Valitettavan totuudenperäinen tarina kahdesta upeasta yhtiöstä:
Olen tilannut rengas onlinesta kaksi sarjaa renkaita aiemmin ja kaikki on mennyt hyvin. Nyt, kolmannella kerralla mikään ei mennyt hyvin.. Toinen renkaista oli runkovikainen ja lähetin sen takaisin. (Rengasliikkeen tarkastama) Renkaan vika tapauksessa lähettäjä tilaa kuljetuksen, jonka itse maksat jälkeenpäin, jos renkaassa ei todeta vikaa, eli rengas online.
Nimeltämainitsematon kuljetusliike hävitti renkaan matkalla (POSTNORD) ja rengas online pommitti minua kuukausia erinäisillä uhkausviesteillä, että minun pitää maksaa rengas jos en sitä heille lähetä. Kukaan, kertakaikkiaan kukaan rengas onlinen päässä ei saanut asiaa järjestymään, sähköpostissa ilmoitettiin aina vain, että ”hoidetaan asia” ja viestit jatkuivat. Sama sirkus toistui rengas onlinen omaan saksalaiseen asiakaspalveluun soittamalla. Lopulta sähköposteihin ei edes vastattu.
Ongelma korostui, koska minulla ei ollut renkaan noudosta dokumenttia, koska noudon tilaaja oli rengas online. Rengas online oli hoitanut paperit kuntoon kuljetusyhtiön kanssa ja kuljetusyhtiö haki renkaan siis valmiiksi täytetyillä papereilla, jolloin minun kuittausta noutoon ei tarvittu. Rengas noudettiin minun ilmoittamasta sijainnista, mutta minua ei tarvittu luovuttamaan sitä.
Tämän jälkeen pommittivat kuukausia sähköposti laskulla jota kukaan ei voi poistaa heidän järjestelmästä, eikä haluakkaan, koska minä olen hävittänyt renkaan.
Lopulta hoidin lukuisia asiakaspalvelu puheluita itse kuljetusyhtiön kanssa. Sieltä luvattiin etsiä rengasta terminaaleista ja ilmoittaa minulle heti. Lähes 2kk ilman ilmoitusta. Selvisi myös, että heillä oli ollut juuri silloin joku ”kesätyöntekijä” joka oli sössinyt enemmänkin lähetyksiä. (Lieneekö hätävale, en tiedä) Kukaan ei sielläkään voinut tehdä asialle mitään, koska minulla ei yhä ollut kuittausta noudetusta lähetyksestä. Kun viimisiä maksukehoituksia alkoi putoilemaan rengas online nimellä, soitin vihaisen puhelun nimeltämainitsemattomaan kuljetusyhtiöön (yhä siis POSTNORD) ja sanoin, että asia on nyt vietävä eteenpäin, joku päälikkö puhelimeen ja äkkiä, kaikki molemmissa firmoissa ei voi aina sanoa, ettei asialle voida juuri me mitään.
No, POSTNORDin toiminta muuttui tämän jälkeen paremmaksi ja sieltä joku johtohenkilö soitti kohtalaisen nopeasti takaisin ja saimme avattua asiasta reklamaation, MUTTA koska minä en ole noudon tilaaja, eikä minulla ole seuranta numeroa, minulla ei myöskaan ole oikeutta hoitaa hommaa eteenpäin, vaan MINUN tehtävä on saada täysin toimintakyvytön rengas online soittamaan / hoitamaan asiaa eteenpäin. Sain puhuttua asiakaspalvelun tytön lähettämään sähköpostia asian tiimoilta rengas onlineen ja lähetin itse rengas onlinen asiasta sähköpostia ja asian reklamaatio numeron.
Kuitenkaan asian hoitaminen ei alunperinkään kuulunut minulle kertakaikkiaan mitenkään, se oli POSTNORDIN ja RENGAS ONLINEN välinen asia, mutta jokatapauksessa kumpikaan ei ollut kuukausiin halukas juttelemaan toisillensa, vaan päättivät, että minä olen maksaja ja nostelivat itse käsiään. Ilman noudon kuittausta tai seurantanumeroa, ei pysty asialle mitään...
Asia on saanut alkunsa 05/2018. Nouto on saapunut silloin.
Nyt noin 200 sähköpostia ja vähintään 5 tuntia sekailisesti molempien firmojen asiakaspalvelussa viettäneenä kahta eri kieltä avuksi käyttäen (rengas onlinella oli pitkän aikaa suomenkielinen asiakaspalvelu tavoitettamattomissa) istun keittiön pöydän äärellä jälleen kerran tänään 18.12.2018, tuijottaen rengas onlinen juurikin tänään saapunutta viimeistä maksukehoitusta ennen perintää, joka sisältää lisäksi viivästysmaksun. Laskun ehdoton viimeinen eräpäivä on 13.12.2018, joka herättää hieman harmistusta...
VAROKAA!!! Rengas online.com / Postnord
4
620
Vastaukset
- Jättäisin.ostamatta
Kiitos kertomuksestasi. Voi moni sitten miettiä tilaako tuolta mitään. Toivottavasti asia selviää vielä, vaikka huonolta näyttääkin. Aika paljon viime aikoina kuulunut huonoa palautetta Rengas onlinesta.
- Kokemusta
Miksi tilata rengasonlinesta, kalliit on hinnat jopa kivijalka rengasliikkeistä saa halvemmalla. Rengasoutlet ja gigarengas on sitten samaa delticom gmbh:ta eli samasta paikasta tulee renkaat kuin rengsonlinen.
- JoniL
Ei rengasonlinesta kannatakkaan tilata säästön vuoksi normaali kokoisia renkaita. Erikois kokoiset tai todella suurelle vanteelle menevissä renkaissa vasta on selvästi säästöä suomen hintoihin.
Tässäkin kyseessä suuren nopeusluokan omaava iso matalaprofiilirengas kadulle ja radalle. Niissä on jo hintaeroa jopa puolet suomen hintoihin.
- Anonyymi
VAROKAA RENGAS ONLINEA!!!! Renkaat eivät tule 4 viikossakaan ja kun lopulta kyllästyt odottamiseen ja perut tilauksen et saa rahojasi takaisin vaikka mitä tekisit. Selittelyjä ym. tulee mutta mitään ei tapahdu. VAROKAA!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain747617Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1283037- 1531884
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha691709Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1261540Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1721482- 1321202
- 78879
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko48822- 53784