Toinen empiirinen tutkimus. Iso sukuelin miehellä ja naisia on tarjolla yllättäen isoin kasoin seksuaaliseen kanssakäyntiin. Siinä ei katsota aviosäätyyn kun on isoa palikkaa tiedossa....
Sen koko ja naisten innokkuus
25
3097
Vastaukset
- Pelle Peloton
Just silleen luulis iso kulli on iso nautinto
Mulla on todella paksu ja pitkä
Useammin on nainen tuskasta huutanut
kun nautinnosta kirkunut
Nykyiseen kyllä sopii ja se on ainut mikä pitää yhdessä,
ikämme estää saamasta yhteisiä lapsia
mut jos ei aamulla niin viimeistään illalla
olemme toisissamme kiinni kun kiimaset minkin - s.a.n.t.s.a
Viimeistään puheenaihe herätti hyvälle mielelle, toivottavasti kestää koko päivän.
Kyllä se niin on, että koko aika paljon ratkaisee tässä asiassa. Ja sen isomman eduksi, tokihan sitä täytyy osata käyttääkin, voi ei, mentävä kuivaamaan housut.minkä pitäisi kestää koko päivän.
Arvaankin itse,se oli se "puheenaihe",tietenkin,eikö?
Hyvä päivä tästä näyttäisi tulevan.Kohta lähden lenkille,niin pääsen myös vaihtamaan kuivaa ylle.
Hyvää päivänjatkoa kaikille.- Anni
Pienen omaavat ovat parempia/hellempiä/taitavampia rakastelijoita kuin suuren omaavat miehet. Suurella, liian suuret kuvitelmat itsestään/taidoistaan.
- ehkäise edes jo
Varmaan olet elämässäsi saanut monenkokoista, onnea siitä.
Minkälainen halko olisi nyt toivelistalla, ja haluatko pelkkää seksiä, vai seitsemännen lapsen yksinhuollettavaksi? - s.a.n.t.s.a
ehkäise edes jo kirjoitti:
Varmaan olet elämässäsi saanut monenkokoista, onnea siitä.
Minkälainen halko olisi nyt toivelistalla, ja haluatko pelkkää seksiä, vai seitsemännen lapsen yksinhuollettavaksi?Etkö sinä ole kuullut ehkäisystä, ei sentään joka kerralla lasta saa aikaiseksi. Minä olen kuullut, ja ihan vaan tiedoksi, lapsiluku on nyt täysi, kun sukupuu on saatu rakennettua.
Ai niin. En tarvitse toivelistaa, sopivan kokoinen on löytynyt. ISO. - Tipujuu
Anni kirjoitti:
Pienen omaavat ovat parempia/hellempiä/taitavampia rakastelijoita kuin suuren omaavat miehet. Suurella, liian suuret kuvitelmat itsestään/taidoistaan.
..presiis siis samaa mieltä. Rakastememaan ovat pikkuvehkeiset parempia,,rappaamista vaan isoman vekottimen osaavilla.
*wilkaisee wekkulisti ympärilleen* Että mistäkö tiedän? Isot tytöt kertoi.. - Anni
Tipujuu kirjoitti:
..presiis siis samaa mieltä. Rakastememaan ovat pikkuvehkeiset parempia,,rappaamista vaan isoman vekottimen osaavilla.
*wilkaisee wekkulisti ympärilleen* Että mistäkö tiedän? Isot tytöt kertoi..Sen koko ei tee isoa/hyvää miestä rakastelmaan.
Siihen tarvitaan pajon hyväilyjä/hellyyttä/toiselle
mielihyvän tuottamista. Nämä isoaseiset miehet
olevinaan hyviä/haluttuja pedissä.. kyllähän sen hyvän panon antaa. Mutta...... rakasteluun
tarvitaan ihminen ja silloin koolla ei ole väliä... vaan korvien välillä.....
- tuffe
tuli teidän jutuista mieleen koulukaveri joka teki taskuunsa reiän, ja houkutteli tyttöjä kokeilemaan.
Olisikohan se aivokapasiteetti jotenkin ratkaiseva, saahan sitä kaupasta vaikka mitä kättä pidempää, jos se vaan on koosta kiinni...
*Huokaus* Miten minulle tuli nyt tosi vanha olo, pitäisikö vaihtaa palstaa...kii...,huokaus.
Asian piontti varmaan olikin sellainen pieni aamuinen kov..,eikun kevennys.
ps."väärällä"palstalla minäkin seikkailen,mutta minulla sattuu olemaan taas sellainen nuorekkaampi olo tänä aamuna ja ajattelin nauttia tästä tunteesta.
jk. käyn myös joskus valaistumassa tuolla 80 -palstalla,mutta en ole raskinnut muuta kuin lukemalla nauttia heidän yleensä positiivisista ja elämänmyönteisistä jutuistaan.Siellä havaitsee,että jos riittävän pitkään elää,niin se viisauskin saattaa vielä itsekustakin löytyä.
Että toivoa on.- s.a.n.t.s.a
Elä mee mihkään, pysy vaan täällä ja kerro vaikka hurjia juttuja meille kaikille kiinnostuneille.
Ja se mikä kestää koko päivän, on toi hyvä mieli, mikäs muukaan? Hmm? Täytyykin miettiä noita vaihtoehtoja. - 30+
tällä palstalla ole, jos on koosta kiinni.
Huh huh ihan tuli mieleen teiniajat, kun vertaillaan kokoja ja tytöt hihittävät vieresessä..
Onpa pientä..tuo kapasiteetti
- Neiti jortikka
esitän..ei ole koosta kiinni..ja jos vain se pitää yhdessä kannattaisi erota. Ei ole pidemmän päälle jatkuvuutta..maan vetovoima iskee aikanaan ja kuinkas sitte suu pannaan..vai pannaanko suuhun..?
Olen tyytyväinen nykyiseen kokoon, vaikka ei mikään jötikkä olekkaan ja kun sitä osaa käyttää..se on pääasia. Tietenkin eri asennoista isommasta voisi olla hyötyä, mutta se ei maailmaa kaada.
En ole koskaan hinkunut isomman perään..se sattuu..enkä myöskään ottaisi kalua rumalta ja vastenmieliseltä vaikka iso olisikin. - eeva
en ole koskaan ymmärtänyt miksi iso olisi parempi kuin pieni.
- Nainen 40
kun hinkuu ison kalun perään... pienemmän kalun omaava osaa rakastelutaidon todella paremmin.. isokaluiset vaan sohii ja survoo, niin että itku pääsee kivusta..nauti siinä sitten ja voihki himosta..
En ymmärrä, mutta jospa näillä naisilla on pohjaton kolo... - sani
Nainen 40 kirjoitti:
kun hinkuu ison kalun perään... pienemmän kalun omaava osaa rakastelutaidon todella paremmin.. isokaluiset vaan sohii ja survoo, niin että itku pääsee kivusta..nauti siinä sitten ja voihki himosta..
En ymmärrä, mutta jospa näillä naisilla on pohjaton kolo...Hah, taidanpa olla kokematon, mutta kun ne harvat
kalut, jotka on kohdalleni sattuneet, on aina olleet
sopivan kokoisia ;) - Niitten
SUURi tavaraisten naisten halu/ haave.
Nuo tavallisen kokoiset naiset ( siis tavallisella pilla varustetut) on tyytynyt siihen normaaliin kokoon.
Täsähän se selitys on lukekaa suuri pilluset , ja lopettakaa miesten moittiminen, kun mies ei sitä kulliaan miksikään voi kasvattaa, se kun on se mikä on aikanaan kasvanut.
Terv: Normaalilla varustettu mies. - RKM
Syön ison lautasellisen puuroa
vatsani on täynnä ja kivistää
en voi santsata kun on niin
karmean täysi oli - Viirve
Miehet ovat kun koktailkutsut
---- kuljen joukossa naukkailen pikku siivuja
---- napostelen herkullisia koktailpaloja
---- koskaan ei ole vatsa kipeä ja joutuisin kieltäytymään pikku suupalasta
-- parasta on se että
voit valita tarjottimelta samana iltana
eri makyvaihtoehtoja
eikä ylensyönnin pelkoa ole
ja koko annoksen voi syödä loppuun - PenttiMonisentti
Viirve kirjoitti:
Miehet ovat kun koktailkutsut
---- kuljen joukossa naukkailen pikku siivuja
---- napostelen herkullisia koktailpaloja
---- koskaan ei ole vatsa kipeä ja joutuisin kieltäytymään pikku suupalasta
-- parasta on se että
voit valita tarjottimelta samana iltana
eri makyvaihtoehtoja
eikä ylensyönnin pelkoa ole
ja koko annoksen voi syödä loppuunnaiset ovat sitten niitä coctail-kutsujen drinkkejä, otan yhden ja jano kasvaa... otan toisen, toinen toistaan kauniimpia ja maistuvaisempia. Loppujen lopuksi vaan kusettavat ja aiheuttavat pääkipua....
- RKM
PenttiMonisentti kirjoitti:
naiset ovat sitten niitä coctail-kutsujen drinkkejä, otan yhden ja jano kasvaa... otan toisen, toinen toistaan kauniimpia ja maistuvaisempia. Loppujen lopuksi vaan kusettavat ja aiheuttavat pääkipua....
Sinä olet tajunnut asian väärin
Minä en koskaan mene kokkareille juomaan
minö olen tarjottimen koktailpala
on ilo huomata miten mielellään
naiset napsivat "jotain pientä ja her kulista" - RKM
sani kirjoitti:
Hah, taidanpa olla kokematon, mutta kun ne harvat
kalut, jotka on kohdalleni sattuneet, on aina olleet
sopivan kokoisia ;)On hienoa että olet jaksanut syödä koko annoksen
ihan viimeistä suupalaa myöden ja vielä
"nuollut kastikkeenkin lautaselta"
on se kivempi sellasdta laustasta tiskata - PenttiMonisentti
RKM kirjoitti:
Sinä olet tajunnut asian väärin
Minä en koskaan mene kokkareille juomaan
minö olen tarjottimen koktailpala
on ilo huomata miten mielellään
naiset napsivat "jotain pientä ja her kulista"auts.... se sattuu kun tökkää suhun sen piikkinsä...
mä valitsen itse parhaat coctailit... , tosin sama lopputulos :-(
- Nainen
tietävät, että sinulla on iso? Oletko sitä jossain esitellyt? Kuinka muuten he huomaavat koon? Minä en vaatteiden läpi pysty kokoa arvioimaan.
- ratkaisee
Nainen haluaa tunneälykästä miestä. Siinä on tietysti plussana rakastelun taidot, joita voin kyllä opettaa kaikenkokoisille miehille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1132435- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271830- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169