Nainen, miten miehet

Hallup

ovat sinua loukanneet?

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiJeeeeeesuuuuus

Niin... suomimiesten suurin ongelma on huono itsetunto ja siitä johtuva epävarmuus ja mustasukkaisuus

4 miestä menneestä ajasta loukkasivat minua oman epävarmuuden ja itsetunto-ongelmien takia.

He tulivat syyttä mustasukkaiseksi ja kaikki neljä.. ( voitteko kuvitella samalle naiselle osuu neljä ?!!)
      ... valehtelivat että heillä toinen nainen. Tiesin asian valheeksi myöhemmin mutta tapaukset loukkasi luottamusta niin voimakkaasti että päätin tapahtuneeseen jokaisen niistä neljästä suhteesta!

Luottamus miehiin on aika nollassa ollut viime vuodet! Sitoutumishaluttomuus on ollut vahvaa ja olen pelännyt luoda uutta suhdetta ettei kykyni luottaa vahingoitu enemmän

Miesten epävarmuus ja itsetunto ongelmat on myös yhdellä johtanut väkivaltaisuuteen ja minun täydellisesti kotiini vangitsemiseen.

En liikkunut 2 kuukauteen ollenkaan ulkona koska mies hallitsi minua väkivallan avulla ja mustasukkaisuus laukesi jos rikoin ”sääntöä ” pysyä kotona ja kulkea ulkona vain hänen valvonnassa

MIehet ovat olleet mulle piina ja depression laukaiseva tekijä ja pelkään hulluna enää mennä suhteeseen koska siitä seuraa aina uusi depressio jakso

• EiJeeeesuuuus

Mustasukkaisuus on aina minusta vain riesa.

Tämäkin joka minut telkesi 2 kuukauden ajaksi (kesä ja heinäkuuksi) Mustasukkaisuus pohjaisen kontrolloinnin tarpeen syistä kotiini kertoili samaan aikaan kuinka hän on yöpynyt entisensä luona ja se kulkenut siellä lähes alasti ja kuinka työkaverin kanssa on sutinaa.

Tiesin kaiken koko ajan mustasukkaisen peliksi. Henkiseksi väkivallaksi joka sitä samaa kuin se että minun menoja kotini ulkopuolella, maksukorttini, puhelimeni ja tietokoneeni käyttöä valvottiin

Tätä on elää mustasukkaisen kanssa

Se on sitä että itseltä viedään kaikki ja sulle kerrotaan miten se toinen pettää muka koko ajan. Sillä keinoin halutaan siirtää se mustasukkaisuus mitä itse kokee minulle. Väkivaltaa myös

Aivan järjetön tuska olla suhteessa

Kun sellaisesta pääsi eroon tulikin depressio kun eipä tuo mieli kaikkea kiusaa kestä hajoamatta

Varokaa mustasukkaisia!

• Maahan lyötynä nousee vieläkin ylemmäs.

• Anonyymi

• tai sitten painuu vieläkin alemmas...

• eripariaolevat kirjoitti:

tai sitten painuu vieläkin alemmas...

siis toivotaan että kaikki keitä loukattu, pystytään nousemaan niin ylös kuin suinkin mahdollista
        =)

• lounas.ajatus

🙄 👓 👜 Sipilä on loukannut minua. Maanomistaminen on tähän asti ollut pyhää. Jopa kiven ottaminen vaatii maanomistajan luvan. Mutta kun Bernerin hölmöily eli tällä kertaa rautatieliikenteen vapauttaminen tarvitsee lisäradan niin Sipilän sakki saa tulla ihmisten maille lohkaisemaan tarvittavan tilan ja vielä korvauksetta. Mitä muuta voikaan odottaa Pohjois-Pohjanmaan äänikuninkaalta

• Härskiäminustakin

Onko tuo juuri totta? Sehän on aivan hirveää, ettei tilalta poistuvasta maasta makseta edes käyvää hintaa.

• lounas.ajatus
        Härskiäminustakin kirjoitti:

Onko tuo juuri totta? Sehän on aivan hirveää, ettei tilalta poistuvasta maasta makseta edes käyvää hintaa.

Näin minulle mökkinaapuri kertoi. Itse en ole saanut mitään tiedotteista, vaikka minunkin pellon nurkasta lähtee palanen. Täytyy yrittää metsästää tietoa.

• SeKaipaavaSydänAvautuu

En koe, että miehet olisi minua erityisesti mitenkään loukanneet. Pitkässä suhteessa toki on huonojakin hetkiä. muta se kuuluu elämään.

Eka pitkä parisuhde (3-4v) oli solmittu sen verran nuorena, että silloin ei arvomaailman eroja ajatellut. Lähes kaikki muu kohtasi kyllä hyvin, paitsi että kaipasin syvällisempiä ja älyllisempää keskusteluja. Rakkauttta oli ja seksi toimi hyvin ja riidat oli pieniä, mutta halusimme liian eri asioita.

Toinen pitkä parisuhde kesti melkein 10v. Siinäkin moni asia kohtasi ja rakkautta oli. Hän sairastui keskivaikeaan masennukseen pari vuoden jälkeen. Oman arvomaailman mukaan toista ei hylätä, vaikka tulisi vaikeampaa. Hän toipui. Kahden terveen vuoden jälkeen syntyi päätös lapsista. Sitä prosessia hänen terveytensä ei kestänyt, ja mt ongelmat kasvoivat. Hän hankki samaan aikaan useaampi tyttöystävää lisäkseni, teki usean kymppitonnien taloudelliset vahingot ja minunkin omaisuuteni oli vaarassa. Yritimme tosissaan pitkään parisuhdeterapiassa. Hän oli hyvin epästabiili ja sanallisesti agressiivinen. Ero oli suuri helpotus, vaikka jäin yksin kahden hyvin pienen kanssa. Jos olisin jäänyt, olisi riski rikkoa oma terveys ollut aika iso. Koska toinen oli todella sairas, en osannut ottaa pettämistä enkä muuta itseeni. Hän vaan oli hyvin sairas. Seksi ja läheisyys toimi melkein loppuun saakka silti.

Kolmas pitkä suhde alkoi aika sattumalta. Hänen tasaisuutensa tuntui aiemman jälkeen turvalliselta. Olen itse tunneihminen, hän on äärivastakohta. Nyt pitkän suhteen jälkeen sama piirre on suurin ongelma. Hän ei ole kertaakaan sanonut rakastavansa tai edes tykkäävänsä minusta, vaikka vuosia on takana monta. Ei se ole hänelle oleellista. Hän ei kaipaa läheisyyttä (tai ainakaan ole valmis sitä itse antamaan ja torjui minunkin yritykseni silloin kuin vielä yritin). Yli vuosi on jo edes halauksesta tai mistään hellyyden osoituksesta. Hän ei varmaan vaan kaipaa samaa kuin minä eikä häntä oikeastaan kiinnosta mitä tarvitsisin. Se on vain minun ongelmani, vika on siis minussa kun tarvitsisin. Nykyelämä tuntuu lähinnä vankilalta, josta haluaisin vapautua :-(

Jotenkin sitä kaipaa ihan tavallista rakastavaa ja hellää tasavertaista parisuhdetta miehen kanssa.

• hashtag

#metoo
      #verbaalisesti
      #olemallaolemassa

• Onhan ne, loukanneet mutta ei pidä antaa katkeruuden viedä.

• Ldkbd

Aika hyvin on kohdelleet kaiken kaikkiaan.

• asiantuntijansainen

Voi kun yksi vanhempi herrasmies -töissä tapaamani konsultti alkaisikin kohtelemaan. Sitä en sitten kyllä tänne kertoisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      155
      9127
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2779
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      31
      2547
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2521
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1905
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1847
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1783
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      48
      1326
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1207
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1191
    Aihe