Koulutytön päiväkirja 6 & 7

*Elisa*

16. kesäkuuta sunnuntai

Rehtori kävi keskiviikkoiltana vierailulla luonani. Hän kertoi, että Vaimo oli lähdössä viettämään pitkää viikonloppua siskolleen Itä-Suomeen ja meillä olisi tilaisuus juhlia syntymäpäivääni oikein kunnolla. Virallinen syntymäpäivänihän oli perjantaina.

- Minua panettaa aivan mielettömästi. Onko kiimapillusi märkänä? Rehtori kysyi härskisti ja työnsi sormensa shortseihini. Levitin jalkojani, jotta hän pääsi paremmin perille ja otin t-paitani pois päältä. Nännini tuijottivat kovina ja vaativina Rehtoria. Rehtori ei kuitenkaan ollut niistä kiinnostunut nyt. Hän laskeutui alas kohti haarojani ja otti housuni pois. Levitin jalkani mahdollisimman levälleen ja työnsin lantiotani eteenpäin. Pilluni oli suoraan Rehtorin nenän edessä. Hän otti nipistävällä otteella kiinni häpyhuulistani ja levitti niitä lähes raa’asti. Kielen lipaisu tuntui taivaalliselta. Nojauduin päin seinää ja nautin silmät puoliummessa Rehtorin seikkailevasta kielestä pillullani. Kieli hiveli pieniä häpyhuulia, lipoi klitoristani ja sai minut nytkähtelemään tyydytyksestä. Rehtori upotti kasvonsa kokonaan posliiniini ja minä hengähdin nautinnosta. Työnsin lantiotani hänen kasvojaan vasten ja ynisin kiihkoa.

Rehtorilla ei kuitenkaan ollut tarkoituksenakaan antaa minun laueta hänen suuhunsa. Hän nousi ylös ja kantoi minut keittiööni ja laittoi nojaamaan tiskipöytään. Hän työntyi sisääni takaapäin yhdellä rajulla työnnöllä ja murisi nautinnostaan.
- Pillusi on taas aivan märkänä, hän huohotti työntöjensä tahdissa. Hänen kätensä tulivat rinnoilleni ja nainnin tahdissa hän puristeli ja nipisteli nännejäni. Vein itse käteni klitorikselle ja hieroin sitä. Rehtorin paksu kyrpä souti julmalla vauhdilla sisälläni ja tajusin, että Rehtori oli lähellä tulemistaan. Hän vetäisi kalunsa sisältäni ja työnsi minut alas jalkojensa juureen. Hän runkkasi kaluaan muutaman vedon ja purskautti spermansa kasvoilleni.
- Nuole kyrpä puhtaaksi, hän käski ja työnsi sen suuhuni. Maistoin oman mehuni sekä sperman maun kyrvän varressa. Livoin ensin kalun varren puhtaaksi ja sitten imin terskaa, nuoleskelin sen herkkiä reunoja ja sain Rehtorin ynähtelemään tyytyväisenä.

- Tekipä se hyvää, kiitos. Rehtori hymyili minulle ja taputti päähäni.
- Minä en saanut vielä, valitin Rehtorille. Hän yksinkertaisesti naurahti ja pudisteli päätään ja otti kiinni nänneistäni. Hän venytteli niitä tiukalla otteella, pyöritti niitä sormiensa välissä ja sai minut hiukan uikuttamaan.
- Oliko puhe siitä, että sinun pitäisi saada? Sinä saat sitten, kun sen aika tulee. Ehkäpä jo viikonloppuna, kun juhlimme syntymäpäiviäsi. Hän veti minut ylös lattialta ja työnsi minut keittiön pöydän päälle rinta vasten pöytää, peppu pystyssä. Hän levitteli pakaroitani, puristeli niitä melko kovakouraisesti. Minä uikutin nautinnosta ja heilutin peppuani. Rakastin peppuni puristelemista. Rehtori läimäytti muutaman kerran avokämmenellä takamukselleni ja se sai ihon kihelmöimään.
- Sinä oikein kerjäät rangaistusta! Rehtorin äänestä kuului, että hän oli yhtä kiihottunut kuin minä. Hänellä ei kuitenkaan ollut aikomustakaan antaa minun laueta. Hän käänsi minut selälleni pöydälle ja läimäytti muutaman kerran avokämmenellä vielä pillulleni. Pilluni turposi ja sykki kiimaa, mutta Rehtori vain murahteli.
- No, hyvä on. Saat runkata. Minua hävetti, etten kyennyt hallitsemaan halujani. Käteni hakeutui kuumalle sykkivälle hävylleni. Hieroin klitoristani toisella kädellä, toisella kädellä hyväilin rintojani. Rehtori katseli vieressä kiihkeää itsetyydystäni ja hymyili vinosti. Kun lopulta laukesin omiin käsiini, hän poistui keittiöstä jättäen minut makaamaan huohottavana pöydälle.
- Perjantai-iltana klo 19.00 ole valmiina oveni takana, Rehtori sanoi mennessään.

Minä nousin jalat vetelänä pöydältä. Tunsin itseni oikeaksi lutkaksi käytökseni vuoksi. Kuitenkin juuri se, miten hän käyttäytyi minua kohtaan, sai minut aivan kuumaksi ja kiihkeäksi. Nautin siitä, että tunsin olevani kullinkipeä narttu. Kävin suihkussa ja käperryin vuoteeseen haaveilemaan tulevasta viikonlopusta.

Perjantaina pääsin kioskilta pois viiden jälkeen. Kiiruhdin kaupan kautta kotiin. Ostin elämäni ensimmäisen siiderin ja odotin, että kassa kysyisi paperini. Pettymykseni oli melkoinen, kun niitä ei kysyttykään. Näytinkö jo vanhalta? Enkö näyttänytkään 18-vuotiaalta? Kun pääsin kotiin, Rehtori tuli Vaimonsa kanssa heti käymään luonani.
- Onnea nyt aivan kamalasti! Vaimo visersi ja halasi minua. Hänellä oli minulle pakettikin, jonka otin vastaan kiitellen. Punastuin mielihyvästä.
- Kyllä se on mukavaa, että saimme sinut meille vuokralaiseksi. Sinusta on ollut niin paljon iloa ja apua meille molemmille, Vaimo jatkoi kehujaan. Minä puolestani punastuin nyt lähinnä häpeästä. Jospa Vaimo tietäisi, miten paljon iloa minusta oli Rehtorille aina niinä aikoina, kun Vaimo ei ollut kotosalla! Vaimo ei varmasti olisi yhtä hyväntuulinen ja ystävällinen minua kohtaan. En uskaltanut katsoa Rehtoriin kiitellessäni Vaimoa. Rehtorillakin oli minulle paketti, mutta hänen katseensa varoitti minua ja ymmärsin olla aukaisematta sitä Vaimon läsnä ollessa. Vaimon paketin sen sijaan aukaisin. Hän oli ostanut minulle kauniin pullon hajuvettä, pesunestettä ja vartalovoidetta. Tuoksu oli ihana. Pakkaus oli niin kaunis, että arvasin lahjan olevan arvokas. Pakottauduin halaamaan Vaimoa, joka tuntui ilahtuvan kiitoksestani.
- Minä lähden Siskoni luo kyläilemään koko viikonlopuksi, mutta ehkä syömme yhdessä paluuni jälkeen. Juhlitaan sitten syntymäpäivääsi oikein kunnolla, Vaimo sanoi. Minä nyökkäilin ja tunsin kuinka sydämeni sykki tiheään, kun Rehtori myös halasi minua onnitellakseen. Tunsin kuinka hän painoi etumustaan minua vasten ja tajusin, että hänellä seisoi. Onneksi he poistuivat samoin tein luotani.

Minä jäin yksin ja tuijotin Rehtorin antamaa pakettia. Tiesin, että se sisältäisi asun, johon minun oli määrä pukeutua illalla. Kuka minä olisin? Millaisessa roolissa Rehtori odotti minun esiintyvän itselleen? En oikein tiennyt, mitä odottaa paketilta. Kääntelin sitä käsissäni. Lopulta annoin periksi ja avasin sen. Tuijotin hetken sisältöä. Ensimmäisenä sieltä tuli esiin kaulapanta! Siihen oli yhdistetty metallinen ketju, jossa oli nahkainen kädensija. Lisäksi paketissa oli nahkainen toppi, jossa oli rintojen kohdalla aukot. Aivan pohjalla oli vielä nahkainen minihame, joka ei peittäisi oikeastaan mitään. Huokaisin syvään. Tuijotin vaatteita ja sydämeni sykki mielettömän lujaa. Tajusin, että puettuani asun päälleni olisin kuin mikäkin hutsu. Ajatus oli härskiydessään kiihottava. Vaatteiden alta löysin vielä lapun, johon Rehtori oli kirjoittanut: ” Olet tervetullut juhliisi vain tässä asussa. Mitään enempää tai vähempää ei saa päälläsi olla!”

Katsoin kelloa ja tajusin, että se oli jo kuusi. Minulla oli enää tunti aikaa. Menin kiireesti suihkuun. Pestyäni föönäsin hiukseni ilmaviksi ja meikkasin melko voimakkaasti. Rajasin silmäni mustalla ja laitoin aivan kirkkaanpunaista huulipunaa. Ajattelin sellaisen meikin sopivan asuun. Puin vaatteet päälleni. Rehtori oli osannut ostaa täydellisen kokoisen asun. Suuret rintani pursuivat pyöreistä aukoista ulos houkuttelevan vaaleina ulokkeina. Nännini seisoivat kiihotuksesta kovina odottaen kosketusta. Jos hiukankaan kumarsin tai istuin, posliinipilluni oli aivan kuin tarjolla. Kaulapannan jätin aika löysälle. Se tuntui hiukan ahdistavalta. Olisin halunnut laittaa jotain päälleni, kun menin Rehtorin oven taakse, mutta käsky oli käsky. Tässä asussa oli mentävä!

Soitin ovikelloa sydän pamppaillen ja astuin sisään. Rehtori seisoi eteisessä ja katsoi kelloaan.
- Olet melkein oikeassa ajassa, hän totesi ja siirsi katseensa kellosta minuun.
- Arvasin, että rintasi ovat edukseen tuossa asussa, hän tuumasi ja tuli eteeni. Hän läpsäisi kevyesti rintojani ja sai ne heilahtelemaan puolelta toiselle. Hän ihaili hetken rintojani ennen kuin otti kaulapantani ketjusta kiinni ja käski minut kontalleen maahan.
- Menemme vähän kävelylle puutarhaan, hän totesi ja ohjasi minut takaovesta ulos. Kiitin onneani, että aita oli jo niin vihreässä lehdessä. Sen läpi ei nyt näkyisi naapurin puolelle mitään. Rehtori otti mukaansa pari pulloa olutta ja pani minut konttaamaan edellään. Teimme ison kierroksen ympäri puutarhaa ennen kuin Rehtori istahti pihan reunassa olevalle penkille. Hän laittoi ketjun kiinni penkkiin ja käski minun istuutua maahan. Tilanne oli outo. Rehtori käsitteli minua kuin seurakoiraa. Huomasin kuitenkin kiihottuvani tilanteesta hiukan. Ulkoilma pyyhki lämpimästi paljasta häpyäni ja rintojani. Nännini seisoivat kovina nappuloina. Odotin, mitä Rehtorilla oli mielessään.

Rehtori ojensi toisen olutpullon minulle ja käski juoda sen.
- Minä käyn sisällä. Sinä olet kiinni penkissä ja pysyt paikallasi, Rehtori sanoi minulle ja jätti minut yksin ulos. Katselin ympärilleni. Onneksi aita oli ainakin puolitoista metriä korkea. Kukaan ei voinut nähdä minua sen läpi, paitsi jos oikein kurkisteli tarkoituksella. Toivottavasti kenelläkään ei ollut sellaista halua juuri nyt! Ruoho pisteli hieman paljaita pakaroitani. Hame oli niin lyhyt, ettei se suojannut yhtään. Hetken kuluttua näin Rehtorin tulevan takaisin ja kiitin onneani, ettei hän ollut jättänyt minua kovin pitkäksi aikaa yksin pihalle.

Ilo oli kuitenkin lyhytaikainen. Kun Rehtori oli lähes luonani, kuulin aidan toiselta puolen ääntä.
- Terve! Kyllä on kaunis ilma. Otetaankos pienet huurteiset kesän kunniaksi. Aidan toiselta puolelta huuteli mies, Naapuri. Hän oli ehkä kolmivitonen, fiksun näköinen tumma kaveri. Nielaisin kauhusta. Rehtori ei näyttänyt olevan millänsäkään.
- Oletko yksin kotosalla? Rehtori kysyi Naapurilta.
- Kesäleskenä, mitä muutakaan. Perheen naiset lähtivät jo viikko sitten maalle.
- Sitten taitaa jo puutekin vaivata? Rehtori kysyi mieheltä naureskellen. Naapuri naurahti paljonpuhuvasti.
- Arvaa vain, kuinka paljon?
- Minulla olisi täällä helpotusta sinunkin paineisiisi, Rehtori totesi ja viittasi minuun. Yritin mennä mahdollisimman pieneksi penkin kylkeen, etten näkyisi, enkä nostanut katsettani.

Naapuri vihelsi kuuluvasti.
- Oho, mistä tuollaisen pimun olet löytänyt?
- Siina on meidän vuokralaisemme ja tosi kuuma pakkaus muutenkin. Tulehan tutustumaan, Rehtori kehotti naapuria.

Minä olin aivan kauhuissani. Olin kiltisti juonut kaljan, jonka Rehtori oli jättänyt minulle. Naapuri ilmestyi ällistyttävän nopeasti pihaan ja tuli penkille istumaan ja nosti kasvojani leuan alta.
- Hänhän on vielä kauniskin, Naapuri totesi.
- Onko tyttö edes täysi-ikäinen? hän vielä uteli.
- Tänään on juuri syntymäpäivä. Juhlimme sitä täällä ulkosalla. Syntymäpäiväjuhlilla tulisi aina olla mahdollisimman paljon vieraita, joten olipa hyvä, että satuit tulemaan juttusille, Rehtori totesi. Naapuri mittaili minua katseellaan. Näin, että hän kiihottui katsomisestani. Tunsin kuinka pilluni alkoi sykkiä entistäkin enemmän, kun hänen katseensa löysi sinne asti.

Rehtori huomasi tyhjän olutpulloni ja avasi minulle toisen.
- Juohan sekin pois niin nopeasti kuin vain pystyt, hän sanoi. Minä tein parhaani. Ihmettelin hiukan, miksi minun piti juoda olutta. En kuitenkaan kysynyt mitään. Oli parempi olla ärsyttämättä Rehtoria.
- Levitähän jalkojasi hiukan enemmän, Rehtori sanoi minulle. Hän levitti hiukan häpyhuuliani erilleen ja sitten tajusin, mitä hän aikoi. Hän alkoi työntää olutpulloa sisääni. Yritin inistä vastalausetta, mutta Rehtori nipisti tiukasti nännejäni ja uhkasi hakea taas ruoskan, ellen ole hiljaa. Kiltisti levitin jalkani enemmän erilleen ja pullo alkoi raivata tietään sisälleni. Sen pinta oli kylmä ja kova. Pilluni oli kuitenkin jo niin märkä, että se tunkeutui vaivattomasti hetken matkaa sisääni. Naapuri nosti minut kainaloista penkille istumaan ja alkoi puristella rintojani.
- Ihanat rinnat. Oletko pannut niiden väliin? Hän tuijotti hypnotisoituneena rintojani. Hänen kouransa puristelivat niitä, leipoivat. Lopulta sormet löysivät tiensä nänneilleni. Hän otti molemmat nännit sormiensa väliin ja pyöritteli ja nipisteli niitä. Se teki taivaallista ja sai minut huohottamaan nautinnosta. Rehtori nai minua olutpullolla ja pullo venytti minua säälimättömästi. Välillä hän kiusoitellen paineli herkkää klitoristani. Se sai minut nytkähtelemään nautinnosta.

- Siirrytäänkö sisälle? Naapuri kysyi kiihtymyksestä värähtävällä äänellä Rehtorilta. Rehtori näytti miettivän hetken ja nyökkäsi. Hän veti taskustaan valjaat, joiden avulla hän kiinnitti pullon sisääni niin, ettei se päässyt luiskahtamaan ulos pillustani. Rehtori komensi minut konttaamaan perässään sisään ja otti taas kiinni talutushihnasta.

Konttaaminen oli hankalaa, kun sisälläni olevan pullon vuoksi jouduin konttaamaan jalat levällään. Kun pääsimme takaovelle, Rehtori antoi minulle luvan nousta ylös. Hän taputti minua päähän hyväksyvästi ja irrotti valjaat. Pullo solahti saman tien ulos sisältäni. Pilluni päästi maiskahtavan äänen, joka sai minut punastumaan.
- Kuulitko, kuinka märkä pillu jo on? Rehtori kysyi Naapurilta. Heidän puolittain keskustelemistaan lauseistaan tajusin, että koko homma oli suunniteltu jo etukäteen. Rehtori oli kutsunut Naapurin panemaan minua kanssaan.
- Tarjoilehan meille ja itsellesikin lasilliset konjakkia, Rehtori kehotti minua. Hain kiltisti lasit ja tarjottimen keittiöstä ja kaadoin kaikille konjakkia laseihin. Tarjoilin miehille ensin ja jäin odottavana seisomaan kunnes Rehtori kehotti minua istumaan heitä vastapäätä nojatuoliin.
- Nosta jalkasi käsinojille, niin saamme ihailla pilluasi, Rehtori sanoi. Naapuri tuijotti häpyäni ja rintojani kuin hypnotisoituna.
- Nostetaan malja ihanalle pikku-Nartulleni, Rehtori sanoi ja nosti lasiaan. Join miesten mukana kulauksen konjakkia ja olin vetää sen väärään kurkkuun. En ollut koskaan ennen maistanut sitä ja se yllätti väkevyydellään.
- Hyväilehän vähän pilluasi iloksemme, Rehtori kehotti. Laskin käteni posliinilleni ja sivelin sitä hitaasti. Koskettelin varovasti painellen klitoristani ja välillä upotin sormeni tulvivaan pilluuni. Olin aivan märkä ja pillun huuleni olivat turvonneet kiihotuksesta, odotuksesta. Sormeni tuntuivat melkein yhtä hyviltä kuin kaksi pilluani tuijottavaa silmäparia. Se, että näin kuinka nälkäisesti miehet tuijottivat minua, kiihotti mielettömästi.

Naapuri avasi housunsa ja päästi kalunsa irti. Se ei ollut kovin pitkä, mutta sitäkin paksumpi. Terska oli kuin iso tatti. Tuijotin sitä sekä kiihottuneena että järkyttyneenä. Mahtuisiko se ikinä kokonaan minuun?
- Siina, ota suihin. Naapuri vaati minua. Hän tuli seisomaan viereeni ja otti konjakkilasin kädestäni. Hän työnsi ison kyrpänsä suuhuni ja tarrautui samalla toiseen nänniini nipistellen sitä sormiensa välissä.

Hänen kyrpänsä täytti suuni niin ääriään myöden, etten pystynyt kunnolla edes imemään sitä. Livoin päätä sen verran kuin kykenin aina, kun se oli tarpeeksi ulkona suustani. Naapuri vangitsi pääni käsiensä väliin ja alkoi naida suuhuni. Terska tökki työntö työnnöltä kurkunpäätäni ja sai minut kakomaan. Naapuri hymyili vinosti ja lisäsi vauhtiaan. Minä keskityin hengittämään oikeaan aikaan ja puristamaan suutani kalun ympäri. Puristin suullani kalua ja tein kaiken mitä ikinä pystyin ja sainkin Naapurin huohottamaan nautinnosta. Vaikka tahti kiihtyi edelleen, se oli helpompi kestää. Kuvittelin, että Naapurilla oli tarkoitus laueta suuhuni, mutta hän vetäisikin kalunsa pois ennen kuin sai.
- Ihana suukin tällä Pikku-huoralla on! Melkein jo laukesin, Naapuri huohotti. Rehtori nyökytteli.
- Kokeilepa pillua, saati sitten peppua. Molemmat reiät ovat tosi tiukkoja, kuten olen kertonut.

Naapuri laskeutui levitettyjen jalkojeni väliin ja hetken vain katseli pilluani. Sydämeni jyskytti kiihotuksesta ja hiukan pelostakin. Mitä he keksisivätkään tehdä minulle?
- Pillunmehut oikein valuvat ulos, Naapuri huokaisi ihastuneena. Hän alkoi hieroa häpyhuuliani kevyesti. Ynisin nautinnosta ja nostelin lantiotani hänen kättään vasten. Sormet hyväilivät häpyhuuliani ja välillä kiihottivat kevyesti klitoristani. Otteet alkoivat koventua ja hän sormensa alkoivat nipistellä häpyhuuliani ensin kevyemmin, sitten lujemmin. Se tuntui hyvältä, kiihottavalta. Silmät puoliummessa seurasin hänen ilmeitään. Hän tuijotti pilluani herkeämättömästi. Silmien tummentunut ilme ja hengityksen kiihtyminen kertoivat, että hän oli kiihottunut. Himokkaasti nautin siitä, että minulle ennestään tuntematon komea mies hieroi pilluani. Rehtori ojensi Naapurille minulle jo tutuksi tulleen pienen nahkalätkän. Naapuri läimäytti ensin hyvin kevyesti pilluani. Nostin lantiotani ylöspäin ja tarjosin sitä seuraavalle iskulle. Toinen oli napakampi ja osui juuri oikeaan paikkaan, klitalleni. Vingahdin kivunsekaisesta nautinnosta ja työnsin lantiotani yhä ylöspäin. Naapuri antoi muutaman nopean huitaisun pillulleni. Tunsin kuinka siihen sattui. Pilluni turposi ja tykytti kivusta, mutta vielä paljon enemmän nautinnosta. Lantioni tanssi kivusta ja nautinnosta.

Naapuri levitti häpyhuuleni äärimmilleen auki ja alkoi tutkia kielellään poimujani. Kieli teki taivaallista kuritetulle hävylleni ja sai minut nyyhkimään nautinnosta. Naapuri latki pilluani kuin kermaa. Tunsin kuinka pilluni tulvi mettä ja Naapuri yritti selvästi juoda kaiken, ettei se menisi hukkaan. Rehtori tuli myös viereeni ja alkoi hyväillä rintojani. Hän puristeli ja imeskeli rintojani. Välillä hänen otteensa olivat melkein julmat, kun hän leipoi rintojeni pehmeää lihaa. Kahdet kädet ja kaksi suuta tekivät minulle taivaallista. Huohotin ja uikutin nautinnosta miesten käsittelyssä. Rehtori napsautti ilman varoitusta molempiin nänneihini nipistimet ja sai minut vingahtamaan kivistyksestä.

Naapuri nosti minut ylös tuolista ja veti minut päälleen lattialle. Laskeuduin hänen mielettömän paksun kyrpänsä päälle ja aloin ottaa sitä sisääni, painauduin sille. Milli milliltä se oli lähempänä päämääräänsä. Kun se oli aivan juurta myöden pillussani, olin kuin seivästetty. Sen täytti minut ihanasti. Nautin hetken sen aiheuttamasta tunteensa ennen kuin aloitin ratsastukseni. En voinut olla kertomatta miltä minusta tuntui.
- Mikä ihana kyrpä! Tunne on jumalainen, kun se täyttää minut kuumana ja sykkivänä, huokailin miehille kiimaisena. Omat sanani kiihottivat minua vielä lisää ja ne tuntuivat kiihottavan myös miehiä.

Naapuri veti minut itseään vasten ja tunsin Rehtorin käden takamuksellani. Rehtori läimäytti pari kertaa lujaa pakaroitani. Hänen kätensä puristelivat niitä ja levittivät ne niin levälleen kuin ne vain avautuivat. Rehtorin kieli alkoi nuolla peppureikääni ja häpyhuuliani takaapäin. Kieli kiemurteli ryppyreikäni ympärillä, käyden välillä reisilläni. Kun kieli saavutti häpyhuuleni, Rehtori imeskeli niitä vuoron perään. Välillä hän lipoi välilihaani ja venytteli häpyhuuliani vasten Naapurin kullia. Tunne yhdessä sisälläni soutavan kyrvän kanssa oli jumalainen. Miksen aikaisemmin ollut tajunnut kuinka ihanaa oli naida useamman miehen kanssa yhtä aikaa? Nautinnosta lähes nyyhkien ratsastin aina vain hurjempaa vauhtia Naapurin paksulla kyrvällä. Keinuin sillä ja pyöritin lantiotani ympäri kullia. Klitorikseni hieroutui vasten hänen häpyluutaan ja lähetti ihania sykkeitä ympäri kehoani. Olin aivan lähellä saamistani.

Rehtori keskeytti kiihkeän panomme ja alkoi levittää liukastetta takamukselleni.
- Nyt saatkin kahta kyrpää yhtä aikaa, Rehtori sanoi minulle. Yritin ensin uikuttaa vastaan, mutta hän oli varautunut vastalauseisiini. Tunsin, kuinka piiska iskeytyi takamukselleni muutaman kerran nopeassa tahdissa.
- Voin toki läimäyttää tällä useammankin kerran, jos panet liikaa hanttiin. Tulen suorastaan hulluksi kiimasta, kun näen punaisena helottavan takamuksesi. Tai mitähän pillusi tykkäisi kunnon vyöstä? Rehtori mutisi uhkaavasti. Sanomaansa tehostaakseen hän antoi vielä pari napakkaa iskua pakaroilleni. Pakaroitani kuumotti ja tajusin nyyhkäiseväni iskujen aiheuttamasta jomotuksesta. Silti pilluni valutti hunajaansa aina vain enemmän. Kelluin kivun ja nautinnon rajamailla ja huohotin nousemassa olevan orgasmin kourissa. Se valtasi minut kysymättä mitään. Tajusin kuinka kouristelin orgasmin voimasta. Ellei Naapuri olisi pidellyt minusta kiinni, olisin varmasti kaatunut maahan.

Miehet eivät kuitenkaan antaneet minun nautiskella orgasmini jälkimainingeista.
- Tule sisään vain. Nai Narttua perseeseen, Naapuri huohotti ja lisäsi vauhtia. Rehtori alkoi naida minua ensin sormellaan ja lisäsi vähitellen useamman sormen anukseeni. Ne yhdessä paksun kullin kanssa tuntuivat ihanilta. Pelkäsin kyllä, että Rehtorin kulli ei mahtuisi sisääni, koska takamustani ei oltu ensin avattu pumpattavalla tapilla, kuten tavallisesti. Kun Rehtori alkoi työntyä sisääni, se sattui ensin. Hänen sormiaan ja kulliaan ei voinut millään tavalla verrata toisiinsa. Purin huultani ja silti uikutin ääneen kivusta kyrvän säälimättömästi raivatessa tietään peffaani.
- Rentoudu, älä jännitä. Lopeta naiminen ja vain makaa rentona, Rehtori murisi minulle ohjeitaan. Pysäytin ratsastamisen ja yritin oikein tosissani rentouttaa suoleni. Makasin Naapurin päällä niin rentona kuin vain suinkin osasin. Kipu alkoi hellittää ja Rehtori sai tungettua terskansa sisääni. Hän lisäsi liukuvoidetta kulliinsa ja anukselleni ja aloitti työnnöt kiihdyttäen hitaasti vauhtiaan.

Naapuri ja Rehtori hakivat yhteistä rytmiä. Kaksi kookasta kyrpää souti sisälläni. Tunne oli mieletön, vaikka se hiukan sattuikin. Kullit täyttivät minut niin, että tunsin lähes räjähtäväni. Naapuri kouri rintojani, veteli nipistimistä ja sai minut voihkimaan sekä kivusta että nautinnosta. Nännini olivat jo aivan yliherkät ja yritin anoa, ettei hän enää koskisi niihin. Naapuri ei tietenkään kuunnellut minua. Yritin mukailla hänen liikkeitään, viedä rintojani siihen suuntaan, mihin hän veti ja siten estää kivun. En kuitenkaan kyennyt siihen ja tajusin järkyttyneenä nauttivani nännejä runnovista vedoista. Sitten kun Naapuri irrotti nipistimet, oli tuska hurjin. Veri pääsi taas virtaamaan puutuneisiin nänneihini ja aiheutti mielettömän kivun. Naapuri ei ollenkaan helpottanut tilannetta, vaan imeskeli vuoroin molempia nännejäni. Se aiheutti lisää kipua ja samalla tuntui kaikessa tuskallisuudessaan kiihottavalta. Tunsin kuinka pilluni kostui edelleen lisää. Se suorastaan valutti mehujaan ja Naapuri huomasi sen.
- Taidatkin tosissaan tykätä tästä, hän huohotti minulle.

Miesten panorytmi kiihtyi. Sisälläni sykki himoa ja kuumuutta, kun kaksi suurta kullia täytti minua. Olin äärimmäisen täynnä. Huohotin nautinnosta heidän kirnutessaan minua. Rehtori halusi kokeilla toistakin asentoa. Hän asettui selin matolle ja istutti minut selkä häneen päin suoraan hänen kyrvälleen. Kyrpä upposi nyt helposti jo pantuun peffaani. Naapuri tuli päälleni ja työntyi uudelleen pilluuni. Tunne oli erilainen. Suoleni tuntui olevan vielä täydempi kuin äsken. Väliliha venyttyi miesten pannessa minua. Naapurin paksu kyrpä leikitteli pillullani, kiusasi minua. Hän veti kullinsa lähes kokonaan ulos ja työntyi sitten taas lujalla työnnöllä pohjaan asti. Hänen kalunsa kasvoi terskan alta paksuutta juurta kohti. Muotonsa ansiosta se aiheutti mielettömän ihania tuntemuksia sisälläni. Jokainen työntö ikään kuin oli ensimmäinen. Pillunaukko venyttyi yhä uudelleen ja uudelleen ja tunsin kuinka väristykset löivät läpi kehoni.

Naapuri laukesi ensimmäiseksi. Hän ruiskutti spermansa pitkin vatsaani. Sitten hän kävi suullaan ja käsillään kiinni pilluuni. Rehtori nai minua edelleen takamukseen. Naapuri kiusoitteli klitoristani. Hän lipoi ja näykki sitä. Välillä hän otti sen hampaisiinsa ja pureskeli sitä kevyesti. Se sai minut huohottamaan nautinnosta.
- Jes, lisää! Juuri noin, ime minua, uikutin kiimaisena Naapurille. Rehtori piti kiinni rinnoistani ja antoi niiden avulla minulle vauhtia. Hänen kyrpänsä kirnusi minua kuin mäntä, tiukalla ja peräänantamattomalla tahdilla. Tunsin kuinka hänen kuuma kalunsa täytti takamukseni. Naapuri alkoi naida minua sormillaan samalla kun söi pilluani. Hän työnsi sormen toisensa jälkeen sisääni ja minä kehräsin tyytyväisyyttä. Sitten tajusin mihin Naapuri pyrki.

Naapuri aikoi työntää koko kättänsä sisääni.
- Nyt on neljä sormea jo sisässä, Naapuri huokaisi. Pilluni alkoi venyä ja minusta tuntui, että jos sinne työnnetään yhtään mitään lisää enää, ratkean kokonaan. Huohotin ja haukoin henkeä. Naapurin viides sormi ei kuitenkaan suostunut luiskahtamaan sisääni ja hän nousi ja haki liukuvoidetta ennen uutta yritystä.

Käsi venytti nytkin pilluani, mutta lisäliukkaus helpotti Naapurin työtä ja minun oloani. Yritin rentouttaa itseni ja antaa Naapurille työskentelyrauhan. Rehtorikin pysäytti naintiliikkeensä. Naapurin käsi eteni määrätietoisesti sisälleni. Tunsin kuinka kaikki viisi sormea olivat pillun huulilla ja viittä vaille sisässä. Rystyset jäivät kiinni pillun aukolle ja minä haukoin henkeäni. Naapuri lisäsi edelleen liukuvoidetta ja työnsi hitaasti ja rauhallisesti milli milliltä kätensä sisääni. Huohotin. Kun käsi lopulta luiskahti sisääni, se täytti yhdessä Rehtorin kalun kanssa minut niin, etten uskaltanut liikahtaakaan. Naapuri otti vielä klitorikseni uudelleen käsittelyynsä ja se oli liikaa minulle. Täyteen sullottu alapääni roihahti tuleen. Klitoris lähetti nautinnon aallot liikkeelle ja Rehtorin kulli peffassani ja käsi sisälläni viimeistelivät orgasmin. Tutisin ja nytkyin nautinnosta. Vaikka olin aivan aallon harjalla, Naapuri ei päästänyt klitoriksestani irti. Hän imi ja paineli sitä rytmikkäästi kielellään ja liikutteli samalla kättään aivan aavistuksenomaisesti sisälläni. Minä huusin suoraa huutoa orgasmin toisensa jälkeen vyöryessä ylitseni.

Rehtorille orgasmini oli liikaa ja hän purkautui sykkivänä suoleeni. Lopulta kun jo nyyhkytin nautinnosta, joka oli muuttunut jo melkein kivuksi, Naapuri irrotti otteensa ja alkoi vetää kättään hitaasti pois sisältäni. Kun se ja kyrpä olivat poissa, olin omituisen täynnä tyhjyyttä. Huohotin lattialla raatona. Rehtori veti minut syliinsä ja suuteli minua ja tuuditti kuin pientä lasta lähellään.
- Tuntuiko se hyvältä? En voinut kuin nyökkäillä. Olin sanaton niin mielettömän orgasmin jäljiltä.
- Eihän sinua sattunut liikaa? Rehtori vielä huolehti. Pudistin päätäni voipuneena ja lepäsin Rehtoria vasten. Naapuri siveli pehmeästi pyöreitä pakaroitani.

En voinut olla ajattelematta sitä, voisinko tämän jälkeen enää koskaan tyytyä vain yhteen mieheen kerrallaan!

13

15951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi

      Kirjoitat todella hyvin. Toivottavasti jaksat vielä jatkaa. Isähän voisi tulla mukaan :)

    • miehen alku

      mahtavasti kirjoitettu juttusarja !!
      Lisää tälläisiä!

    • mie

      lisää tämmöstä! mieletöntä!

    • Yellowrose

      tää oli niin hyvää luettavaa ettei voinut keskenkään jätää..jatka vain tarinaa jos vielä tulee juttua, aivan mahtava 10

    • Bad_Dolly

      Ihanaa tekstiä.
      Hyvin osaat kirjoittaa :)

      • panonainen

        tämä jatkosarja saa pilluni kostumaan.... jatka!


    • kiva, jos tykkäsitte!

      Mua kyllä tosi paljon harmitti, etten voinut ottaa itselleni ns. oikeaa nicciäni käyttöön,kun sisäänkirjoittautuminen alkoi.. No, mutta pää asia on, että lukioilla on kivaa =)

    • japi

      Kiitos viimeisestä mutta itse kyllä kirjoitat paremmin. Jaksaisinpa paneutua tekstiin noin tarkasti. :)

      • -JanNi-

        Joo, eli jatkoa vaan! Hyvä tarina oli!!! Pitkä vaan! ;D


    • Vesseli

      oikein mukavaa luettavaa

    • moonlight

      ole kiltti ja kirjoita lisää.. Olen odottanut jo monta viikkoa jatkoa tälle!

      • mutta se on vielä vähän kesken. =) Kiva, jos lukeminen "maistui".


      • 1234
        sinnaliina kirjoitti:

        mutta se on vielä vähän kesken. =) Kiva, jos lukeminen "maistui".

        Hiton hyvä, loistavia mahtavia upeita kirjotuksia!!! Tekis mieli tyydytellä mutta nyt pariin päivään ei vielä voi ;(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe