Vuoden ajan pesemättömät hiukset ja päänahka. Miten on vaikuttanut?

mariannen-

Oon menossa tämän kuun lopussa vihdoin kampaajalle ja hoidattamaan itseni parempaan kuntoon. Mulla on ollut masennusta, rankka elämä ja yksi sairauksistani on kaljuuntuminen jonka takia lopetin hiustenpesun ja harjaamisen koska sillon lähti eniten hiuksia ja en ollut valmis luopumaan viimesistä hiuksistani... Päänahassani on karstaa tai ainakin talia, pelkään että olen onnistunut pilaamaan taas elämääni pahemmaksi ja karsta on tuhonnut hiusjuuret ja mulle ei enää koskaan kasva hiuksia? Hiukseni ovat myös rastottuneet. Välillä olen kynnellä rapsutellut karstaa, talia, hilsettä pois.Tuntuu että kaljuuntumisen hoito on kuin taistelisi tuulimyllyjä vastaan, mikään ei auta. :(( hiukset lähteneet tasaisesti joka puolelta päätä vähitellen 4 vuoden ajan, mummoni ja äitini ovat kaljuuntuneet myös mutta vasta vaihdevuosi iässä, olen 23v nainen.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskomatonta

      Herran tähden pesemättä vuoden!!!! Kai sulla on jo täitä päässäsi ja hajukin on hirveä. Nyt ne loputkin karvat taatusti lähtee, kun et millään lailla ole hiuksiasi hoitanut.

      • mariannen-

        Ei oo täitä ja ei ainakaan ihmiset kaupassa välttele joten tuskin hajukaan on hirveä. Eli luulet ettei mulle enää koskaan kasva omat hiukset?


      • Jaskangrili

        Tiesitkö pöljä,että on paljonkin ihmisiä jotka eivät ikinä pese hiuksiaan shampoolla? Kyllä aloittajakin varmasti pelkällä vedellä on hiuksiaan huuhtonut. Tai jos ei sitä ole tehnyt niin vasta se olisi äärimmäisen kauheata kuulla. Pelkkä vesipesu saattaa riittää kunhan hiuksia myös harjataan. Jos ei ole edes harjattu niin edessä on siiliksi leikkaus nyt ainakin.


      • aivanuskomatonta
        Jaskangrili kirjoitti:

        Tiesitkö pöljä,että on paljonkin ihmisiä jotka eivät ikinä pese hiuksiaan shampoolla? Kyllä aloittajakin varmasti pelkällä vedellä on hiuksiaan huuhtonut. Tai jos ei sitä ole tehnyt niin vasta se olisi äärimmäisen kauheata kuulla. Pelkkä vesipesu saattaa riittää kunhan hiuksia myös harjataan. Jos ei ole edes harjattu niin edessä on siiliksi leikkaus nyt ainakin.

        Aloittajahan sanoo, ettei ole hiuksiaan pessyt vuoteen, joten silloin ei ole edes vettä käyttänyt. Kauhean näköisetkin niiden on oltava, kun ei edes ole niitä kammannut. Hyi helvetti ja vielä tuon ikäinen nainen, jonka nyt uskoisi ymmärtävän sentään jotain hiustenhoidon päälle.


      • mariannen-

        Oletko miettinyt miltä minusta tuntuu tuollaiset " Hyi helvetti " haukut? ja se ei katso ikää jos elämä menee pilalle.

        Kävin kampaajalla ja ei tarvinnut kaljuksi ajaa :) nyt on tälläiset long bob tyyliset hiukset ja kampaaja sanoi mulle että hiusjuuri ei tuhoudu, kunhan ongelma saadaan ratkaistua mikä hiustenlähtöä aiheuttaa ja karsta päänahasta poistettua niin hiusten pitäisi alkaa kasvamaan uudelleen.


      • aivanuskomatonta
        mariannen- kirjoitti:

        Oletko miettinyt miltä minusta tuntuu tuollaiset " Hyi helvetti " haukut? ja se ei katso ikää jos elämä menee pilalle.

        Kävin kampaajalla ja ei tarvinnut kaljuksi ajaa :) nyt on tälläiset long bob tyyliset hiukset ja kampaaja sanoi mulle että hiusjuuri ei tuhoudu, kunhan ongelma saadaan ratkaistua mikä hiustenlähtöä aiheuttaa ja karsta päänahasta poistettua niin hiusten pitäisi alkaa kasvamaan uudelleen.

        Ei olekaan kyse siitä elämän pilalle menosta, vaan vuoden pesemättömänä olevista hiuksista tässä hyi helvetissä. 23v naisen jo LUULISI ymmärtävän, että likaisuus se ne hiukset todella vaurioittaa, eikä pesu. Onneksi tajusit mennä vihdoin viimein edes kampaajalle, kun oma älli ei riittänyt edes hiusten pesemiseen.


    • Lassip

      Nää on näit uusavuttomii nahjuksii kävellää käynnyt kouras,mitää ei nähdä,mitää ei kuulla,mitää ei osata,mitää ei muisteta,töihin ei edes yritetä mennä,kun on masennus ja lääkkeet väsyttää ja nilkat pakkasessa kävellää ku se Lady Gaga kulkee niin,mutta pitää suhdentaa , missä maassa voi kulkea niin.mutta että vielä pesemättömät hiukset no eikös sekin hoidu,kun laittaa pipon tiukasti päähän.:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe