Onko penikseni liian iso ikäiselleni?

Kysyjä0

Ajattelin katsoa huvikseen penikseni pituuden kun oli erektiossa ja näytti 16 cm. Onko tämä liian iso minun ikäiselleni vai juuri oikean kokoinen? Haluan todella tietää vastauksen.

7

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlexDeLarge

No ois ihan hyödyllistä tietää se sun ikäs kanssa

• eiliianiso

16cm on selvästi yli keskiarvon, eli aika iso se on oli ikäs mikä tahansa. Tuskin kuitenkaan ”liian” iso.

• 10cmja12vee

On se iso olit minkä ikänen tahansa.

• Kysyjä0

Olen 28 vuotias

• Anonyymi

ihmettelen kyl mitä teet nuorten palstalla jos oot 28v. ??????????

• sdvsdvs

Mikä helvetin kysymys toiki ny o? Liian iso mihin tarkoitukseen? Kai se ainakin housuihin mahtuu.

• Anonyymi

Jaa a, toisaalta onha se ihan kiva painaa jotai flikkaa ku on vähä isompi porakone... Oon aina ollu isoluine, pitkä ja lihaksikas. Muijia on tullu ku pommia Afganistanissa nykypäivänä. Ei kukaa oo valittanukkaa. Voi vaikuttaa et jauhan paskaa mut ei oo mun ongelma jonset te usko et 15v mulla oli jo ab. 14-16cm. Ekalla kerralla oikeestaan hävettiki jo. Siihe tottuu ja onneks ku on iso grillitikku tolla housuis nii ei tarvi joka tilantees aivoja käyttää. -nykyään 28v (22cm)

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe