Olit aivan mahtava tuttavuus. Kaikin puolin sykähdyttävä, suuri kiitos siitä.
Oli myös tuskallista aina vaan katsoa muttei koskea.
Nytkö loppui tämä satu
21
<50
Vastaukset
- Sama_tuska
Niin näköjään loppui.
- KysyväKollega
Miksi loppui? Jos minun häneni sanoisi samaa, sanoisin hänelle että minua olisi kyllä saanut koskettaa tai saa edelleenkin ;-)
- MilloinNähdäänkerro
Kosketan seuraavan kerran kun nähdään?
- Laulun_sanoin
Kosketa mua ,
sanoisin hänelle..😊
n>m - maaginensanonta
Kosketelkaa toisianne.
Nyt loppui leikki.
- Hierohäntä
Esim hieronnan voi tilata kotiin saakka.
Helpottaa kiireistä. - Kotipalvelu
Hieromalle kauppa lista ja tuo samalla tuhat ja juomat.
Varmasti hyvää palvelua. - Edesnäeenää
Kaikki loppuu aikanaan. Huomattavasti enemmän kun on tekemisissä sen toisen kanssa.
- pistejaloppuu
Saattaa ihan muutaman tunnin päästä tulla päätös siitä, että unohdetaan kaikki ja sanotaan kaikille tasapuolisesti ei kiitos!
- Normaaliatoimintaa
Siis hieroja käy kaupassa ja tuo livsmedelit tilauksesta ja hieroo asiakkaan kaupan päälle.
- mitessemeni
Oon odottanu, että laittaisit, vaikka viestiä mulle päin, mutta sitä taitaa olla turhaa toivoa.
Olisi kiva, jos edes jotenkin osoittaisit kiinnostuksesi, jos sitä on.- Seloppui
Se loppui tänään, etkö ymmärrä?
- mitä_odotat
Et itse ajatellut viestiä laittaa?
- mitessemeni
Seloppui kirjoitti:
Se loppui tänään, etkö ymmärrä?
Mistä olisi pitänyt ymmärtää? Ja mikä loppui ja kenen kanssa?
- mitessemeni
mitä_odotat kirjoitti:
Et itse ajatellut viestiä laittaa?
Joskus laitan kyllä varmastikin. Minä se olen muutenkin aina, joka viestiä laittaa.
- HerrTroll
Illan viimeinen hidas historian aamuruskosta:
Folks & Reptiles.
https://www.youtube.com/watch?v=W1btg3mpEOc
Ehdotukseni. - tältäillalta
tähän, hyvää yötä ja kauneita unia. :)
- sanatvähissä
Saattelin tänään viimeiselle matkalle entisen nuoren. Kovia kokeneen...
"Maan korvessa kulkevi lapsosen tie"
Levollista yötä meille, vielä täällä eläville. - TömpsTömpsTömps
Huorasatu. Siinä vasta jumaltaru.
Mäntsäläläisen naisen kirjoittama.- elämäntarinoita
Monilla on vaikeita kokemuksia ollut elämänsä varrella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946