Mobiilidata

Katselin tossa DNA:n hintoja mobiilidatan suhteen ja näyttää että Egyptissä maksaisi yli 11€ / MB kun Thaimaassa on hinta 0,1€ / MB.
Eli on turhan kallista tuo..
Osaako kukaan neuvoa mikä olisi halvin / paras paikallinen prepaid liittymä?
Hotellissa näytti olevan maksullinen wifi 250MB / 50€, onhan tuokin jo halvempi mutta kun on pakko töiden puolesta olla mobiilidata melkein jatkuvasti auki niin datan tarvitsisi olla joitain Gigatavuja viikoksi käyttöön..

13

1696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WifiMokkula

      Itsellä käytössä wifi mokkula ja paikallisesta Vodafone kaupasta liittymä.

    • no sama liittymä kyllä käy suoraan läppäriin, mitä liittymä maksoi ja mit pitää sisällään?

    • Bubuu555

      Ostin 20gigaa heti lentokentältä hurghadassa. Maksoi 12,5 euroa. Riittää hyvin ja nopea netti 4g. Etisalat operaattori

      • Bubuu555

        Pyydä heidät asentamaan se


    • Joo, no reissu on tullu tehtyä. Ostin lentokentältä Etisalatin simmejä useamman kappaleen kun noi muksut käyttää dataa hiukan enemmän kuin minä. 10Gt oli noin 9€.

    • hähähähähähähähähä

      Halpa nettiyhteys on Egyptissä tärkeää.
      Koko lomanne vietätte vessan pöntöllä eikä siinä muuta ajankulua ole kuin lähettää tuttaville aurinkoisia terveisiä.

    • 40gb

      Orange lentokentän myymälästä 40gb 17e liittymä, eilen ostettu.

    • AivotNarikassa

      Kuka helvetti tarvitsee 20 tai 40 gigaa 1- 2 viikon lomamatkan ajaksi?
      Eikö teillä reppanoilla ole lomalla parempaa tekemistä, kuin katella hd pornoa tai pelailla pelejä kännykällä?

      Yksinäiset netti riippuvaiset vässykät...

      • Säälin

        Yksinäinen ihminen on yksinäinen myös lomalla.
        Roikutaan koko päivä netissä ja etsitään sisältöä surkeaan elämään.


    • 40gb

      Meillä on iso porukka sukellusreisussa ja kun hotellille palataan niin pitää päivän sähköpostit tarkastaa. 40gb:n kortti on kiinni mokkulassa jota käyttää 10 henkilöä.

      • Anonyymi

        Pitää Sähköpostit katsoa lomalla? Onneksi minun ei tarvitse. Joutaa katsomaan loman jälkeenkin:


      • Anonyymi

        Ok, kiva tietää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, kiva tietää!

        No se neuvoksi, että ottakaa helvetissä mobiilidata pois käytöstä kun olette kyptissä.
        Muistaakseni yksi Mb maksoi jotain 12 euroa. Jos lähetät muutaman kuvan ja pistät vatsuppiin niin saa kauan kaivaa kuvetta että kuvat on maksettu. Hurghadassa oli muutama baari jossa wifi mutta ne oli vitun hitaita eikä ne mukamasten toimineet aina. Oletan, että ne baareissa pisti wifin aina sopivasti päältä pois että sai pidätettyä asiakasta mahdollisimman pitkään. Luksorissa oltiin jossaki hotellissa jossa muka oli wifi. Vitun paskat....ei se toiminut. Portieeri toi mukamasten salaa mulle wifi salasanan jolla supernopea netti toimii. Sano, this password is only for your use...no eihän se toiminu. Naurettavaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe