osaan tanssia...

missävika

...mutta naistenhaulla ei kukaan hae...ei ikinä...

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerrokerrokuvastin

      Eikö muka nekään naiset hae sinua joita olet itse hakenut ? Jos näin on niin tanssissasi on jotain kuitenkin vialla tai sitten dödö on pettänyt pahasti.
      Mitä lajeja osaat tanssia ?

      • liiankomeanaistenhaullek

        On myös mahdollista, että hän on niin komea, että vain aniharva nainen pitää itseään niin kauniina, että voisi kuvitella kelpaavansa hänelle edes naistenhaulla.


      • uudelleensyntyny

        minulla oli samanlaista kuin aloitin tanssini mutta jälkeen päin ajateltuna kun olin huoltoasemalla töissä ja kädet haisi polttoöljylle ja vaatetus oli halvasta päästä ja parta ajamatta.Vaatteeni oli pari numeroa liian suudet.Kengät työ jalkineet. Nyt kyllä pari kertaa on jo haettu säälistä varmaan mutta muita haetaan useammin varmaan säälistä naiset kun ajattelevat eri lailla kuin mies.


      • helppooheinää
        uudelleensyntyny kirjoitti:

        minulla oli samanlaista kuin aloitin tanssini mutta jälkeen päin ajateltuna kun olin huoltoasemalla töissä ja kädet haisi polttoöljylle ja vaatetus oli halvasta päästä ja parta ajamatta.Vaatteeni oli pari numeroa liian suudet.Kengät työ jalkineet. Nyt kyllä pari kertaa on jo haettu säälistä varmaan mutta muita haetaan useammin varmaan säälistä naiset kun ajattelevat eri lailla kuin mies.

        Mulla on niin että yksi tai kaksi ehtii hakeen naisten tunnilla jäävät roikkuun illaksi ja aamulla annan seuraavalle.Vähän käytettynä.On sattunut tänä vuonna jo tai vasta yli sata naista joten repikää siitä.Olen kyllä hyvän näköinen ja vaatimaton se ehkä puree naisiin 48kg-57kg väliltä ovat naiseni ikä n.30-42v.Lihavat ja vanhat hoitaa joku muu.


    • tanssivamies

      Mulla oli tanssiuran alussa sama juttu.

      Nykyäänkin, jos olen paikassa jossa ei ole tuttuja, saatan jäädä niiden muutaman miehen kanssa riviin hakematta, joskus useammankin kerran peräkkäin. Jos paikalla on paljon pro-miehiä, niin voi olla että tutut eivät vieläkään hirveästi hae.

      Miehen pitää olla todella hyvä tanssija, että alkaa oikeasti olla naisille naistenhaulla haluttava tanssipari.

      Jos ei ole hygieaniaongelmia tai väärinkäsityksiä omista taidoista, niin käymällä paljon alkaa tulla niitä tuttuja jotka ilahtuvat ja he usein hakevat takaisin.

    • rumbamaisteri

      Sinulla on sama ongelma kuin minulla, ei minuakaan naiset hae tanssiin koska olen niin hyvä tanssija ja naiset häpeävät omaa tanssitaitoaan kun eivät osaa seurata vaikka minä olen tosi hyvä viejä ja hallitsen kaikki vakiotanssit ja kuviot omien keksittyjen kuvioiden lisäksi

    • Perustanssija

      Viimeksi mua ei haettu tanssimaan silloin kun olin aloittelija. Viimekertainen epäonnen paikkani naistenhaulla oli Keravan Huvikeskus, jota ei ole ollut vuosiin olemassa. Viikko sitten mua haettiin naistenhaulla kerran tanssimaan, mutta olihan sekin parempi, kun epäonnen entisessä tanssipaikassa, Keravan Huvikeskuksessa.

    • Ootkokännissä

      Kiinnitin huomiota Itsenäisyys tansseissa Ruusulinnassa, kun yksi nainen keskeytti tanssin yhden kännikalan kanssa ja jätti miehen keskelle lattiaa. Otatko mahdollisesti pohjia ennen tansseja?

    • Säikky

      Taidat olla mies, joka antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa
      siis muuloinkaan naisille
      tanssinautintoa ;)
      Olet illassa hippaleikkiä . Kohti kun astuu otat jalat alle.
      Jos kiinni saa ja yllätän haulla -niin annat rukkaset , että muutkin näkee.
      Taitoa olisi pyöritellä laistasi urpoa, mutta rimasi on jo niin korkealla et huh :-)
      Naistenrivissä muutkin on huomanneet egosi, joten saat ihan rauhassa jäähdytellä.....
      Istut tietenkin jossain syrjässä ja välttelet lihavia daameja :-)
      Mielipahaa aiheutat, joten odota vaan... ehkäpä joskus heräät - Miks saat olla rauhassa tansseissa .

    • KunnonMiehille

      Mies löytykö ongelmaasi jo vastaus vai
      joko olet päässyt ' pukille' naistenhaulla ?

      • Uhvoiaahpuhouuu

        Ei tansseista nykyisin saa juuri kukaan. Paitsi laivalta pikkujouluaikaan.


    • Näilläpämennään

      Koko pukeutuminen pitää olla kunnossa. Kengät uudet ja kiiltävät, uudet housut (ei Prisman hyllystä!). Vaihda paita valkoiseen tai värikkääseen kokeeksi. Hajusteiden osalta luovu citymarketin 10 € tarjoustuotteesta ja osta kunnon 30-40 € maksava, tikku on hyvä koska ei toisaalta ole liian vahva. Leikkaa nenäkarvat. Älä käy lenkillä tai hiihtämässä tanssipäivänä, ettei tule jälkihikeä. Mene tansseihin heti alkuillasta. Harjoittele etukäteen ajankohtaisia keskustelun avauksia.

      • Arpapeliä

        Mitään selvää syytä naisten hakemisiin tai hakemattomuuksiin en ole löytänyt. Joskus haetaan melkein aina, yleensä muutama ja joskus ei ollenkaan. Tähän ei näytä vaikuttavan se haenko itse ensin tai jopa en ollenkaan. Välillä suuri osa hakijoista on keskitasoa taitavampia ja monipuolisia osaajia ja toisinaan kaikki niitä, jotka hakevat vain humppaan ja foksikävelyyn. Ei ole uusia kiiltäviä kenkiä, tummat housut ja paidat saattavat olla Prisman hyllystä. Hajuste maksoi 30-40 mk, tosin nykyisin euroissa hinta on jo sama. Käyn lenkillä myös tanssipäivinä, mutta mielestäni se jopa vähentää hikoilua. Tansseissa usein alusta loppuun, keskityn tanssiin, en juuri puhu.


      • daadirlandaada
        Arpapeliä kirjoitti:

        Mitään selvää syytä naisten hakemisiin tai hakemattomuuksiin en ole löytänyt. Joskus haetaan melkein aina, yleensä muutama ja joskus ei ollenkaan. Tähän ei näytä vaikuttavan se haenko itse ensin tai jopa en ollenkaan. Välillä suuri osa hakijoista on keskitasoa taitavampia ja monipuolisia osaajia ja toisinaan kaikki niitä, jotka hakevat vain humppaan ja foksikävelyyn. Ei ole uusia kiiltäviä kenkiä, tummat housut ja paidat saattavat olla Prisman hyllystä. Hajuste maksoi 30-40 mk, tosin nykyisin euroissa hinta on jo sama. Käyn lenkillä myös tanssipäivinä, mutta mielestäni se jopa vähentää hikoilua. Tansseissa usein alusta loppuun, keskityn tanssiin, en juuri puhu.

        Joo ei noista daameista oikein ota selvää :) Kai heidän hakuinnokkuus on paljon siitäkin riippuvaista, onko paikalla vakitanssittajia tai sitä porukkaa, joiden kanssa haluavat oikeasti tanssia. Näiden poissaollessa tai jos jonotusnumero käy liian suureksi, niin sitten kelpaa ehkä semmoinen tavallinen, mutta kohtuullisen tanssitaidon omaava. Eipä oikein jaksa enää käydä heitä tanssittamassa.


      • markan_tuoksu
        Arpapeliä kirjoitti:

        Mitään selvää syytä naisten hakemisiin tai hakemattomuuksiin en ole löytänyt. Joskus haetaan melkein aina, yleensä muutama ja joskus ei ollenkaan. Tähän ei näytä vaikuttavan se haenko itse ensin tai jopa en ollenkaan. Välillä suuri osa hakijoista on keskitasoa taitavampia ja monipuolisia osaajia ja toisinaan kaikki niitä, jotka hakevat vain humppaan ja foksikävelyyn. Ei ole uusia kiiltäviä kenkiä, tummat housut ja paidat saattavat olla Prisman hyllystä. Hajuste maksoi 30-40 mk, tosin nykyisin euroissa hinta on jo sama. Käyn lenkillä myös tanssipäivinä, mutta mielestäni se jopa vähentää hikoilua. Tansseissa usein alusta loppuun, keskityn tanssiin, en juuri puhu.

        30-40 markan hajusteesi on auttamattomasti vanhentunut, vaikka ilmeisen riittoisa. Euroon kun siirryttiin vuonna 2002.


    • kellohameheilahtaa

      Näytä, että haluat tanssimaan, hymyile, hae katsekontakteja. Luo vaikutelma, että todella ilahdut hakemisesta. Tietysti siisti pukeutuminen, merkkivaatteita tai kenkiä ei tarvitse hankkia. miestenhaullahan olet hakenut oman ikäisiäsi ja saman tason tanssijoita ja kiittänyt kauniisti. Tungettelevat puheet, eleet ja tanssiote viehättävät vain hyvin harvoja. Itse tanssiin ja musiikkiin haluan keskittyä ja jatkuvan puheen hölinän koen vastenmieliseksi. Sillä puheella et ainakaan peitä tanssitaidon vajavaisuutta. Selkeä vienti on tärkeää. Hyvä viejä, tanssiipa vaikka vain perusaskelta on monin verroin mieluisampi tanssikumppani kuin kuvioiden veivaaja ilman vientiä-- se on tosiaan helikopteritanssia, josta tuskin tanssipari saati lähelle sattuneet nauttivat.

    • Einariepätoivo

      Miehet, muistakaa r***ta ennen tansseihin lähtöä! Näin ei vaikuta puutteessa olevalta epätoivoiselta seuranhakijalta. Naiset haistavat epätoivon kilometrin päähän. Eli rento, fiksu ja huumorintajuinen saa seuraa. Eräs punatukka väitti noista kengistä, että naiset päättelevät miehen vaurauden niistä. Tansseissa auttaa myös tanssikokemus. Pitää kiertää eri lavoja ja haistella, mikä on meininki.

      • Anonyymi

        Kyllä se epätoivoisuus tai vauraus joka tapauksessa tulee ilmi hyvin pian, t. brunetti


    • VainKemiaa

      Ihan sama miten tanssii vai tanssiiko ollenkaan
      Jatkoille otetaan Mies joka suunsa aukaistua saa hormoonit hyrräämään :-)

    • Turunpualest

      Jos miehellä on esim. hiukan ylipitkäksi päässyt hoitamaton tukka, tyylittömät silmälasit, paita vähän roikkuu - samoin suupielet - niin seinäruusuksi jää. Itse tajusin jo nuorena rillipäänä, kun vaihdoin laseja silloin modernimpiin, että vienti kasvoi.

      Päivän motto: halvoissa pokissa ei pokaa!

    • Tankkaatansseissakin

      Hyvä ruoka parempi mieli ....
      Jos näyttää liian nälkäiseltä eivät naiset halua kuulla tanssin lomassa
      mahan murinaa ;)
      Käytä kahvion antimia ennen naistentuntia ....

    • missävika

      Lukenut huolella saamani vastaukset.

      Dödön vaihto 60 EUR maksavaan luksuspatukkaan auttoi. Samoin neuvo: "Tungettelevat puheet, eleet ja tanssiote viehättävät vain hyvin harvoja." näyttää auttavan. Mitä vähemmän tungettelee sitä lähemmäksi liimautuvat emännät.

      Varmaan punttisalilla käynti ja muukin urheiluauttaa niin josko joku eukko tulisi vielä hakemaan joskus.

      • Kovastiharkintaan

        Kylläpäs on nopeasti löytynyt ratkaisu ydinongelmiin, hyvä niin. Toimiiko kaikkiin naisiin, kun on esitetty muitakin vaatimuksia? Riittääkö varmasti 60e hinta vai pitääkö huomioida ostettaessa muutakin? Lopetitko puheet ja silmäpelit kokonaan? Tanssitko nyt täysin ilman käsiotteita? Ja jos joku ei kiinnostakaan, sitten vain se vanha toimintatapa käyttöön.

        Nythän tuli lisätietoa ettei saa olla nälkäisen näköinen, taidan lopettaa urheilut kun se on vienyt kilot.


      • Mmmmmmmm

        Onko tapahtunut edistystä? Kysyy utelias seuranta- ja tukiryhmä.


      • missävika

        Edistystä on tapahtunut. Kuten mainitsin ei tunkeileva käytös auttaa kummasti. Samoin oikean hajusteen löytyminen on oikea onnenpotku. Vaati hieman salapoliisityötä löytää naisia miellyttävä tuoksu. Ilmeisesti naiset reagoivat miehen hajuun voimakkaan tiedostomattomasti. Tuoksu testattu usealla tutulla naisella ja kommentit ovat olleet vau. Hajusteen valmistaja on hyvin pieni firma toisella puolella maapalloa. Suosituksen tähän sain tutulta luotettavalta taholta.

        Urheilu on aloitettu ja punttisali parantanut ryhtiä ja self -estiimiä. Keskustelunavauksia myös petrattu.

        Nyt seuraavan olisi projektina hakea hieman parempia vaatteita. Tähän asti vaatteet haettu Prisman tarjouskorista. Vihaan vaateostoksia yli kaiken.

        Ferrari ja vesitaso-ostokset joudun nyt tällä erää passaamaan ensi kesään.

        Nyt alkaa olemaan jo tuntua että kauniit 20-30 vuotiaat naiset saattavat alkamaan kostua alapäästä tanssini aikana.


      • Mmmmmmmm

        Mene palvelevaan vaateliikkeeseen. Pyydä neuvoa sieltä. Kerro mihin käyttöön kamppeet tulevat. Vähän laadukkaampien vaatteiden kangas antaa jo paremman vaikutelman, on helppohoitoista (kunhan on vesipestävä, huom!) ja kestää käyttöä. Aikaakin säästyy, jos ei pidä ostosten teosta.


    • mumm8

      Tuun naistenhaulla takuulla hakemaan, jos ollaan samassa paikassa. Jos olet kovin nuori, en tohdi hakea, mutta tuskin silloin olisit laittanut tänne aloitustakaan. Pruukaatko tanssia myös lattareita lajinomaisesti vai foksina?

    • havumetsäin.mies

      Kun olin vähän päälle 20 vuotta, naisten vuorolla haettiin ehkä pari kertaa illassa, mikä ilahdutti.
      Kun olen nyt vähän vaille 80 vuotta, naisten vuorolla jättävät pari kertaa hakematta, mikä harmittaa.

    • Muutaeitarvita

      Varakkuus ja sen näyttäminen. Ferrarilla tai vesitasolla tansseihin.

      • EturiviinMars

        Helppo se on huudella Miami Vice -aurinkolasiunelmista. Montako vesitason omistajaa Suomessa on, häh? Eikä sillä ferrarilla sisään tanssisaliin ajeta. Yhdellä kaverilla oli ulkomailta käytettynä tuotu toooodella härskinupea sportti ja pääsin joskus kyydissä lavalle. Sinne se auto jäi parkkipaikan takariviin. Niin jäi myös se kaveri takariviin. Mitä tästä opimme? Mene eturiviin.


      • Slaavikyykky
        EturiviinMars kirjoitti:

        Helppo se on huudella Miami Vice -aurinkolasiunelmista. Montako vesitason omistajaa Suomessa on, häh? Eikä sillä ferrarilla sisään tanssisaliin ajeta. Yhdellä kaverilla oli ulkomailta käytettynä tuotu toooodella härskinupea sportti ja pääsin joskus kyydissä lavalle. Sinne se auto jäi parkkipaikan takariviin. Niin jäi myös se kaveri takariviin. Mitä tästä opimme? Mene eturiviin.

        Särkässä laiturissa on tainnut olla parhaimmillaan kolmekin vesitasoa parkissa.


      • Helikopterilla

        Sitä "helikopteria" ei tanssilavoilla kannata esitellä. Vaikka rahaa vastaan jollain muilla lavoilla.


    • Mmmmmmmm

      Onko edistystä tapahtunut? Kesälavakausi lähenee.

      • missävika

        Joo.

        Kilot tippuneet reilusti. Salilla käyty. Tanssivaatteet laitettu uusiksi.

        Vanhat heilat katsoo taas silmiin tansseissa. Osalla katseessa kiimaa. Ihanaa olla haluttu naisten silmissä. Tuntuu siltä että ensi kesänä torttua lohkeaa riittävästi tansseista.

        Nyt jo tuntuu että joka toisissa tansseissa joku eukko olisi tyrkyllä.

        Mutta ei jätetä tähän. Skarpataan pukeutumista, ruokavaliota ja liikuntaa pillunkiilto silmissä.

        Pyykilautavatsa on jo nyt. Jos kesäksi sais sen sixpackin.


    • Turunpualest

      Kesälavoilla kannattaa kiertää, niissäkin on vähän eri meinkinki paikasta ja kuùkaudesta riippuen. Ensimmäisissä kevätkauden tansseissa on utelias ja linjaa hakeva tunnelma. Heinäkuussa taas mökkiläiset poikkeavat "kerran kesässä" - tansseihin. Jollain lavoilla taas väki on kuin "viran puolesta" -käydään katsomassa miten tutut pukeutuvat. Juhannuksena paikan valintaan pitää kiinnittää erityistä huomiota, populaatio voi muuttua jollain lavalla huomattavasti vanhemmaksi jne. Kesällä (kesäkuusta lähtien) myös ajellaan kauemmaksi kuin talvella. Tanssikumppaneilta kannattaa rohkeasti kysellä, minkälaista porukkaa missäkin käy eri aikaan kesästä.

    • standardiprofilointiautt

      Suosittelen muuttamaan tanssitteluprofiloitumista itsekeksimistäsi vienneistäsi itsekeksimiisi kuvioihisi itsekeksimissäsi tassiasennoissasi hieman enemmän lajinmukaiseksi viejäksi standardikuvioin, jotka eivä vaadi kaiken kattavaa tanssin hienouksista, minkä takia etenkin himoitsemasi naiset ovat satsanneet niihin sievoisia summia. Mikä ilmeee siinäkin, että naistenhaulla maiset hakevat mieluummin vierestäsi, koska olet niin voimakkasti itsekeksimiisi kuvioihisi profiloitunut.

    • Huilataan

      Sama vika. Huilaan suosiolla naistentunnit niin ei sitten niin paljoa harmita.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe