Onko penikseni liian iso ikäiselleni?

Kysyjä0

Ajattelin katsoa huvikseen penikseni pituuden kun oli erektiossa ja näytti 16 cm. Onko tämä liian iso minun ikäiselleni vai juuri oikean kokoinen? Haluan todella tietää vastauksen.

7

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlexDeLarge

      No ois ihan hyödyllistä tietää se sun ikäs kanssa

    • eiliianiso

      16cm on selvästi yli keskiarvon, eli aika iso se on oli ikäs mikä tahansa. Tuskin kuitenkaan ”liian” iso.

    • 10cmja12vee

      On se iso olit minkä ikänen tahansa.

    • Kysyjä0

      Olen 28 vuotias

      • Anonyymi

        ihmettelen kyl mitä teet nuorten palstalla jos oot 28v. ??????????


    • sdvsdvs

      Mikä helvetin kysymys toiki ny o? Liian iso mihin tarkoitukseen? Kai se ainakin housuihin mahtuu.

    • Anonyymi

      Jaa a, toisaalta onha se ihan kiva painaa jotai flikkaa ku on vähä isompi porakone... Oon aina ollu isoluine, pitkä ja lihaksikas. Muijia on tullu ku pommia Afganistanissa nykypäivänä. Ei kukaa oo valittanukkaa. Voi vaikuttaa et jauhan paskaa mut ei oo mun ongelma jonset te usko et 15v mulla oli jo ab. 14-16cm. Ekalla kerralla oikeestaan hävettiki jo. Siihe tottuu ja onneks ku on iso grillitikku tolla housuis nii ei tarvi joka tilantees aivoja käyttää. -nykyään 28v (22cm)

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe