Kannattaa kastoa TV7 ohjelma

tupakoinnista, jonka lanseeraa lääkäri, kristitty Pekka Reinikainen juuri nyt, eli kv alaen 10;15 muistaakseni, jossa kerrotaan myös se, kuinka turmiollista on passiivinen tupakointi, jossa jopa 0,4% nikotiinisavusta, saa aikaan lähimmäisessä n 250 kertaisen keuhkoahatutuma tauti vaaran.
Maailman laajuisesti terveyshoidosta menee yli 10% hiedän sairauden hoitoon, jonka me maksamme. Onneksi heidän elinkiä vähnetyy keskimäärin 10 vuodella, silloin helpottaa moniakin.

11

134

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuota noin, kun tupakoinnin vaarat ovat jo kymmeniä vuosia olleet kaikkien tiedossa. Siis ainakin kaikkien normaalien ihmisten.

Tarvitsevatko aitouskovaiset tosiaan yhden omistaan julistamaan tupakoinnin vaaroista ennen kuin menee perille heillekin?

• vl-seuroissa

Veljeni perhe asuu pienellä paikkakunnalla, jossa on paljon vl-perheitä. Veljeni yritti taistella sitä vastaan, ettei hänen lapsensa olisi alkaneet polttamaan, niin hänelle oli sanottu seuroissa, ettei tupakka ole mikään ongelma. Veljeni antoi sen jäkeen lastensa polttaa.

• savulla_taivaspaikka

"Veljeni yritti taistella sitä vastaan, ettei hänen lapsensa olisi alkaneet polttamaan"

Taitaa veljesi olla lestahihhuli, kun polttamattomuutta vastaan taisteli.

• Näin se on, lestadiolaisia johtaa Kerho? Nyt on lapset hengenvaarssa. Mihinkähän perustuu se, että seurakunta käskee polttamaan, saastuttamaan itsensä sekä lähimmäisensä. Kenen seurakunta sellainen on, ei ainkaan Jeesuksen.

• Nääootpoloinen

Kesitas se jaksaa höyrytä tietyistä asioista, kuin kunnon fariseus konsanaan. Suruksesi kerron, että esim paikallisen ryn porukassa harva tupakoi. Miten sinä jaksatkin olla noin katkera päivästä toiseen. Rauhoitu hyvä äijä, ettei pumppus petä.

• Farsiseuksia koko Kerho. Minä yritän auttaa teitä terveeseen elämään, ilman tupakkaa. Sekään ei passaa. Katso ohjema, näet kuinka paljon minun maksamasta verosta, kulminoituu teidän hengissä pitämiseen.

• hallelujaaaaaaaa
        Kesitas kirjoitti:

Farsiseuksia koko Kerho. Minä yritän auttaa teitä terveeseen elämään, ilman tupakkaa. Sekään ei passaa. Katso ohjema, näet kuinka paljon minun maksamasta verosta, kulminoituu teidän hengissä pitämiseen.

Persaukinen uittouhdistysmies hiukan isottelee. Tv7 on vajaakirkollisten harhauttajamedia.

• vaununkorjaajalle
        Kesitas kirjoitti:

Farsiseuksia koko Kerho. Minä yritän auttaa teitä terveeseen elämään, ilman tupakkaa. Sekään ei passaa. Katso ohjema, näet kuinka paljon minun maksamasta verosta, kulminoituu teidän hengissä pitämiseen.

Oletko sekaisin vai muuten vajaamielinen ajatuksinesi?
        Maailma ei kaipaa sinunkaltaisiasi .

• VL-rules

On pimeää porukkaa, viisutta ei ole, mutta on tupakkaa.

• pöpikuitenkinoot

Oletko sysimusta uittoyhdistyksestä?

• itsemurhanteko

Jos tupakalla saa aikaan sairauden joka johtaa kuolemaan on itsemurha,Mitä eroa on akuutilla ja kroonisella itsemurhalla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      141
      949
    2. Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.

Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      848
    3. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      108
      832
    4. Mitä kuvittelet kaivattusi tekevän

Arkena tai viikonloppuna? Mitä itse teet samaan aikaan?
      Ikävä
      60
      745
    5. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      55
      611
    6. Hyvää yötä

Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!
      Ikävä
      26
      593
    7. Missähän pöytäkirja viipyy, taas?

Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett
      Kemijärvi
      45
      521
    8. Martina sai ylinopeussakon

Saiko sakkoa Porsche-merkkisellä autolla?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      510
    9. 42
      489
    10. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      47
      462
    Aihe