Hyvää Joulua vaan kaikille palstan selaajille!
Ihan näin mielenkiinnosta ajattelin kysyä, että miten oma työantajanne on muistanut teitä jouluna tai ollut muistamatta?
Turvallisuuspalveluiden joululahjat työntekijöilleen
9
52
Vastaukset
- Pohjanoteeraus
Saatiin Seculla heijastinhanskat.
- 8888888888
Mikä tekee heijastinhanskoista pohjanoteerauksen? Nehän sopii hyvin esim. liikenteenohjaukseen, vai onko niissä jotain vikaa?
Todellinen pohjanoteeraus on Local, jolta on turha odottaa joululahjoja. En tiedä saako sisäpiirin lellikit niiltä jotain, mutta paljon keikkaa tehneet puurtajat jäi taas tänäkin vuonna nuolemaan näppejään.
- Ponnistusta
Joululahjojen puutetta kyllä itketään, mutta ei ole vartijoissa kunnolla munaa hoitaa itselleen hyvää palkkaa.
- TöissäLocalilla
En itke joululahjojen puutetta, mutta olisihan se kiva jos edes yhtenä päivänä vuodessa saisi jonkinlaista arvostusta firmalta osakseen. Kun palkka on perseestä, työolot vielä enemmän perseestä ja läpi vuoden saa firmalta pelkkää paskaa niskaansa, miksei firma voisi toivottaa edes hyvää joulua?
- Secu-boy
TöissäLocalilla kirjoitti:
En itke joululahjojen puutetta, mutta olisihan se kiva jos edes yhtenä päivänä vuodessa saisi jonkinlaista arvostusta firmalta osakseen. Kun palkka on perseestä, työolot vielä enemmän perseestä ja läpi vuoden saa firmalta pelkkää paskaa niskaansa, miksei firma voisi toivottaa edes hyvää joulua?
No tule Seculle niin ehkä sinäkin saat heijastinhanskat
- Ponnari0
Vantaalla toimistoaan pitävä vartiointi firma ei lähettänyt edes joulutervehdystä. Että se siitä työntekijöittensä arvostamisesta.
- Semmosta_Tänne
Joo eipä tullut joululahjoja. Eipä saa firmalta edes ehjiä työvaatteita ja housutkin pitää itse ostaa.
- turhakoulu
Suomi on siitä kummallinen maa, että täällä saat paiskia töitä otsa hiessä kurssipohjalla vuosia, mutta auta armias kun käyt ammattitutkinnon, niin töitä saa suorastaan kerjätä. Eikä pääse sittenkään. Miten helvetissä tässä maassa voidaan puhua ammattitaidosta?
STV:n aikana työntekijöitä arvostettiin ja palkittiinkin,tiimihenki oli korkea, ja hyvin tehty vuosi näkyi kyllä joulunakin. Sitten tuli "suuri ja mahtava" Securitas joka nielaisi STV:n . Jotkut puhuvat oikein "eliittivartijoista". Onko se sitä oikeasti?Mitä on nykypäivä? Valittavia, loppuunajettuja vartijoita joita jokaisen saitin, mitä olen lukenut, mukaan suoraan sanoen vituttaa nykymeininki. Miten tällanen firma voi oikeasti olla Suomen suurin? Yhtiö jolle 11% kasvu on tärkeämpää kuin henkilökunnan hyvinvoint ja työllistämineni. Samaa tautia on muissakin firmoissa. Miten ammattiliitot ei puredu tähän ongelmaan. Jossain on mätää jos ammattitutkinnon suorittanut ei kelpaa . Rekrytoijat selittelee milloin mitäkin ja sitten saadaan lukea yksin työskenteleviin vartioihin kohdistuneista hyökkäyksistä, joita voidaan torjua yksinkertaisesti henkilökuntaa lisäämällä. Rahasta se ei voi olla kiinni, koska asiakasyrittäjien mukaan vartioimispalvelut ovat kalliita. Pienyrityksillä ei ole edes varaa vartiopalveluihin ja sitten saavat itse juosta varkaita kiinni. Jotenkin on tullut sellainen mielikuva, että turvallisuusalan töitä täytyy lähteä etsimään ulkomailta. Mielestäni tämä on huono asia. Ammattitaidon hukkaamista ja koulutusvarojen hukkaamista. - SakuSandels
Olisi kiva saada vaikka työvaatteet joululahjaksi ettei tarvitsisi itse ostaa... Lakikin kun vaatii...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936617Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652049- 1801790
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531037Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972