En kerennyt toivottaa hyvää joulua. Ja tiedä vaikka olisit saanut piparia. ;)
;D
Olet liian liukas liikkeissäsi mies!
44
53
Vastaukset
- itsensä.koskettelua
Et sinä sitä piparia tule saamaan vaikka kuinka itseäsi läpsyttelet kuvitteellisella tissillä poskelle
- RROne
Ho on päältä st s.
https://www.youtube.com/watch?v=i3mQhbfExoI&start_radio=1&list=RDi3mQhbfExoI - puppelitonttu69
ketä kinostaa
- Olet.säälittävä
Kerjäät huomiota meiltä miehiltä jatkuvilla kaksimielisyyksillä ja tunget itseäsi esille pimperonimimerkilläsi, kuvittelet varmaan että täällä joukolla kuolataan perääsi mutta ei liene toiveita, herätät ainoastaan sääliä.
- Sanoase
pimperoPom kirjoitti:
Riittää kun vai yksi tietty kuolaa, jolle osoitettu tämä viesti.
Millä kirjaimella hänen nimensä alkaa? Onko pokkaa
- Mielipiteeni
pimperoPom kirjoitti:
Ei tarvitse, kyllä hän sen tietää.
Tuskinpa tietää tai ei halua mitä näkee.
- Muutensanoisithänelle
pimperoPom kirjoitti:
Ei tarvitse, kyllä hän sen tietää.
Ei taida tietää 😂🤣😂🤣
- Jumpsisjömpsis
Yksi torttu - viikunahillolla.
- olisitsaanut
lipaisuja piparisi ranskanpastillille.
- Tjaa
Hyvää joulua! Kumma että joulu on vasta 24 päivä.
- Texiawilleristi
Lempo. No on nää pastillit, kun on kuin onkin amerikkalaisen kokoisia.
Toivotin viime joulunakin hänelle siinä eteisessä. Harmi, että nyt jäi sanomatta. :(
- Vaimiten
Sanoitko jossain muussa kohtaa?..
pimperoPom kirjoitti:
Sinuun jää kieltämättä herkästi kiinni. ;D
Jos tää pohjoisen poika vaan on niin kylmä kuin pakkasessa rautakanki, kieli napsahtaa kii? :D
Sitten sinnuu ei kyllä uskalla nuolaista. Pentuna tullut kokeiltua ja ei tunnu kivalta. ;D
Ehkä sinut pitää ensin lämmitellä.pimperoPom kirjoitti:
Sitten sinnuu ei kyllä uskalla nuolaista. Pentuna tullut kokeiltua ja ei tunnu kivalta. ;D
Ehkä sinut pitää ensin lämmitellä.Vaikka tää on terävä kuin keilapallo niin nyt tää kyllä ei tajua??? Lämmitellä, miten?
- aaninki
Jutteleeko täällä taas joku itekseen?
- aaninki
Niinpä niin. Monia eri persoonia...
Kovin herttaista ja persoonallista.
- Tottakaimehalutaan
Kiitos, että olet tyrkyllä!
pimperoPom kirjoitti:
Sori, mutta jäin jo kiinni kärpäspaperiin. ;D
Sori mutta tuo sun aloituskommentti on vähän sukupuolitasa-arvoa loukkaavaa!
...siis "saanut piparia"
Hitto, jos minä piparia haluan niin isken kyllä siihen hamppini kii! Saanut antaa oletuksen että sinä sitten säännöstelet ja määrittelet piparintarpeen. Eihän maailma tollee pyöri, kyllä se nyt vaan pitää yhdessä päättää piparin tarpeesta.Sori mutta tasa-arvo jyrää!- lentelemässä
pimperoPom kirjoitti:
Sori, mutta jäin jo kiinni kärpäspaperiin. ;D
Onko ne niitä hedelmäkärpäsiä, kun ei talvella taida muita olla.
Iso_D kirjoitti:
Sori mutta tuo sun aloituskommentti on vähän sukupuolitasa-arvoa loukkaavaa!
...siis "saanut piparia"
Hitto, jos minä piparia haluan niin isken kyllä siihen hamppini kii! Saanut antaa oletuksen että sinä sitten säännöstelet ja määrittelet piparintarpeen. Eihän maailma tollee pyöri, kyllä se nyt vaan pitää yhdessä päättää piparin tarpeesta.Sori mutta tasa-arvo jyrää!Saisit niin paljon ettei ensi joulu ehkä enää tekisi mielikään. ;D
- Lazy_deuce
Metoo suomessa kaikki aloitteet,jää naisille noh kyllähän tää mulle sopii.
pimperoPom kirjoitti:
Saisit niin paljon ettei ensi joulu ehkä enää tekisi mielikään. ;D
Sanalaskukin sanoo: "Ei pidä lahjahevosen suuhun katsoa mutta
pikkuinen pimperoPom on ihan kuriton! Vastahan ohjeistin että yhteisiä päätöksiähän nämä ja nyt oot heti tuumaamassa että : " saisit niin paljon..."
Mitähän tuollaiselle kurittomalle tekisi? :)- Niinettäeteisessäkö
pimperoPom kirjoitti:
Saisit niin paljon ettei ensi joulu ehkä enää tekisi mielikään. ;D
Ihan pakko on kysyä, että varmaan niin iso pipari tarjolla ettei seuraavana jouluna enää tee mieli? Vai mitä tarkoitit?
- öljyhoitokin
Iso_D kirjoitti:
pikkuinen pimperoPom on ihan kuriton! Vastahan ohjeistin että yhteisiä päätöksiähän nämä ja nyt oot heti tuumaamassa että : " saisit niin paljon..."
Mitähän tuollaiselle kurittomalle tekisi? :)"piiskata"
Iso_D kirjoitti:
Mitähän tuollaiselle kurittomalle tekisi? :)Yhdessä päätämme sitten ettei tänä jouluna piparia ollenkaan. ;D Vai miten se meni..?
pimperoPom kirjoitti:
Yhdessä päätämme sitten ettei tänä jouluna piparia ollenkaan. ;D Vai miten se meni..?
Sinä kuriton 2X
Nyt sitte ihan itse menit päättämään ettei piparia meillä ollenkaan?
Siis HALOO!!! Olenko minä joku sinun elämän äänetön osakas?
Ei tässä taida olla kuin yksi tie ;)Iso_D kirjoitti:
Sinä kuriton 2X
Nyt sitte ihan itse menit päättämään ettei piparia meillä ollenkaan?
Siis HALOO!!! Olenko minä joku sinun elämän äänetön osakas?
Ei tässä taida olla kuin yksi tie ;)Ja tie vie?
pimperoPom kirjoitti:
Ja tie vie?
Koska olet piparin saannin ja saamattomuuden ihan itse päättänyt niin tää kyllä arvannee että tie vie jonnekin sun pepan tuntumaan :)
- Iso_D_en_Varmaankaan
Mutta olen loukkaantunut.
- TäälläPalstallaOnNykyään
Hauskaa taidan jäädä tänne. Aion kirjoittaa monta viestiä joka päivä, ja piiskata vihdoin ensimmäisen kerran vaimoni tänä iltana. Sitähän se on vailla.
Iso_D kirjoitti:
Koska olet piparin saannin ja saamattomuuden ihan itse päättänyt niin tää kyllä arvannee että tie vie jonnekin sun pepan tuntumaan :)
Sinne voi olla pitkä ja kivinen tie. ;D
- MinäTaidankinLähteä
Etsimään piparia kapakasta huomenillalla. Jos löytyis samalla vaikka kadonneet talon avaimet.
- Senkin_Sika
Et varmaan lähde baariin.
- BussinZombit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946