Ei toteutune päänsiirtoleikkaus venäläismiehell, tiemmä. Tapauksellahan tiedetään olevan liittymä haapajärveen. Oli mennyt naimisiin ja saanut lapsen. Erittäin varmasti olisi tullut sensaatio onnistuessaan päänsiirrosta. Mienkiintoisesti on lääketiede kehittynyt ja saamme kenties todistaa vielä elinaikanamme ensimmäistä päänsiirtoleikkausta. Koe-eläimillehän näitä on jo tehty.
Tiukat ajat ja leikkaukset
7
109
Vastaukset
- komisaarionaamapalmu
pieni kevennys" . Katollinen pappi, protestanttipappi ja rabbi kilpailivat siitä,kuka tekee työnsä parhaiten. He menivät metsään, etsivät kukin käsiinsä karhun ja käänyttään niitä. Myöhemmin vertailivat kokemuksiaan. Katollinen pappi aloittaa : Kun löysin karhun, saarnasin sille ja pirskottelin pääle pyhää vettä. Seraavalla viikolla se osallistui ensimmäiselle ehtooliselleen ". Minä löysin karhun puronvarreesta protestantti pappi kertoo . " Luin sille pyhää evankeljumia, se oli niin lumoutunut että salli minun kastaa itsensä ". Molemmat katsoivat rabbia, joka makaa paareilla kokovartalokipsissä. " Tarkemmin ajatellen ", hän sanoo, , " oli ehkä huono ajatus aloittaa ympärileikkauksella " .
- hallahakbaar
Eivätkö löytäneet kohtaa mistä olisivat laittaneet poikki?
- Jouluyökyöpelivuorikiipe
Niin kummastahan päästä tässä puhutaan?! Komisaariille iso kiitos, hyvä vitsi. Kerro lisää jos tuollaisia löytyy.
- komisaarionaamapalmu
Jouluyökyöpelivuorikiipe kirjoitti:
Niin kummastahan päästä tässä puhutaan?! Komisaariille iso kiitos, hyvä vitsi. Kerro lisää jos tuollaisia löytyy.
ole hyvä, , kiitos kiitoksista. En jaksa olla juuri nyt kirjurina näistä vitseistä , mutta jos googlaat otsikot : maailman parhaat vitsit niin sieltä löytyy vaikka joulupäivään asti !
- ValkeaRusakko
Voisivat kokeulla päänsiirtoa makelle... vaan, ei haittaisi,vaikkei onnistuisikaan.
- aloittaapittaalhaalta
Omnistuis valmana palemmin jo alåpää siiltäs yläpäähäm...?
- päästäparturiinpäästä
Tiukat ajat ja leikkaukset, toteutuu Haapajärvellä!!! Olen yrittänyt saada parturiaikaa mutta ei onnistu millään.
Missä vika!?
Karhusen parturiin oon soittanut jo kohta viikon ajan, siinä kirjastoa vastapäätä tien toisella puolella, ja ei vastaa puhelimeen. Voisiko joku siellä kirkolla asuva ohi kulkeissaan kysäistä onko numero vaihtunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014154- 2433328
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12491En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792255Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391599- 1371246
- 481208
- 151198
- 991121