Totesin 2010 Altean 1,6 TDI vasemman etupyörän keskiön kuumentuvan ajossa. Liikuttelin jarrumäntää edestakaisin , mutta ryytyi taas uudelleen jonkin ajan päästä. Tilailin Autodoc:ilta Ridexin satulan, jossa ei tarvitse palauttaa vanhaa. Satula , jarruletku ja lähetys maksoivat noin 80 euroa. Ei kovin kallis. Kannattaa tarkkaan katsoa ennen tilaamista, että osa on sopiva. Heidän hakunsa rekisterinumerolla antoi väärän osan. Onnistuin kuitenkin mittatietojen ja kuvan perusteella tilaamaan heti oikeanlaisen osan. Osan laitto paikoilleen oli helppo. Ilmaus ja koeajo. Hyvin lähti toimimaan. Kestävyydestä ei voi vielä sanoa mitään.
Altea XL:n jarrusatula ryytyi
Xaltti
1
78
Vastaukset
- Houhou
Vanhan olis voinut hyvinkin vielä herkistää, hoonaamalla puhtaaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723136
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61359- 151359
- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141287Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242