Onks nää ihan normaalit borrelioosi arvot?

HuolestunutMies89

Borrelia, IgG vasta-aine <5.0

Borrelia, IgM vasta-aine 2.9

Vai onko näissä jotain hämminkiä? Lausunnossa lukee näin:

Ei B. burgdorferi vasta-aineita. Akuutin infektion alkuvaiheessa vasta-aineet eivät aina ole ehtineet nousta, joten suositellaan kontrollinäytettä noin 3-4 viikon kuluttua.

Eli kaikki pitäis varmaan olla kunnossa? Ihmettelin vain yhtä merkintää tuon toisen arvon kohdalla. En siis ole mennyt tutkimuksiin lääkärin lähetteellä vaan itse varannut ajan labrakokeisiin yksityisen kautta enkä tiedä täysin kaikista arvoista.

3

530

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HuolestunutMies89

Vastinpareina tuolle ylemmälle arvolle on 10 ja alemmalle 18 joten itse ainakin ymmärrän asian niin että kunnossa ovat? Myös tuo lausunto ei B. burgdorferi vasta-aineita puoltaa asiaa.

• HuolestunutMies89

Käsitin asian kuitenkin niin että tuo ylempi arvo pitäisi olla mielellään alle 4 jotta voi olla täysin varma ettei ole mitään ja itsellä se on alle 5.

• "HuolestunutMies89
      18.12.2018 14:09

Borrelia, IgG vasta-aine <5.0

Borrelia, IgM vasta-aine 2.9

Vai onko näissä jotain hämminkiä? Lausunnossa lukee näin:

Ei B. burgdorferi vasta-aineita. Akuutin infektion alkuvaiheessa vasta-aineet eivät aina ole ehtineet nousta, joten suositellaan kontrollinäytettä noin 3-4 viikon kuluttua."

- Ei nuo testit kerro kuin vasta-aineista, joita elimistö pystyy tuottamaan sille, mitä testataan. Vasta-aineita spirokeetan pyöreille muodoille ei käytössä oleva Elisa-testi edes testaa, selviää muun muassa Leena Meriläisen tutkimuksista.

Terve ihminen pystyy tuottamaan enemmän vasta-aineita kuin sairas, joka tarkoittaa pahimmassa tapauksessa sitä, että mitä vähemmän vasta-aineita, sitä sairaampi voi olla.

Vasta-ainetesteillä ei edes testata sitä, mitä pitäisi, eli onko elimistössä spirokeettaa vai ei, ollessaan mestari piiloutumaan immuunipuolustukselta, joka sekin todetaan Meriläisen tutkimuksissa, joihin kannattaa tutustua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      106
      1444
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      817
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      716
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      701
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      138
      671
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      36
      580
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      551
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      203
      551
    9. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      536
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      530
    Aihe