Borrelia, IgG vasta-aine <5.0
Borrelia, IgM vasta-aine 2.9
Vai onko näissä jotain hämminkiä? Lausunnossa lukee näin:
Ei B. burgdorferi vasta-aineita. Akuutin infektion alkuvaiheessa vasta-aineet eivät aina ole ehtineet nousta, joten suositellaan kontrollinäytettä noin 3-4 viikon kuluttua.
Eli kaikki pitäis varmaan olla kunnossa? Ihmettelin vain yhtä merkintää tuon toisen arvon kohdalla. En siis ole mennyt tutkimuksiin lääkärin lähetteellä vaan itse varannut ajan labrakokeisiin yksityisen kautta enkä tiedä täysin kaikista arvoista.
Onks nää ihan normaalit borrelioosi arvot?
3
530
Vastaukset 3
- HuolestunutMies89
Vastinpareina tuolle ylemmälle arvolle on 10 ja alemmalle 18 joten itse ainakin ymmärrän asian niin että kunnossa ovat? Myös tuo lausunto ei B. burgdorferi vasta-aineita puoltaa asiaa.
- HuolestunutMies89
Käsitin asian kuitenkin niin että tuo ylempi arvo pitäisi olla mielellään alle 4 jotta voi olla täysin varma ettei ole mitään ja itsellä se on alle 5.
"HuolestunutMies89
18.12.2018 14:09
Borrelia, IgG vasta-aine <5.0
Borrelia, IgM vasta-aine 2.9
Vai onko näissä jotain hämminkiä? Lausunnossa lukee näin:
Ei B. burgdorferi vasta-aineita. Akuutin infektion alkuvaiheessa vasta-aineet eivät aina ole ehtineet nousta, joten suositellaan kontrollinäytettä noin 3-4 viikon kuluttua."
- Ei nuo testit kerro kuin vasta-aineista, joita elimistö pystyy tuottamaan sille, mitä testataan. Vasta-aineita spirokeetan pyöreille muodoille ei käytössä oleva Elisa-testi edes testaa, selviää muun muassa Leena Meriläisen tutkimuksista.
Terve ihminen pystyy tuottamaan enemmän vasta-aineita kuin sairas, joka tarkoittaa pahimmassa tapauksessa sitä, että mitä vähemmän vasta-aineita, sitä sairaampi voi olla.
Vasta-ainetesteillä ei edes testata sitä, mitä pitäisi, eli onko elimistössä spirokeettaa vai ei, ollessaan mestari piiloutumaan immuunipuolustukselta, joka sekin todetaan Meriläisen tutkimuksissa, joihin kannattaa tutustua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061444Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35701Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja138671Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat36580Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40551Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö203551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536- 61530