Monet ovat haukkuneet koivua huonosta pelistä ja vähäsistä pisteistä mutta onko asia oikeasti näin...
-koivun tehot 17 ottelusta ovat 6 7=13...eli noin 0,75 pistettä per ottelu.
jos ajatellaan että tahti jatkuu ,eli ei ainakaan hyydy koivu olisi pistepörssissä 12-13 kieppeillä...eli huonompi pistekeskiarvo on esim stefan öhmanilla ja marko jantusella...Kimmo kuhdankanssa saku olisi aika tasoissa....
Eli ei aivan niin huonosti kuin puhutaann,tosin luulen että tahti vain paranee.
Saku Koivu!
liigapörssi
1
253
Vastaukset
Niin, haukkuminen on vähän kuin menisi riman yli siitä missä se on matalimmillaan.
Toki Koivulta odotettiin paljon niin Turussa kuin muuallakin. Oliko odotukset sitten kuinka realistisia, se onkin jo kokonaan toinen juttu. Kuitenkin Koivin pisteiden arvoa nostaa se, että niistä aika moni on nii sanottu game-winning goal. Tehoja kenties niukasti, mutta niillä on tullut Tepsille arvokkaita pisteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1074691
- 1464529
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464512- 1462954
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292508- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401819
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1761221