Ajattelin katsoa huvikseen penikseni pituuden kun oli erektiossa ja näytti 16 cm. Onko tämä liian iso minun ikäiselleni vai juuri oikean kokoinen? Haluan todella tietää vastauksen.
Onko penikseni liian iso ikäiselleni?
7
118
Vastaukset
- AlexDeLarge
No ois ihan hyödyllistä tietää se sun ikäs kanssa
- eiliianiso
16cm on selvästi yli keskiarvon, eli aika iso se on oli ikäs mikä tahansa. Tuskin kuitenkaan ”liian” iso.
- 10cmja12vee
On se iso olit minkä ikänen tahansa.
- Kysyjä0
Olen 28 vuotias
- Anonyymi
ihmettelen kyl mitä teet nuorten palstalla jos oot 28v. ??????????
- sdvsdvs
Mikä helvetin kysymys toiki ny o? Liian iso mihin tarkoitukseen? Kai se ainakin housuihin mahtuu.
- Anonyymi
Jaa a, toisaalta onha se ihan kiva painaa jotai flikkaa ku on vähä isompi porakone... Oon aina ollu isoluine, pitkä ja lihaksikas. Muijia on tullu ku pommia Afganistanissa nykypäivänä. Ei kukaa oo valittanukkaa. Voi vaikuttaa et jauhan paskaa mut ei oo mun ongelma jonset te usko et 15v mulla oli jo ab. 14-16cm. Ekalla kerralla oikeestaan hävettiki jo. Siihe tottuu ja onneks ku on iso grillitikku tolla housuis nii ei tarvi joka tilantees aivoja käyttää. -nykyään 28v (22cm)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346