnustus
        nälkäpalkkasoturi kirjoitti:

        Minä en ole BSHunterR enkä asu kummankaan tämän palstan kahden riitapukarin naapurissa. En ole pastori, rovasti, poliitikko, homeopaatti, hitsaaja, reikimeditoija, yksisarviskouluttaja, helluntailainen, adventisti, mormoni, KD-ryhmäläinen (jaa, tuo poliitikko mainittiinkin jo), inkeroislainen, kuusankoskelainen, juntti, Lumivaarasta, satamatyöntekijä,, apukoulua käynyt enkä peruskouluakaan. En ole syntynyt Kehä III:n sisäpuolella. Minun kanssani voi keskustella oikein hyvin. Aloitukset onnistuvat tällä palstalla parhaiten, kun ne kirjoittaa johonkin alaosioon eikä tuonne päätasolle.

        Hieno tunnustus: et ole mitään, etkä ole mikään, vaan tunnustat olevasi
        Palstan pösilö trolli !


    • Skepponen

      Sinähän olet Toivo Lång!!! Lue lesdatiolainen käsitys tieteeastä: VL-foorumi, Nuortenm palsta !!

      • Ketä nyt sinuttelet, aloittajaa jonka linkkasin vai minua? Ei siis teititellä tarvitse, mutta selvyyden vuoksi. Miksi et reikisteröisi tuota nimimerkkiäsi?


      • Rekattunimmari
        nälkäpalkkasoturi kirjoitti:

        Ketä nyt sinuttelet, aloittajaa jonka linkkasin vai minua? Ei siis teititellä tarvitse, mutta selvyyden vuoksi. Miksi et reikisteröisi tuota nimimerkkiäsi?

        Sinui, sinu, sinuttelen sinuu, sinä palstan suurin trolli!

        Mull on rekattu nimmari , kuten sullakin, mutta en aina käytä sitä, kuten et sinäkään senkin vajakki.


      • kajaaniTURKAA-sema900
        Rekattunimmari kirjoitti:

        Sinui, sinu, sinuttelen sinuu, sinä palstan suurin trolli!

        Mull on rekattu nimmari , kuten sullakin, mutta en aina käytä sitä, kuten et sinäkään senkin vajakki.

        Oletko Lång? Minä en ole, enkä ole V.V.


      • PassissalukiToivo
        kajaaniTURKAA-sema900 kirjoitti:

        Oletko Lång? Minä en ole, enkä ole V.V.

        Tuli taas otettuu aika reippaasti eilen!
        Menin sitten peilin eteen passi mukanani!
        Vertasin peilikuvaa ja passikuvaa!
        Aivan selvästi sama henkilö, ja luin passista nimen!
        Siellä luki TOIVO!
        Olen siis Toivo!
        Sinusta en tiedä!
        Olet joku kajaanilainen Turilas!?!


    • Ortopedin_virhe

      Ortopedi Antti Heikkilä esitti jotain aivan pöyristyttävää, vieläpä kirjansa nimessä, mistä koko Suomi tieteilijöineen päätti seota. ”Lääkkeetön elämä”. Ei voi olla totta, että jollakin on pokkaa esittää moista. Ettäkö joku muka voisi elää lääkkeettömänä. Kuinka ihmeessä, kun meillä ovat sellaiset tietolähteet kuin esim HS ja Turun Sanomat. Vieläpä pitkä kaarti proffia ja dosentteja, jotka auliisti kysymättäkin kertovat, että lääkkeettömän elo ei luista.

      Lääkkeistä luopuminen on rikos niitä kohtaan, joiden taloudellinen toimeentulo näistä riippuu. Siksi lääkkeistä vieroittaminen ei Suomessakaan ole saanut jalansijaa, ja vieroituksesta keskustelu sallitaan vain silloin, kun on kysymys perinteisistä huumeista, ja näistäkin saa irrota vain tutkittujen lääkkeiden turvin, ja noista edelleen vieläkin tutkitumpien avulla. Kaikenlaiset nilkit ne saavatkin kadunkulmissa huumeita kaupustella, vaan kun oikeisiin aineisiin vieroittamisessa siirrytään, tiede vieläpä siunaa siirtymän. Opiaatit eivät myöskään ole mitään huumehörhöilyä, vaan tieteen mukaista kunnon kamaa.

      Lääkkeiden tulee pysyä aina kuvioissa mukana. Jos neurolepteista mielii päästä eroon, se tulee tehdä bentsoilla ja päinvastoin. Muutoin ei hyvä päivä lääkärille seuraa, ja saattaapi tuo piankin todeta olevansa entinen lääkäri, vieläpä entistä tunnetumpi sellainen. Pitäähän lääkärinkin tajuta, millainen kollegojen piiri pieni hänen ympärillään pyörii.

      Heikkilän kollegatoverit voivat taas huokaista helpotuksesta, kun tällaiset huu-haa-pyrkimykset lääkkeettömään elämään taas kerran on saatu torjuttua, ja kansa oikealle tielle ymmärtämään aineiden merkitys. Aineissa on sentään aina parempi kuin aineettomana. Aineeton on sellaista fake news energiahömppää, josta Skepsis ry seuraajiaan varoittaa, samoin kuin sanan energia tieteellisestä väärinkäytöstä. Mitäpä muuta tieteen kaappaajilta voisi odottaakaan kuin lääkkeetöntä aineettomuutta.

    • BSHunterR

      Haluaisin muistuttaa tässä kohtaa, että kuten linkitetyssä viestissäkin kerroin, en ole se joka tämän vaivan on nähnyt ja nuo epäkohdat esiin kaivanut. Olen itsekin tarkastanut vaihtoehtoilijoiden lähteitä ja samoin myös etsinyt ja lukenut tutkimuksia siitä, mitä tiede oikeasti sanoo niistä asioista, joista vaihtoehtoilijat ovat jotain väittäneet, mutta se lista minkä kirjan virheistä linkitin, on eri henkilö kuin minä.

      • Menepsykiatriseenhoitoon

        " mutta se lista minkä kirjan virheistä linkitin, on eri henkilö kuin minä. "
        Onko sinulla kaksisuuntainen mielialahäiriö, kun et näytä tietävän, mikä tai kuka henkilö olet?


      • BSHunterR
        Menepsykiatriseenhoitoon kirjoitti:

        " mutta se lista minkä kirjan virheistä linkitin, on eri henkilö kuin minä. "
        Onko sinulla kaksisuuntainen mielialahäiriö, kun et näytä tietävän, mikä tai kuka henkilö olet?

        "Onko sinulla kaksisuuntainen mielialahäiriö, kun et näytä tietävän, mikä tai kuka henkilö olet?"

        Sinä et taida tietää, mikä kaksisuuntainen mielialahäiriö on?


      • KunhanSivustaOjentelen
        BSHunterR kirjoitti:

        "Onko sinulla kaksisuuntainen mielialahäiriö, kun et näytä tietävän, mikä tai kuka henkilö olet?"

        Sinä et taida tietää, mikä kaksisuuntainen mielialahäiriö on?

        Aika lailla hukassa on ollut tieteilijöiltämmekin. Epilepsialääkkeillä tuota on viimeksi yritelty, eikä oikein epilepsiaankaan näyttäisi taipuvan. Herkeämättä tässä odotellaan, mitähän seuraavaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe