Olet liian liukas liikkeissäsi mies!

En kerennyt toivottaa hyvää joulua. Ja tiedä vaikka olisit saanut piparia. ;)
;D

44

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsensä.koskettelua

      Et sinä sitä piparia tule saamaan vaikka kuinka itseäsi läpsyttelet kuvitteellisella tissillä poskelle

    • puppelitonttu69

      ketä kinostaa

    • Olet.säälittävä

      Kerjäät huomiota meiltä miehiltä jatkuvilla kaksimielisyyksillä ja tunget itseäsi esille pimperonimimerkilläsi, kuvittelet varmaan että täällä joukolla kuolataan perääsi mutta ei liene toiveita, herätät ainoastaan sääliä.

      • Riittää kun vai yksi tietty kuolaa, jolle osoitettu tämä viesti.


      • Sanoase
        pimperoPom kirjoitti:

        Riittää kun vai yksi tietty kuolaa, jolle osoitettu tämä viesti.

        Millä kirjaimella hänen nimensä alkaa? Onko pokkaa


      • Ei tarvitse, kyllä hän sen tietää.


      • Mielipiteeni
        pimperoPom kirjoitti:

        Ei tarvitse, kyllä hän sen tietää.

        Tuskinpa tietää tai ei halua mitä näkee.


      • Muutensanoisithänelle
        pimperoPom kirjoitti:

        Ei tarvitse, kyllä hän sen tietää.

        Ei taida tietää 😂🤣😂🤣


    • Jumpsisjömpsis

      Yksi torttu - viikunahillolla.

    • olisitsaanut

      lipaisuja piparisi ranskanpastillille.

    • Tjaa

      Hyvää joulua! Kumma että joulu on vasta 24 päivä.

    • Texiawilleristi

      Lempo. No on nää pastillit, kun on kuin onkin amerikkalaisen kokoisia.

    • pimperoPom

      Toivotin viime joulunakin hänelle siinä eteisessä. Harmi, että nyt jäi sanomatta. :(

      • Epäilinkin ettet minua tarkoita koska olen liukas kuin kärpäspaperi :)


      • Sinuun jää kieltämättä herkästi kiinni. ;D


      • Vaimiten

        Sanoitko jossain muussa kohtaa?..


      • pimperoPom kirjoitti:

        Sinuun jää kieltämättä herkästi kiinni. ;D

        Jos tää pohjoisen poika vaan on niin kylmä kuin pakkasessa rautakanki, kieli napsahtaa kii? :D


      • Sitten sinnuu ei kyllä uskalla nuolaista. Pentuna tullut kokeiltua ja ei tunnu kivalta. ;D
        Ehkä sinut pitää ensin lämmitellä.


      • pimperoPom kirjoitti:

        Sitten sinnuu ei kyllä uskalla nuolaista. Pentuna tullut kokeiltua ja ei tunnu kivalta. ;D
        Ehkä sinut pitää ensin lämmitellä.

        Vaikka tää on terävä kuin keilapallo niin nyt tää kyllä ei tajua??? Lämmitellä, miten?


      • Siinä sinulla meneekin ilta miettiessä. ;)


    • aaninki

      Jutteleeko täällä taas joku itekseen?

      • Ei kun kaksin. ;D


      • aaninki

        Niinpä niin. Monia eri persoonia...
        Kovin herttaista ja persoonallista.


    • Tottakaimehalutaan

      Kiitos, että olet tyrkyllä!

      • Sori, mutta jäin jo kiinni kärpäspaperiin. ;D


      • pimperoPom kirjoitti:

        Sori, mutta jäin jo kiinni kärpäspaperiin. ;D

        Sori mutta tuo sun aloituskommentti on vähän sukupuolitasa-arvoa loukkaavaa!
        ...siis "saanut piparia"

        Hitto, jos minä piparia haluan niin isken kyllä siihen hamppini kii! Saanut antaa oletuksen että sinä sitten säännöstelet ja määrittelet piparintarpeen. Eihän maailma tollee pyöri, kyllä se nyt vaan pitää yhdessä päättää piparin tarpeesta.Sori mutta tasa-arvo jyrää!


      • lentelemässä
        pimperoPom kirjoitti:

        Sori, mutta jäin jo kiinni kärpäspaperiin. ;D

        Onko ne niitä hedelmäkärpäsiä, kun ei talvella taida muita olla.


      • Iso_D kirjoitti:

        Sori mutta tuo sun aloituskommentti on vähän sukupuolitasa-arvoa loukkaavaa!
        ...siis "saanut piparia"

        Hitto, jos minä piparia haluan niin isken kyllä siihen hamppini kii! Saanut antaa oletuksen että sinä sitten säännöstelet ja määrittelet piparintarpeen. Eihän maailma tollee pyöri, kyllä se nyt vaan pitää yhdessä päättää piparin tarpeesta.Sori mutta tasa-arvo jyrää!

        Saisit niin paljon ettei ensi joulu ehkä enää tekisi mielikään. ;D


      • Lazy_deuce

        Metoo suomessa kaikki aloitteet,jää naisille noh kyllähän tää mulle sopii.


      • pimperoPom kirjoitti:

        Saisit niin paljon ettei ensi joulu ehkä enää tekisi mielikään. ;D

        Sanalaskukin sanoo: "Ei pidä lahjahevosen suuhun katsoa mutta
        pikkuinen pimperoPom on ihan kuriton! Vastahan ohjeistin että yhteisiä päätöksiähän nämä ja nyt oot heti tuumaamassa että : " saisit niin paljon..."

        Mitähän tuollaiselle kurittomalle tekisi? :)


      • Niinettäeteisessäkö
        pimperoPom kirjoitti:

        Saisit niin paljon ettei ensi joulu ehkä enää tekisi mielikään. ;D

        Ihan pakko on kysyä, että varmaan niin iso pipari tarjolla ettei seuraavana jouluna enää tee mieli? Vai mitä tarkoitit?


      • öljyhoitokin
        Iso_D kirjoitti:

        Sanalaskukin sanoo: "Ei pidä lahjahevosen suuhun katsoa mutta
        pikkuinen pimperoPom on ihan kuriton! Vastahan ohjeistin että yhteisiä päätöksiähän nämä ja nyt oot heti tuumaamassa että : " saisit niin paljon..."

        Mitähän tuollaiselle kurittomalle tekisi? :)

        "piiskata"


      • Iso_D kirjoitti:

        Sanalaskukin sanoo: "Ei pidä lahjahevosen suuhun katsoa mutta
        pikkuinen pimperoPom on ihan kuriton! Vastahan ohjeistin että yhteisiä päätöksiähän nämä ja nyt oot heti tuumaamassa että : " saisit niin paljon..."

        Mitähän tuollaiselle kurittomalle tekisi? :)

        Yhdessä päätämme sitten ettei tänä jouluna piparia ollenkaan. ;D Vai miten se meni..?


      • pimperoPom kirjoitti:

        Yhdessä päätämme sitten ettei tänä jouluna piparia ollenkaan. ;D Vai miten se meni..?

        Sinä kuriton 2X

        Nyt sitte ihan itse menit päättämään ettei piparia meillä ollenkaan?

        Siis HALOO!!! Olenko minä joku sinun elämän äänetön osakas?

        Ei tässä taida olla kuin yksi tie ;)


      • Iso_D kirjoitti:

        Sinä kuriton 2X

        Nyt sitte ihan itse menit päättämään ettei piparia meillä ollenkaan?

        Siis HALOO!!! Olenko minä joku sinun elämän äänetön osakas?

        Ei tässä taida olla kuin yksi tie ;)

        Ja tie vie?


      • pimperoPom kirjoitti:

        Ja tie vie?

        Koska olet piparin saannin ja saamattomuuden ihan itse päättänyt niin tää kyllä arvannee että tie vie jonnekin sun pepan tuntumaan :)


      • Iso_D_en_Varmaankaan

        Mutta olen loukkaantunut.


      • TäälläPalstallaOnNykyään

        Hauskaa taidan jäädä tänne. Aion kirjoittaa monta viestiä joka päivä, ja piiskata vihdoin ensimmäisen kerran vaimoni tänä iltana. Sitähän se on vailla.


      • Iso_D kirjoitti:

        Koska olet piparin saannin ja saamattomuuden ihan itse päättänyt niin tää kyllä arvannee että tie vie jonnekin sun pepan tuntumaan :)

        Sinne voi olla pitkä ja kivinen tie. ;D


      • pimperoPom kirjoitti:

        Sinne voi olla pitkä ja kivinen tie. ;D

        Pah! Lupaat vaan :D


    • MinäTaidankinLähteä

      Etsimään piparia kapakasta huomenillalla. Jos löytyis samalla vaikka kadonneet talon avaimet.

      • Senkin_Sika

        Et varmaan lähde baariin.


    • BussinZombit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe