Onks nää ihan normaalit borrelioosi arvot?

HuolestunutMies89

Borrelia, IgG vasta-aine <5.0

Borrelia, IgM vasta-aine 2.9

Vai onko näissä jotain hämminkiä? Lausunnossa lukee näin:

Ei B. burgdorferi vasta-aineita. Akuutin infektion alkuvaiheessa vasta-aineet eivät aina ole ehtineet nousta, joten suositellaan kontrollinäytettä noin 3-4 viikon kuluttua.

Eli kaikki pitäis varmaan olla kunnossa? Ihmettelin vain yhtä merkintää tuon toisen arvon kohdalla. En siis ole mennyt tutkimuksiin lääkärin lähetteellä vaan itse varannut ajan labrakokeisiin yksityisen kautta enkä tiedä täysin kaikista arvoista.

3

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HuolestunutMies89

Vastinpareina tuolle ylemmälle arvolle on 10 ja alemmalle 18 joten itse ainakin ymmärrän asian niin että kunnossa ovat? Myös tuo lausunto ei B. burgdorferi vasta-aineita puoltaa asiaa.

• HuolestunutMies89

Käsitin asian kuitenkin niin että tuo ylempi arvo pitäisi olla mielellään alle 4 jotta voi olla täysin varma ettei ole mitään ja itsellä se on alle 5.

• "HuolestunutMies89
      18.12.2018 14:09

Borrelia, IgG vasta-aine <5.0

Borrelia, IgM vasta-aine 2.9

Vai onko näissä jotain hämminkiä? Lausunnossa lukee näin:

Ei B. burgdorferi vasta-aineita. Akuutin infektion alkuvaiheessa vasta-aineet eivät aina ole ehtineet nousta, joten suositellaan kontrollinäytettä noin 3-4 viikon kuluttua."

- Ei nuo testit kerro kuin vasta-aineista, joita elimistö pystyy tuottamaan sille, mitä testataan. Vasta-aineita spirokeetan pyöreille muodoille ei käytössä oleva Elisa-testi edes testaa, selviää muun muassa Leena Meriläisen tutkimuksista.

Terve ihminen pystyy tuottamaan enemmän vasta-aineita kuin sairas, joka tarkoittaa pahimmassa tapauksessa sitä, että mitä vähemmän vasta-aineita, sitä sairaampi voi olla.

Vasta-ainetesteillä ei edes testata sitä, mitä pitäisi, eli onko elimistössä spirokeettaa vai ei, ollessaan mestari piiloutumaan immuunipuolustukselta, joka sekin todetaan Meriläisen tutkimuksissa, joihin kannattaa tutustua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      58
      5270
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      2811
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      19
      1947
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      1788
    5. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1677
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      339
      1636
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1576
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      214
      1299
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1284
    10. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      23
      1256
    Aihe