Kannattaa kastoa TV7 ohjelma

tupakoinnista, jonka lanseeraa lääkäri, kristitty Pekka Reinikainen juuri nyt, eli kv alaen 10;15 muistaakseni, jossa kerrotaan myös se, kuinka turmiollista on passiivinen tupakointi, jossa jopa 0,4% nikotiinisavusta, saa aikaan lähimmäisessä n 250 kertaisen keuhkoahatutuma tauti vaaran.
Maailman laajuisesti terveyshoidosta menee yli 10% hiedän sairauden hoitoon, jonka me maksamme. Onneksi heidän elinkiä vähnetyy keskimäärin 10 vuodella, silloin helpottaa moniakin.

11

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuota noin, kun tupakoinnin vaarat ovat jo kymmeniä vuosia olleet kaikkien tiedossa. Siis ainakin kaikkien normaalien ihmisten.

Tarvitsevatko aitouskovaiset tosiaan yhden omistaan julistamaan tupakoinnin vaaroista ennen kuin menee perille heillekin?

• vl-seuroissa

Veljeni perhe asuu pienellä paikkakunnalla, jossa on paljon vl-perheitä. Veljeni yritti taistella sitä vastaan, ettei hänen lapsensa olisi alkaneet polttamaan, niin hänelle oli sanottu seuroissa, ettei tupakka ole mikään ongelma. Veljeni antoi sen jäkeen lastensa polttaa.

• savulla_taivaspaikka

"Veljeni yritti taistella sitä vastaan, ettei hänen lapsensa olisi alkaneet polttamaan"

Taitaa veljesi olla lestahihhuli, kun polttamattomuutta vastaan taisteli.

• Näin se on, lestadiolaisia johtaa Kerho? Nyt on lapset hengenvaarssa. Mihinkähän perustuu se, että seurakunta käskee polttamaan, saastuttamaan itsensä sekä lähimmäisensä. Kenen seurakunta sellainen on, ei ainkaan Jeesuksen.

• Nääootpoloinen

Kesitas se jaksaa höyrytä tietyistä asioista, kuin kunnon fariseus konsanaan. Suruksesi kerron, että esim paikallisen ryn porukassa harva tupakoi. Miten sinä jaksatkin olla noin katkera päivästä toiseen. Rauhoitu hyvä äijä, ettei pumppus petä.

• Farsiseuksia koko Kerho. Minä yritän auttaa teitä terveeseen elämään, ilman tupakkaa. Sekään ei passaa. Katso ohjema, näet kuinka paljon minun maksamasta verosta, kulminoituu teidän hengissä pitämiseen.

• hallelujaaaaaaaa
        Kesitas kirjoitti:

Farsiseuksia koko Kerho. Minä yritän auttaa teitä terveeseen elämään, ilman tupakkaa. Sekään ei passaa. Katso ohjema, näet kuinka paljon minun maksamasta verosta, kulminoituu teidän hengissä pitämiseen.

Persaukinen uittouhdistysmies hiukan isottelee. Tv7 on vajaakirkollisten harhauttajamedia.

• vaununkorjaajalle
        Kesitas kirjoitti:

Farsiseuksia koko Kerho. Minä yritän auttaa teitä terveeseen elämään, ilman tupakkaa. Sekään ei passaa. Katso ohjema, näet kuinka paljon minun maksamasta verosta, kulminoituu teidän hengissä pitämiseen.

Oletko sekaisin vai muuten vajaamielinen ajatuksinesi?
        Maailma ei kaipaa sinunkaltaisiasi .

• VL-rules

On pimeää porukkaa, viisutta ei ole, mutta on tupakkaa.

• pöpikuitenkinoot

Oletko sysimusta uittoyhdistyksestä?

• itsemurhanteko

Jos tupakalla saa aikaan sairauden joka johtaa kuolemaan on itsemurha,Mitä eroa on akuutilla ja kroonisella itsemurhalla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      557
      1848
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      907
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      85
      883
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      816
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      727
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      68
      705
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      648
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe