Onko penikseni liian iso ikäiselleni?

Kysyjä0

Ajattelin katsoa huvikseen penikseni pituuden kun oli erektiossa ja näytti 16 cm. Onko tämä liian iso minun ikäiselleni vai juuri oikean kokoinen? Haluan todella tietää vastauksen.

7

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlexDeLarge

No ois ihan hyödyllistä tietää se sun ikäs kanssa

• eiliianiso

16cm on selvästi yli keskiarvon, eli aika iso se on oli ikäs mikä tahansa. Tuskin kuitenkaan ”liian” iso.

• 10cmja12vee

On se iso olit minkä ikänen tahansa.

• Kysyjä0

Olen 28 vuotias

• Anonyymi

ihmettelen kyl mitä teet nuorten palstalla jos oot 28v. ??????????

• sdvsdvs

Mikä helvetin kysymys toiki ny o? Liian iso mihin tarkoitukseen? Kai se ainakin housuihin mahtuu.

• Anonyymi

Jaa a, toisaalta onha se ihan kiva painaa jotai flikkaa ku on vähä isompi porakone... Oon aina ollu isoluine, pitkä ja lihaksikas. Muijia on tullu ku pommia Afganistanissa nykypäivänä. Ei kukaa oo valittanukkaa. Voi vaikuttaa et jauhan paskaa mut ei oo mun ongelma jonset te usko et 15v mulla oli jo ab. 14-16cm. Ekalla kerralla oikeestaan hävettiki jo. Siihe tottuu ja onneks ku on iso grillitikku tolla housuis nii ei tarvi joka tilantees aivoja käyttää. -nykyään 28v (22cm)

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2420
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2112
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2099
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1655
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      384
      1560
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      272
      1371
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      12
      1356
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe