Naiset.. Haluisin antaa suuseksiä

Löytyiskö naista joka haluis suuseksiä pitkän session niin että et enään kestä

52

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otaisit

      Ihanaa! Missä olet?

      • Keski-uusimaa...... Missä sinä.


      • Ottaisit
        Mikako78 kirjoitti:

        Keski-uusimaa...... Missä sinä.

        Järvenpää..


      • Uuuh..... Millon haluut. Jatketaanko juttua täällä vai laitatko spostii mulle jos haluut esim vaihtaa yhttietoja?


      • Ottaisit

        Samoin aah... jatketaan aluksi täällä jos sinua ei haittaa. haluaisin vaikka heti.... mutta käytännön järjestelyjä ensin..... Olen töissä yritän kirjoittaa kun pystyn..


      • Ottaisit kirjoitti:

        Samoin aah... jatketaan aluksi täällä jos sinua ei haittaa. haluaisin vaikka heti.... mutta käytännön järjestelyjä ensin..... Olen töissä yritän kirjoittaa kun pystyn..

        Sama homma. Duunissa kanssa 16 asti. Ja haluisin todellakin saada antaa suuseksiä niin että vaan tulisit uudestaa ja uudestaa.... Saada sun "mehut" valumaan


      • Ottaisit

        Älä nyt! Työt pitäisi hoitaa ja "mehut" tuntuu jo pikkareissa.... Tulen suuseksissä herkästi perä jälkeen..... Ihana olet ja saat kuumaksi muutamalla lauseella!


      • Ottaisit kirjoitti:

        Älä nyt! Työt pitäisi hoitaa ja "mehut" tuntuu jo pikkareissa.... Tulen suuseksissä herkästi perä jälkeen..... Ihana olet ja saat kuumaksi muutamalla lauseella!

        Haluisin kokeilla miten märkänä oot. Ja miten märäks sut saa😜 Täytyy sanoo et on ihan parasta kun saa antaa suuseksiä niin et tunnet orkun kielellä ja suulla. Olis mahtavaa saada sut laukee monta kertaa peräkkäin niin et naama kiiltäis mehuista. Ja kokeilla miten paljon kestäisit😜😜😜😜😜


      • Ottaisit

        Aah aivan märkänä kävin vessassa kuivaamassa ja otin pikkarit pois. Orgasmissa mehut purkautuu pienenä "suihkuna" sekä rimpuilen eri suuntiin joten mies joutuu pitää kunnolla kiinni jos saman aikaisesti haluaa nuolla....! Olet ihku...


      • WOW....Enemmän ja enemmän haluun päästä toteuttaa nää visiot . Kuulostat aivan mahtavalta. Varmasti olis myös mahtavaa. Saisinpa sut naamay ylle silleen et ite makasin selälteen ja siitä saisin nuolla..... HUH Haluisin todellakin sut saada tulemaan niin et suihkisit kunnolla ja tärisisit orkuista..... Nyt vaan toteutetaan tää


      • Ottaisit
        Mikako78 kirjoitti:

        Haluisin kokeilla miten märkänä oot. Ja miten märäks sut saa😜 Täytyy sanoo et on ihan parasta kun saa antaa suuseksiä niin et tunnet orkun kielellä ja suulla. Olis mahtavaa saada sut laukee monta kertaa peräkkäin niin et naama kiiltäis mehuista. Ja kokeilla miten paljon kestäisit😜😜😜😜😜

        Työ kaverini ja hyvä ystävä kysyi äsken että kävinkö rakastelemassa kahvi tauolla kun kasvot niin helakat! Näytin keskustelut hänelle oli onnellinen puolestani ja kysyi milloin tapaatte... Sanoi että hänkin haluaisi sinunlaisen miehen makuuhuoneeseen, yhdeksi yöksi... Sovittiin että minä ensin!


      • Ottaisit kirjoitti:

        Työ kaverini ja hyvä ystävä kysyi äsken että kävinkö rakastelemassa kahvi tauolla kun kasvot niin helakat! Näytin keskustelut hänelle oli onnellinen puolestani ja kysyi milloin tapaatte... Sanoi että hänkin haluaisi sinunlaisen miehen makuuhuoneeseen, yhdeksi yöksi... Sovittiin että minä ensin!

        😜😜😜 Haluisin myös nähä ne helakat kasvo. Ja varsinki sut kokonaan kiimassa ja tärisevänä orkuista. Ja tuntea laukeemisen huulilla ,,kielellä...... Niinj ärjetön halu olis päästä antamaan sulle suuseksiä ettet uskokkaan. Voit pyytää vaikka työkaverin kattomaan jos haluat. Miten on haluutko kertoo ittestäs ja haluutko tietää musta mahollisesti. Uskon et sekin yllättää sut


      • Ottaisit
        Mikako78 kirjoitti:

        😜😜😜 Haluisin myös nähä ne helakat kasvo. Ja varsinki sut kokonaan kiimassa ja tärisevänä orkuista. Ja tuntea laukeemisen huulilla ,,kielellä...... Niinj ärjetön halu olis päästä antamaan sulle suuseksiä ettet uskokkaan. Voit pyytää vaikka työkaverin kattomaan jos haluat. Miten on haluutko kertoo ittestäs ja haluutko tietää musta mahollisesti. Uskon et sekin yllättää sut

        Olen vähän päälle 50v vaalea 164-60 ja C kuppi ja sileä.... Ihana saan nauttia kunnolla suu..... ja lopuksi voit purkautua si…..ni jos haluat! Aah kun tekee mieli..


      • Ottaisit kirjoitti:

        Olen vähän päälle 50v vaalea 164-60 ja C kuppi ja sileä.... Ihana saan nauttia kunnolla suu..... ja lopuksi voit purkautua si…..ni jos haluat! Aah kun tekee mieli..

        Mä 40 178/77 asiallinen ja siisti..... Olis mahtava tavata pian kyllä ja saada antaa sulle sitä nautintoa.


      • Mikako78 kirjoitti:

        Mä 40 178/77 asiallinen ja siisti..... Olis mahtava tavata pian kyllä ja saada antaa sulle sitä nautintoa.

        Jatketaanko täällä juttua.... Töistä kotiuduttu


      • Suuseksionkivaa

        Olipa herkullisen kiimainen viestiketju! Vaihdoitte ilmeisesti viestikanavaa, kun juttu loppui "kesken".
        Toivottavasti pääsitte tositoimiin!


      • Suuseksionkivaa kirjoitti:

        Olipa herkullisen kiimainen viestiketju! Vaihdoitte ilmeisesti viestikanavaa, kun juttu loppui "kesken".
        Toivottavasti pääsitte tositoimiin!

        Harmi ettei päästy. .... Mut toivossa on hyvä olla


      • Ottaisit
        Mikako78 kirjoitti:

        Harmi ettei päästy. .... Mut toivossa on hyvä olla

        Hei ihanuus! Vähän Joulu kiireitä siksi päässyt vastaa. Lupaan että pääset ja toivon että molemmat saamme mitä haluamme... Ketjussa muitakin seuraajia niin negatiivisia kuin ihania jotka tykkää... Olet sopivan ikäinen ja kokoinen Hui... kun kylmät väreet menee läpi kehon mietin meitä... Jatketaan vaan täällä ei minua haittaa ja eikös tämä ole aikuisten täysi järkisten sivusto, vaikkakin sekaan mahtuu muitakin....!


      • Onhan tämä suurimmalta osin😁 Niin toivon myös et päästään toteuttamaan nää jutut. Aikamoisia väreitä meni myös itellä kun mietin mahollisuutta siihen et saadaan toteuttaa tää.....


      • Villi veikkaus on et kait sitä seuraa löytyis noista baareista. Ei tuu vaan pahemmin käytyä. Ja tuntuu siltä että oot varmaan just sellanen nainen jota haluun


      • Toki haluisin itestäni kertoo enemmän mitä nyt jos saan vakuuteltua sua siihen toteutukseen sillälailla..... En vaan tähän yleisesti jotenki viitti. Täällä kun on niitä negatiivisiäkin huutelijoita


      • Ottaisit
        Mikako78 kirjoitti:

        Onhan tämä suurimmalta osin😁 Niin toivon myös et päästään toteuttamaan nää jutut. Aikamoisia väreitä meni myös itellä kun mietin mahollisuutta siihen et saadaan toteuttaa tää.....

        Osa meistä nauttii ja uskaltaa... Viime yönä näin unia meistä ja heräsin aivan .. Työ kaverini tuli heti aamusta kysyy joko sovitte päivän tapaamiselle.. Eilen olin farkuissa töissä nyt laitoinkin lyhyen hameen, vähän helpottaa oloa jos viestitellään työn lomassa.... Ihana tehdä töitä kun kehossa kuumottaa.....


      • Niinpä. Hmmmm.... Mitäs hammeen alla? Saisinpa kattoo..... Mulla farkut ja punamusta flanelipaita....


      • Ite käy nyt jotenkin kuumana kokoaika pikkusen kovana. Joutuu miettii vähän et millon lähtee toimistosta muualla käymään


      • Ottaisit
        Mikako78 kirjoitti:

        Villi veikkaus on et kait sitä seuraa löytyis noista baareista. Ei tuu vaan pahemmin käytyä. Ja tuntuu siltä että oot varmaan just sellanen nainen jota haluun

        Näin oppii tuntee molemmat mistä tykkää ja tapaaminen on helppoa... Olen tavannut näin muutaman kerran, enkä kertaakaan pettynyt... Baareista "isketty" kumppani suoraan sänkyyn on erilaista kun toisen mielihaluja ei tunne.... Etelän lomalla taas on aikaa tutustua paremmin, uima altaalla- rannalla ja tanssi lattialla.. Tietenkin jokaisella omat mieltymykset.... Menen palaveriin joka päättyy klo 13.... ihanaa työ päivää sinulle...


      • Ottaisit
        Mikako78 kirjoitti:

        Niinpä. Hmmmm.... Mitäs hammeen alla? Saisinpa kattoo..... Mulla farkut ja punamusta flanelipaita....

        Punaiset pienet jossa sivuilla narut... Saat kattoa Aah.. sinulla lupa.. arvaa onko kosteana.... Ihana kun kovana minulle... voisin antaa suukon...


      • Ottaisit kirjoitti:

        Punaiset pienet jossa sivuilla narut... Saat kattoa Aah.. sinulla lupa.. arvaa onko kosteana.... Ihana kun kovana minulle... voisin antaa suukon...

        😜😜 Vähän kokeilisin myös pikkusen härnäisin lisää sua. En laittais vastaan suukkoon..... Saattaisin kyllä riisua sut kokonaan


      • Ottaisit
        Mikako78 kirjoitti:

        😜😜 Vähän kokeilisin myös pikkusen härnäisin lisää sua. En laittais vastaan suukkoon..... Saattaisin kyllä riisua sut kokonaan

        Palaveri päättyi nyt! Arvaa miltä tuntui istua kun samalla mietin sun kieltä …. oli pakko mennä heti veskiin... en pitkään aikaan ole käynyt näin kuumana... Pystyisitkö sinä tulee kotiani ja millä aika taululla?


      • Eialoittajalta

        26v samoista asioista pitävä. Seurannu tätä keskustelua ja eikä pitkä matka olis. 😜


      • Hiplaten
        Eialoittajalta kirjoitti:

        26v samoista asioista pitävä. Seurannu tätä keskustelua ja eikä pitkä matka olis. 😜

        Minä voisin kyllä jonkun naisen kanssa nauttia suuseksistä täällä Kuopion seudulla ja hyvillä esileikeillä, kielihoidoilla, hyväilyillä ja kiusoitteluilla:)


      • Ottaisit kirjoitti:

        Palaveri päättyi nyt! Arvaa miltä tuntui istua kun samalla mietin sun kieltä …. oli pakko mennä heti veskiin... en pitkään aikaan ole käynyt näin kuumana... Pystyisitkö sinä tulee kotiani ja millä aika taululla?

        😜😜😜 Toki tulisin mielelläni kylään. Miten sulle sopii. Mä oon tässä miettiny itteeni sun haaroissa


      • Ottaisit
        Eialoittajalta kirjoitti:

        26v samoista asioista pitävä. Seurannu tätä keskustelua ja eikä pitkä matka olis. 😜

        Ihana kun tykkäät... Ikäsi herättää kihelmöintiä.. sekä olet ilmeisesti aika likellä minua... Katsotaan... Kiitos sinulle mielen kiinnosta....


      • Mikako78 kirjoitti:

        😜😜😜 Toki tulisin mielelläni kylään. Miten sulle sopii. Mä oon tässä miettiny itteeni sun haaroissa

        Oliko sulla millanen ajatus itellä siitä aaikataulusta😜😜😜😜


      • Eialoittajalta

        Jään seuraamaan ainakin. Kihelmöintiä todellakin. Nauttiva nainen on todella kiihottava näky. 😊


      • Ottaisit
        Mikako78 kirjoitti:

        😜😜😜 Toki tulisin mielelläni kylään. Miten sulle sopii. Mä oon tässä miettiny itteeni sun haaroissa

        Haluaisin tietenkin heti mutta Joulu sotkee nyt pahasti.... Katson Joulun väli päiviä jos vieraat ovat lähteneet. Toinenkin kaveri oli kiinnostunut, seurannut meidän keskustelua Aah ihanaa kun pääsee nauttii siitä mistä tykkää.... Uskon että tykkäät ja viihdyt siellä pitkään... toivottavasti...


      • Ottaisit
        Eialoittajalta kirjoitti:

        Jään seuraamaan ainakin. Kihelmöintiä todellakin. Nauttiva nainen on todella kiihottava näky. 😊

        Kiitos sinulle! Jäät ajatuksiini... koskaan ei pidä sanoa ei koskaan....


      • Ottaisit kirjoitti:

        Haluaisin tietenkin heti mutta Joulu sotkee nyt pahasti.... Katson Joulun väli päiviä jos vieraat ovat lähteneet. Toinenkin kaveri oli kiinnostunut, seurannut meidän keskustelua Aah ihanaa kun pääsee nauttii siitä mistä tykkää.... Uskon että tykkäät ja viihdyt siellä pitkään... toivottavasti...

        Kuin myös haluisin heti😜😜 Tällä hetkellä housuissa pullottaa taas.Mä uskon todellakin että tykkäisin ja varmasti viihdyn. Ja uskon että sä tuut pitämään hyvin paljon kunhan päästää näkemään..... Uskon että saat yhet elämäs parhais ja kiimasimmista "sessioista".Huhu Nii haluisin päästä jo nyt riisuu sut ja antaa käsien vaeltaa pitkin kroppaa ja suudella rintoja ensin. Ja siitä jatkaisin suutelemalla pikkuhiljaa tiedät minne😜😜😜


      • Ottaisit
        Mikako78 kirjoitti:

        Kuin myös haluisin heti😜😜 Tällä hetkellä housuissa pullottaa taas.Mä uskon todellakin että tykkäisin ja varmasti viihdyn. Ja uskon että sä tuut pitämään hyvin paljon kunhan päästää näkemään..... Uskon että saat yhet elämäs parhais ja kiimasimmista "sessioista".Huhu Nii haluisin päästä jo nyt riisuu sut ja antaa käsien vaeltaa pitkin kroppaa ja suudella rintoja ensin. Ja siitä jatkaisin suutelemalla pikkuhiljaa tiedät minne😜😜😜

        Vaistoan kulta että saan ja saat....tiedän Aah... reiteni leviää valmiiksi koska halun sinut tuntea siellä... Mietin haluaisitko eka tapaamisen jälkeen kommentoida tänne kun täällä ihania seuraajia, minua ei haittaa ja moni myös uskoisi tähän sivustoon....


      • Uuuuh.... Tekee mieli enemmän ja enemmän kokoaika... Odotan todella paljon että tavataan. Jos haluat et tänne kommentoin teen sen vaan sun toiveesta tietenki.... Pakko todeta ettei haittais ollenkaan päästä vaikka heti siihen tapaamiseen


      • Eialoittajalta
        Ottaisit kirjoitti:

        Vaistoan kulta että saan ja saat....tiedän Aah... reiteni leviää valmiiksi koska halun sinut tuntea siellä... Mietin haluaisitko eka tapaamisen jälkeen kommentoida tänne kun täällä ihania seuraajia, minua ei haittaa ja moni myös uskoisi tähän sivustoon....

        Siis ihan kauhean kiihottunut kokoajan. Kumpa pääsis nauttimaan sun nautinnosta. 😉


      • Ottaisit
        Eialoittajalta kirjoitti:

        Siis ihan kauhean kiihottunut kokoajan. Kumpa pääsis nauttimaan sun nautinnosta. 😉

        Ihana kuulla...tapaan ensin eka miehen jonka kanssa vaihdettu viestejä....niin ensi vuoden puolella voisi nauttia.... työ kaverinikin haluaisi tavata Mikako... koska en etsi avio miestä, haluan vain nauttia.....ihana jos olet minusta kiihottunut....kävin ottaa pikkarit pois kun aivan märät.... voisit nuolla minut kuivemmaksi Aah... ihanaa kaksi miestä valmiina.... ottaisitteko yhdessä... tulen hulluksi tästä tunteesta.... pakko jatkaa töitä


      • Ottaisit kirjoitti:

        Ihana kuulla...tapaan ensin eka miehen jonka kanssa vaihdettu viestejä....niin ensi vuoden puolella voisi nauttia.... työ kaverinikin haluaisi tavata Mikako... koska en etsi avio miestä, haluan vain nauttia.....ihana jos olet minusta kiihottunut....kävin ottaa pikkarit pois kun aivan märät.... voisit nuolla minut kuivemmaksi Aah... ihanaa kaksi miestä valmiina.... ottaisitteko yhdessä... tulen hulluksi tästä tunteesta.... pakko jatkaa töitä

        Hmmmmm.... Nautintoa myöskin ja paljon😜 Kyllä mä voin kimppaan lähtee mukaan jos kaikki haluaa. Pyydät työkaverin mukaan ni siinähän on jo ryhmä kasassa. Ensin kyllä haluisin toteuttaa tän meijän vision ehdottomasti. ..... Lähtiskö se sun työkaveri mukaan ihan mielenkiinnosta kysyn


      • Eialoittajalta
        Ottaisit kirjoitti:

        Ihana kuulla...tapaan ensin eka miehen jonka kanssa vaihdettu viestejä....niin ensi vuoden puolella voisi nauttia.... työ kaverinikin haluaisi tavata Mikako... koska en etsi avio miestä, haluan vain nauttia.....ihana jos olet minusta kiihottunut....kävin ottaa pikkarit pois kun aivan märät.... voisit nuolla minut kuivemmaksi Aah... ihanaa kaksi miestä valmiina.... ottaisitteko yhdessä... tulen hulluksi tästä tunteesta.... pakko jatkaa töitä

        Työkaveria mukaan vaan. 😜


      • Ottaisit
        Mikako78 kirjoitti:

        Hmmmmm.... Nautintoa myöskin ja paljon😜 Kyllä mä voin kimppaan lähtee mukaan jos kaikki haluaa. Pyydät työkaverin mukaan ni siinähän on jo ryhmä kasassa. Ensin kyllä haluisin toteuttaa tän meijän vision ehdottomasti. ..... Lähtiskö se sun työkaveri mukaan ihan mielenkiinnosta kysyn

        Vastaan kiireellä.... Minäkin haluan että tapaamme ensin....olen vain niin kiihottunut tästä kaikesta.... työ kaverini lähtisi varmaan kimppaan.... on upea nainen....laivalla joku aika sitten iskettiin yhteinen mies....arvaa oliko mies uupunut kun tultiin satamaan....Aah tykkäsi imeä molempia.....


      • Eialoittajalta
        Ottaisit kirjoitti:

        Vastaan kiireellä.... Minäkin haluan että tapaamme ensin....olen vain niin kiihottunut tästä kaikesta.... työ kaverini lähtisi varmaan kimppaan.... on upea nainen....laivalla joku aika sitten iskettiin yhteinen mies....arvaa oliko mies uupunut kun tultiin satamaan....Aah tykkäsi imeä molempia.....

        Tosin ehkä ensin kahdestaa ja sen jälkeen miettiä kimpassa. 😉


      • Ottaisit kirjoitti:

        Vastaan kiireellä.... Minäkin haluan että tapaamme ensin....olen vain niin kiihottunut tästä kaikesta.... työ kaverini lähtisi varmaan kimppaan.... on upea nainen....laivalla joku aika sitten iskettiin yhteinen mies....arvaa oliko mies uupunut kun tultiin satamaan....Aah tykkäsi imeä molempia.....

        Kyllä juurikin ensin kaksin sun kanssa. Kotiin kun pääsen helpotan tätä olotilaa heti


      • tylsäää
        Mikako78 kirjoitti:

        Kyllä juurikin ensin kaksin sun kanssa. Kotiin kun pääsen helpotan tätä olotilaa heti

        Ja niin he molemmat tyydyttivät itsensä omalla pikku kätösillänsä:)


      • tylsäää kirjoitti:

        Ja niin he molemmat tyydyttivät itsensä omalla pikku kätösillänsä:)

        Kyllä näin tein kun kotiin pääsin


      • Ottaisit
        Mikako78 kirjoitti:

        Kyllä näin tein kun kotiin pääsin

        Olette syötäviä molemmat...niin tein minäkin illalla, lisänä pieni uloke ja sain ihanat..... teille molemmille.....voin silmissäni nähdä kun tulit.... Aah olisinpa saanut maistaa....Työ kaverinikin haluaisi ensin tavata kaksin molemmat, ennen ryhmä tapaamista....silloin ei jännitteitä kaikki neljä tuntevat entuudestaan....täällä nyt kaksi naista töissä ja ajatukset välillä siellä.... hyvää työ päivää teille... olette meidän ajatuksissa ja tuntuu koko ajan siellä.... ihana tunne...


      • Mikako78 kirjoitti:

        Kyllä näin tein kun kotiin pääsin

        Oisinpa saanu olla kattoo. Ja liittyä mukaa sen jälkeen. Sitä odotellessa


      • Suuseksionkivaa
        Ottaisit kirjoitti:

        Vaistoan kulta että saan ja saat....tiedän Aah... reiteni leviää valmiiksi koska halun sinut tuntea siellä... Mietin haluaisitko eka tapaamisen jälkeen kommentoida tänne kun täällä ihania seuraajia, minua ei haittaa ja moni myös uskoisi tähän sivustoon....

        Tottakai raportoikaa tänne! Mikä sen mukavampaa välipäivälukemista, kuin teidän kiimaa tihkuvat selostukset mitä sitten tapahtuikaan... Kuinka jännittävää oli odottaa ovikellon/puhelime soittoa, valuiko jo aivan norona, saitteko kieltä riittävästi, tuliko suuntäydeltä tavaraa..?


    • Haluisin kokeilla miten märkänä oot. Ja miten märäks sut saa😜 Täytyy sanoo et on ihan parasta kun saa antaa suuseksiä niin et tunnet orkun kielellä ja suulla. Olis mahtavaa saada sut laukee monta kertaa peräkkäin niin et naama kiiltäis mehuista. Ja kokeilla miten paljon kestäisit😜😜😜😜😜

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1276
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe