tupakoinnista, jonka lanseeraa lääkäri, kristitty Pekka Reinikainen juuri nyt, eli kv alaen 10;15 muistaakseni, jossa kerrotaan myös se, kuinka turmiollista on passiivinen tupakointi, jossa jopa 0,4% nikotiinisavusta, saa aikaan lähimmäisessä n 250 kertaisen keuhkoahatutuma tauti vaaran.
Maailman laajuisesti terveyshoidosta menee yli 10% hiedän sairauden hoitoon, jonka me maksamme. Onneksi heidän elinkiä vähnetyy keskimäärin 10 vuodella, silloin helpottaa moniakin.
Kannattaa kastoa TV7 ohjelma
11
<50
Vastaukset
Tuota noin, kun tupakoinnin vaarat ovat jo kymmeniä vuosia olleet kaikkien tiedossa. Siis ainakin kaikkien normaalien ihmisten.
Tarvitsevatko aitouskovaiset tosiaan yhden omistaan julistamaan tupakoinnin vaaroista ennen kuin menee perille heillekin?- vl-seuroissa
Veljeni perhe asuu pienellä paikkakunnalla, jossa on paljon vl-perheitä. Veljeni yritti taistella sitä vastaan, ettei hänen lapsensa olisi alkaneet polttamaan, niin hänelle oli sanottu seuroissa, ettei tupakka ole mikään ongelma. Veljeni antoi sen jäkeen lastensa polttaa.
- savulla_taivaspaikka
"Veljeni yritti taistella sitä vastaan, ettei hänen lapsensa olisi alkaneet polttamaan"
Taitaa veljesi olla lestahihhuli, kun polttamattomuutta vastaan taisteli. Näin se on, lestadiolaisia johtaa Kerho? Nyt on lapset hengenvaarssa. Mihinkähän perustuu se, että seurakunta käskee polttamaan, saastuttamaan itsensä sekä lähimmäisensä. Kenen seurakunta sellainen on, ei ainkaan Jeesuksen.
- Nääootpoloinen
Kesitas se jaksaa höyrytä tietyistä asioista, kuin kunnon fariseus konsanaan. Suruksesi kerron, että esim paikallisen ryn porukassa harva tupakoi. Miten sinä jaksatkin olla noin katkera päivästä toiseen. Rauhoitu hyvä äijä, ettei pumppus petä.
Farsiseuksia koko Kerho. Minä yritän auttaa teitä terveeseen elämään, ilman tupakkaa. Sekään ei passaa. Katso ohjema, näet kuinka paljon minun maksamasta verosta, kulminoituu teidän hengissä pitämiseen.
- hallelujaaaaaaaa
Kesitas kirjoitti:
Farsiseuksia koko Kerho. Minä yritän auttaa teitä terveeseen elämään, ilman tupakkaa. Sekään ei passaa. Katso ohjema, näet kuinka paljon minun maksamasta verosta, kulminoituu teidän hengissä pitämiseen.
Persaukinen uittouhdistysmies hiukan isottelee. Tv7 on vajaakirkollisten harhauttajamedia.
- vaununkorjaajalle
Kesitas kirjoitti:
Oletko sekaisin vai muuten vajaamielinen ajatuksinesi?
Maailma ei kaipaa sinunkaltaisiasi .
- VL-rules
On pimeää porukkaa, viisutta ei ole, mutta on tupakkaa.
- pöpikuitenkinoot
Oletko sysimusta uittoyhdistyksestä?
- itsemurhanteko
Jos tupakalla saa aikaan sairauden joka johtaa kuolemaan on itsemurha,Mitä eroa on akuutilla ja kroonisella itsemurhalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017011- 474766
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa552656Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52138Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811113Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101078Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921023Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242853Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30846Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179783