Minun on valitettavasti empiiristen tutkimusten jälkeen todettava että 90% naisista kiinnostuu miehestä tämän lompakon paksuuden mukaan. Onhan se tietysti ymmärrettävää, lompakon paksuus korreloi vallan ja älykkyyden kanssa, mutta raha antaa myös mahdollisuuden toteuttaa joka naisen unelmia.
paksu lompakko & paljon naisia
37
2404
Vastaukset
sanonta,että "kaikki naiset aina rakastuvat rentuihin",korreloituu sinun empiirisen tutkimuksesi kanssa.Eli,montako prosenttia näitä "kaikki"-naisia on.Menee yhteismäärä kyllä reilusti yli sadan,vai mitä?
- KalleKahisevaa
sitten kun paksulompakkoinen mies himassa, onkin aika rakastua renttuun ja tehdä syrjähyppyjä.... ja noihin isokalikkaisiin ja tehdä syrjähyppyjä...
ei tässä sen kummempaa ole KalleKahisevaa kirjoitti:
sitten kun paksulompakkoinen mies himassa, onkin aika rakastua renttuun ja tehdä syrjähyppyjä.... ja noihin isokalikkaisiin ja tehdä syrjähyppyjä...
ei tässä sen kummempaa olesen täytynee olla.Uskon tietenkin tutkimukseen,eihän ilman tieteellistä perustelua ole syytä lähteä muuta väittämään.
Mitähän seuraava tutkimus mahtaa käsitellä.
Aihealueen kyllä luulisin tietävän,mutta mutta yksityiskohta,mitä se käsittelee olis kiva jo etukäteen tietää.Sais vaikka hankkia omia argumenttejä asian tiimoilta,tulis sitten sitä monien vaatimaa syvyyttä ja tasoa seuraavaan keskusteluun.- julma kalikka
KalleKahisevaa kirjoitti:
ei tässä sen kummempaa oleKallella ei ole rahaa ja kalikkakin pienenlainen ?
- RKM
Kun on paljon rahaa mutta ei tyylitajua
kelpaa lyyli kun lyyli
äijä kun luuli et lyyli ihasdtu sen hauikseen
Kun posa tyhjä
kelpaa eukko, kotoinen - tyhmä
rikas ja tyhmä on samaa kun
huoralle korkeampi elintaso
tai sutenöörihän sen rahan saa
ja käyttää makeisiin huoriin - tuffe
syvällinen tutkimus... ota vaan uusi kierros.
Jos tuo pitäisi paikkansa, naiset eivät ikinä hakisi eroa, siinä kun menettää puolet valtakunnasta.
Ja luuletko ettei naisilla ole minkäänlaista ylpeyttä? Että pitäisi vielä heittäytyä jonkun elätettäväksi... Sitä paitsi rahan käyttö vallan välineenä hipoo jo psyykkistä väkivaltaa. - s.a.n.t.s.a
Ei keihdo miehen paljo raha. Minusta on paljon mukavampaa tulla toimeen omin voimin. Jos vielä jäisi edes euro ylimääräistä, voisin oikein hyvin itse lahjoa omaa "isokokoista" murua. No, minä olenkin aina ollut Isäntä talossa.
- JOO
Hänelle on nimi...
- Elovena
Kun on elänyt niinkin kauan kuin minä, nähnyt ja kokenut niin paljon kuin minä, niin tietää, ettei totuus löydy miehen kalusta eikä kukkarosta, vaan .......
Rehellinen, aito, oikea mies, joka vastaa aikaansaannoksistaan, ei pullistele, ei pakoile nimimerkkien taa, on suoraselkäinen, kunnioittaa naista, kunnioittaa miestä, antaa arvon toisillekin....
Missä se mies on?- Se mies
Tässä se mies nyt on, hyvä Elovena.
Ei kelpaa mainitsemasi lainen mies kenellekään. Ja minulla on varmasti lähes 20 v pitempi kokemus siitä kuin Sinulla.
Ei auta lompakon paksuuskaan. Ainakaan, kun ei halua vastikkeettomasti tyhjentää sitä muille.
Kokemusta on vaikka muille jakaa.
Lakakaa te muut niille muillenne sitä, mitä minulle ette jaa. Minulle jo arkkulautoja höylätään... - Elovena
Se mies kirjoitti:
Ei kelpaa mainitsemasi lainen mies kenellekään. Ja minulla on varmasti lähes 20 v pitempi kokemus siitä kuin Sinulla.
Ei auta lompakon paksuuskaan. Ainakaan, kun ei halua vastikkeettomasti tyhjentää sitä muille.
Lakakaa te muut niille muillenne sitä, mitä minulle ette jaa. Minulle jo arkkulautoja höylätään...sellainen mies!
Ettäkö et juoni, petkuta, petä, alenna naista, solvaa toisia miehiä, et kehuskele bemarilla, isolla talolla, mailla ja metsillä, naisseikkailuilla...
Et vie toiselta itsetuntoa, muistat lähimmäisiäsi muulloinkin kuin oman hätäsi keskellä,
olet vaatimaton vaikka ylpeyden aihetta olisi..? - havainnoitsija
Tapasin tämän Täydellisen Miehen toissa perjantaina junassa välillä Lahti-Kouvola. Kaveri oli todella maentuneen oloinen ja täysin puhki. Hän kertoi kyllästyneensä ihannemiehen elämään ja haluavansa elää kuten muutkin miehet. Tarjosin hänelle pari kaljaa ja lohduttelin, ettei tällaisen turjakkeenkaan elämä aina niin kummallista ole. Ei ole aina naista, rahaa tai duunia. Kaveri kuitenkin vakuutti olevansa valmis vaihtamaan halinallen osansa tosimiehen elämään koska tahansa. Hän poistui laahustavin askelin Kouvolan asemaravintolan suuntaan. Täydellisen miehen elämä oli tehnyt hänestä alkoholistin . Jatkoin matkaani hyräillen haikeita rockballadeja nousuhumalan tuudittassa jäljellä olevia aivosolujani. Helppoa, siskoseni, ei ole kellään...
- Elovena
havainnoitsija kirjoitti:
Tapasin tämän Täydellisen Miehen toissa perjantaina junassa välillä Lahti-Kouvola. Kaveri oli todella maentuneen oloinen ja täysin puhki. Hän kertoi kyllästyneensä ihannemiehen elämään ja haluavansa elää kuten muutkin miehet. Tarjosin hänelle pari kaljaa ja lohduttelin, ettei tällaisen turjakkeenkaan elämä aina niin kummallista ole. Ei ole aina naista, rahaa tai duunia. Kaveri kuitenkin vakuutti olevansa valmis vaihtamaan halinallen osansa tosimiehen elämään koska tahansa. Hän poistui laahustavin askelin Kouvolan asemaravintolan suuntaan. Täydellisen miehen elämä oli tehnyt hänestä alkoholistin . Jatkoin matkaani hyräillen haikeita rockballadeja nousuhumalan tuudittassa jäljellä olevia aivosolujani. Helppoa, siskoseni, ei ole kellään...
peräänkuuluttanutkaan täydellistä miestä.
- RKM
Täällä olen
vaivani on että en muista
kumpi numerosarja on pankkitilin numero ja kumpi saldo
naapurini soitti pankkitilin saldolla
myrkytyskeskukseen 47.11 Ekua
lapsi pelastui ja sanoisin että tilin saldo oli kohdallaan - Se mies
Elovena kirjoitti:
sellainen mies!
Ettäkö et juoni, petkuta, petä, alenna naista, solvaa toisia miehiä, et kehuskele bemarilla, isolla talolla, mailla ja metsillä, naisseikkailuilla...
Et vie toiselta itsetuntoa, muistat lähimmäisiäsi muulloinkin kuin oman hätäsi keskellä,
olet vaatimaton vaikka ylpeyden aihetta olisi..?Minä se olen.
Minulla on vanha, pieni käyttöauto, vaikka pystyisin ostamaan uuden näyttöautonkin. Ei ole isoa taloa, ei maita eikä metsiä, koska en tarvitse sellaisia.
En saa naistakaan.
Ylpeyden aiheesta en tiedä, mutta vaatimaton ja muutenkin kunnollinen olen. Siksi en sitä naistakaan saa enkä ystävää löydä.
Näin se vain näkyy olevan. - Elovena
Se mies kirjoitti:
Minä se olen.
Minulla on vanha, pieni käyttöauto, vaikka pystyisin ostamaan uuden näyttöautonkin. Ei ole isoa taloa, ei maita eikä metsiä, koska en tarvitse sellaisia.
En saa naistakaan.
Ylpeyden aiheesta en tiedä, mutta vaatimaton ja muutenkin kunnollinen olen. Siksi en sitä naistakaan saa enkä ystävää löydä.
Näin se vain näkyy olevan.varmaan ollut väärissä paikoissa... jos et sitä naista ole saanut.
- hohhoijaa
niin, aina sitä ottaa miehen säkissä, koskaan ei voi tietää miten mies kehittyy -tai ei kehity. se on säkästä kiinni joutuuuko helvettin vai ei. kauan on eletty tässäkin.
- kirve
Se mies kirjoitti:
Lakakaa te muut niille muillenne sitä, mitä minulle ette jaa. Minulle jo arkkulautoja höylätään...älä anna periksi. ei tässä muutkaan anna. älä p-ttasikaan.
- etkö todella tiedä?
se on naimisissa
- Se mies
Elovena kirjoitti:
varmaan ollut väärissä paikoissa... jos et sitä naista ole saanut.
Niinpä kai olenkin. Siksi en enää mihinkään mene, kun kuitenkin menisin taas väärään paikkaan. Ja poistun tästäkin paikasta.
Hyvää jatkoa sinne oikeaan!
- eeva
johtuukohan paksu lompakko niistä paljoista naisista? Minulla on ainakin kokemuksia siitä, että saan maksaa ravintolassa tai baarissa (koska miehellä ei joko oikeasti ole rahaa, tai sitä ei ole juuri nyt mukana).
- kokemusta on
pyörii niitä, jotka pyrkivät maksattamaan miehellä kaiken. Olen huomannut, että sitä rahanvainua käyttäviä naisia löytyy. Niistä ei tahdo päästä eroon millään, pyörivät kimpussa päivittäin.
- nainen
Onks sun pakko *heilutella* niitä viidensadaneuron seteleitä ympäriinsä.
Tiedettyähän on, että "hunaja" vetää mehiläisiä puoleensa.
Älykäs ihminen ei mainosta taloudellista hyvinvointiaan ulkopuoleisille ihmisille.
Vai onko ne verotoimiston "kaunotaret" jo löytäneet sinutkin. - Se mies
nainen kirjoitti:
Onks sun pakko *heilutella* niitä viidensadaneuron seteleitä ympäriinsä.
Tiedettyähän on, että "hunaja" vetää mehiläisiä puoleensa.
Älykäs ihminen ei mainosta taloudellista hyvinvointiaan ulkopuoleisille ihmisille.
Vai onko ne verotoimiston "kaunotaret" jo löytäneet sinutkin.nainen kirjoitti:
"Tiedettyähän on, että "hunaja" vetää mehiläisiä puoleensa."
Mailla ennen poikasena huomasin myös, että lehmänpaska veti puoleensa kärpäsiä.
Olisiko tässä mitään yhteistä huomioihisi?
Ihmettelee se mies eli sitroen.
- sani
Eikös jokin tutkimus kerro, että valta on naisten mielestä seksikkäintä?!
Tuoneehan se mukanaan rahaakin?!
Mutta kyllä ainakin itselle on paljon arvokkaampi mies, joka huomioi hellyydellä ja läheisyydellä.
Kauniilla sanoilla jne.
Lahjaksi mieluummin hellyttävä pehmolelu kuin arvokas koru. - varakas_luulen_niin
n. 30KEUR joutilasta rahaa käytettävissä ? Olenko "rikas" ???
Plus kaikki perusjutut jo minulla hankittu: asunto, autot 2 kpl, kesämökki, jenkkivene, hyväpalkkainen työpaikka.- KalleKahisevaa
olet rikas jos et tiedä paljon sulla on. Joka toinen sättieukko omistaa tuon verran? Mihin sen palkkas olet tuhlannut kun et oo oikeen mitään saanut kasaan?
Tietty paljonko on paljon on arvostuskysymys. - varakas_luulen_niin
KalleKahisevaa kirjoitti:
olet rikas jos et tiedä paljon sulla on. Joka toinen sättieukko omistaa tuon verran? Mihin sen palkkas olet tuhlannut kun et oo oikeen mitään saanut kasaan?
Tietty paljonko on paljon on arvostuskysymys.kaikki omaa & jo maksettu: isohko asunto; autot "premium"-malleja, toinen niistä iso USA-auto, iso jenkkivene, honkahuvila saaressa omalla tontilla Saimaalla.
Onhan tuossa jo jotain. Kaikki omalla palkkatyöllä hankittu 43v ikävuoteen mennessä. Eikä millään hämäräbisbneksillä. Ja lisää Euroja kilisee tilille ihan mukavaa tahtia. Pärjäilen OK ! Ole sinä kalle-kahiseva vain ihan mitä mieltä haluat...
Itse taidat olla pers'aukinen ? - Aleksi40
varakas_luulen_niin kirjoitti:
kaikki omaa & jo maksettu: isohko asunto; autot "premium"-malleja, toinen niistä iso USA-auto, iso jenkkivene, honkahuvila saaressa omalla tontilla Saimaalla.
Onhan tuossa jo jotain. Kaikki omalla palkkatyöllä hankittu 43v ikävuoteen mennessä. Eikä millään hämäräbisbneksillä. Ja lisää Euroja kilisee tilille ihan mukavaa tahtia. Pärjäilen OK ! Ole sinä kalle-kahiseva vain ihan mitä mieltä haluat...
Itse taidat olla pers'aukinen ?Hienoa että olet kaiken palkkatyölläsi ansainnut,et optioilla, hatunnosto. Ihmiset jotka tuohon pystyvät tyhjästä lähtien ansaitsevat kunnioituksen. Toinen asia on, onko elämäsi arvot myös tuossa. Arvaan että ei, vaikutat niin mukavalta ihmiseltä. Et ole kuitenkaan rikas, vaan hyvintoimeentuleva.
Aivan yllättäen en ole persaukinen,,, - varakas_luulen_niin
Aleksi40 kirjoitti:
Hienoa että olet kaiken palkkatyölläsi ansainnut,et optioilla, hatunnosto. Ihmiset jotka tuohon pystyvät tyhjästä lähtien ansaitsevat kunnioituksen. Toinen asia on, onko elämäsi arvot myös tuossa. Arvaan että ei, vaikutat niin mukavalta ihmiseltä. Et ole kuitenkaan rikas, vaan hyvintoimeentuleva.
Aivan yllättäen en ole persaukinen,,,arvot kunnossa, älä niistä huoli. Ja vaimokin ehditty hankkimaan. Elo siis aika kohdallaan. Kiitos kysymästä !
Kirjoittelet multinikeillä samassa viestiketjussa, mikäs siinä... - Eläkeukko
kaikki omaa & jo maksettu: isohko asunto; autot "premium"-malleja, toinen niistä iso USA-auto, iso jenkkivene, honkahuvila saaressa omalla tontilla Saimaalla.
Itse taidat olla pers'aukinen ?kertoa satuja. On tässä muitakin, vieläkin pitempään hyväpalkkaisessa työssä olleita. Ja tiedetään tasan tarkkaan, että palkastasi ET ole tuota omaisuuttasi hankkinut. Ei sinulla yksinkertaisesti ole niin paljon palkkatuloja, jos et elä täysin jonkun toisen palkalla. Näin se vain on, laske vaikka!
- varakas_luulen_niin
Eläkeukko kirjoitti:
kertoa satuja. On tässä muitakin, vieläkin pitempään hyväpalkkaisessa työssä olleita. Ja tiedetään tasan tarkkaan, että palkastasi ET ole tuota omaisuuttasi hankkinut. Ei sinulla yksinkertaisesti ole niin paljon palkkatuloja, jos et elä täysin jonkun toisen palkalla. Näin se vain on, laske vaikka!
Siis. EVVK tuo kommenttisi... :-\
Voit kahdehtia aivan vapaasti ja huoletta, jos ei muuta tekemistä sinulla eläkeukkelilla ole... - Eläkeukko
Siis. EVVK tuo kommenttisi... :-\
Voit kahdehtia aivan vapaasti ja huoletta, jos ei muuta tekemistä sinulla eläkeukkelilla ole...sen käännät, kun joku sinut valeesta kärväyttää? Hyvinpä ne näkyy kateudet ja valehtelut samaan persoonaan sopivan. Kirjoittaisit sinäkin vain asiaa ja totta, niin et munaisi itseäsi toisten silmissä. On muittenkin mukavampi lukea sellaisia asioita, jotka oikeasti ovat ja toimivat. Oman pienuuden esilletuominen (jota se sinulla on, ei muuta,) ei hyvin paljoa jaksa ketään kiinnostaa.
Koetahan pärjätä siellä mörskässäsi ja nähdä niitä suuria unia. Jospa edes ne sinua lohduttaisivat, että taas aamulla jaksat leipäsi jostakin raapia.
Jaksamista Sinulle! - varakas_luulen_niin
Eläkeukko kirjoitti:
sen käännät, kun joku sinut valeesta kärväyttää? Hyvinpä ne näkyy kateudet ja valehtelut samaan persoonaan sopivan. Kirjoittaisit sinäkin vain asiaa ja totta, niin et munaisi itseäsi toisten silmissä. On muittenkin mukavampi lukea sellaisia asioita, jotka oikeasti ovat ja toimivat. Oman pienuuden esilletuominen (jota se sinulla on, ei muuta,) ei hyvin paljoa jaksa ketään kiinnostaa.
Koetahan pärjätä siellä mörskässäsi ja nähdä niitä suuria unia. Jospa edes ne sinua lohduttaisivat, että taas aamulla jaksat leipäsi jostakin raapia.
Jaksamista Sinulle!...mutta sääli on sairautta ! Valitettavasti kertomani on totta. ;.)
Tiedätkös, jos asustelee kehä3:n ulkopuolella, niin asunnon hankintaan ei mene koko elämää ?Veneitä ja autoja ei tarvitse ostaa uutena, jos löytää hyväkuntoisen ja siistin käytetyn. Ja jos lisäksi omaa kädentaitoja ja ymmärrystä tehdä tarvittaessa remonttia.
Veneenä vm. '89 24-jalkainen Bayliner-jenkkipaatti OMC King Cobra 7.5L bensaveekasilla. Vene kunnoltaan kuin uusi.
Toinen autoista '59 2d Cadillac ( kesäautona ). Ei siis aivan uusi, mutta tosihieno ! Ja vielä siivet ja kaikki !
Ja jne...
Mitäpä täällä enää "kehun". Meilläpäin tuollaista sinun harrastamaa poskensoittoa kutsutaan -kateudeksi-.
Koita pärjätä sinäkin.
- ...
Nainen joka menee naimisiin vain rahan kanssa joutuu ansaitsemaan joka ikisen pennin!
- KalleXyz
hmmmmmm.....
nopeasti ajatellen ajatuksesi/ajatelmasi on hieno. Oletko keksinyt itse?
- "Ei raha tuo onnea"
En voisi kuvitella rakastuvani "Rahaan", jos ei muuta olisi. On kiva huomata lukeutuvansa siihen 10%.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532484Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖352264Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle261995Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt891810Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3081630- 1501456
Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle251391- 711246
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231058Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu111043