Massaposteja ei enää poisteta??

Eli nyt siis ilmiantolomakkeen muutoksen myötä roskapostittajat saavat riehua vapaasti? Miksi ihmeessä lomakkeesta poistettiin se kaikkein tärkein vaihtoehto, eli massapostituksen ilmianto??

Jos lomakkeeseen itse kirjoittaa massapostitus/roskapostitus niin sillä ei ole enää mitään vaikutusta, vaikka tehtäisi tuhat ilmiantoa.
2
Ilmoita

Kuukausi kulunut, eikä vastausta asialliseen kysymykseesi ole saatu. Häiriköt vain naureskelevat.
Ilmoita
Eräs pikkujuttu menee yli ymmärrykseni.

Täällä siis tekoäly poistelee viestejä. Minun järkeni sanoo, että olisi suorastaan lapsellisen helppoa poistaa samanlaisina ja -sisltöisinä toistuvat viestit, joiden kirjoittajana on vieläpä aina sama nimimerkki. Mutta ei. Niihin tekoäly ei koske, mutta asiallisiin viesteihin se suhtautuu vihamielisesti. Meniköhän ykköset ja nollat päikseen?
Ilmoita

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Massaposteja ei enää poisteta??

Eli nyt siis ilmiantolomakkeen muutoksen myötä roskapostittajat saavat riehua vapaasti? Miksi ihmeessä lomakkeesta poistettiin se kaikkein tärkein vaihtoehto, eli massapostituksen ilmianto??

Jos lomakkeeseen itse kirjoittaa massapostitus/roskapostitus niin sillä ei ole enää mitään vaikutusta, vaikka tehtäisi tuhat ilmiantoa.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta