Nytkö loppui tämä satu

Niinkai

Olit aivan mahtava tuttavuus. Kaikin puolin sykähdyttävä, suuri kiitos siitä.

Oli myös tuskallista aina vaan katsoa muttei koskea.

21

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama_tuska

      Niin näköjään loppui.

    • KysyväKollega

      Miksi loppui? Jos minun häneni sanoisi samaa, sanoisin hänelle että minua olisi kyllä saanut koskettaa tai saa edelleenkin ;-)

      • MilloinNähdäänkerro

        Kosketan seuraavan kerran kun nähdään?


    • Laulun_sanoin

      Kosketa mua ,
      sanoisin hänelle..😊
      n>m

    • maaginensanonta

      Kosketelkaa toisianne.

    • Nyt loppui leikki.

    • Hierohäntä

      Esim hieronnan voi tilata kotiin saakka.
      Helpottaa kiireistä.

    • Kotipalvelu

      Hieromalle kauppa lista ja tuo samalla tuhat ja juomat.
      Varmasti hyvää palvelua.

    • Edesnäeenää

      Kaikki loppuu aikanaan. Huomattavasti enemmän kun on tekemisissä sen toisen kanssa.

    • pistejaloppuu

      Saattaa ihan muutaman tunnin päästä tulla päätös siitä, että unohdetaan kaikki ja sanotaan kaikille tasapuolisesti ei kiitos!

    • Normaaliatoimintaa

      Siis hieroja käy kaupassa ja tuo livsmedelit tilauksesta ja hieroo asiakkaan kaupan päälle.

    • mitessemeni

      Oon odottanu, että laittaisit, vaikka viestiä mulle päin, mutta sitä taitaa olla turhaa toivoa.
      Olisi kiva, jos edes jotenkin osoittaisit kiinnostuksesi, jos sitä on.

      • Seloppui

        Se loppui tänään, etkö ymmärrä?


      • mitä_odotat

        Et itse ajatellut viestiä laittaa?


      • mitessemeni
        Seloppui kirjoitti:

        Se loppui tänään, etkö ymmärrä?

        Mistä olisi pitänyt ymmärtää? Ja mikä loppui ja kenen kanssa?


      • mitessemeni
        mitä_odotat kirjoitti:

        Et itse ajatellut viestiä laittaa?

        Joskus laitan kyllä varmastikin. Minä se olen muutenkin aina, joka viestiä laittaa.


    • HerrTroll
    • tältäillalta

      tähän, hyvää yötä ja kauneita unia. :)

    • sanatvähissä

      Saattelin tänään viimeiselle matkalle entisen nuoren. Kovia kokeneen...
      "Maan korvessa kulkevi lapsosen tie"
      Levollista yötä meille, vielä täällä eläville.

    • TömpsTömpsTömps

      Huorasatu. Siinä vasta jumaltaru.
      Mäntsäläläisen naisen kirjoittama.

      • elämäntarinoita

        Monilla on vaikeita kokemuksia ollut elämänsä varrella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe