Anopin kylmät laatikot

Kylmätlaatikot

Ostaa valmiit laatikot ja käyttää uunissa niitä vaan 10-15 minuuttia. Laatikot on joulupöydässä sitten osittain kylmiä. Olen sanonut että pitäisi puoli tuntia uunissa mutta ei. Sanoo ettei tarvitse. Otan kyllä tänä jouluna omat kypsät laatikot mukaan.

3

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leenanminiä

Meillä anoppi makaa joulun ,paskattaa koiransa talomme pihapiiriin,lapset saa varoa liukumiinoja,muutenkin niin väkäleuka koko akka. Istun kodinhoitohuoneessa tälläkin hetkellä. Mietin eroa. Poikansa ei uskalla sanoa mitään. Joka joulu sekä kesät tuo ämmä notkuu täällä.

• KettuuntunutVävy

Meillä anoppi tuo mukanaan omat versionsa jouluruoista, vaikka tietää kaikkea olevan jo tarjolla. Pöydässä on sitten kahta eri rosollia, kahta joululeipää ja kahta kotikaljaa, ja anoppi syö omia tuomisiaan kun tarjottavat eivät kelpaa. Sitten kalliimmat tarjottavat, kuten mäti ja graavikala, loppuvat joka kerta, kun anoppi vetää niitä kaksin käsin naamaansa. Luonnollisestikaan hän ei niitä tuo itse mukanaan ja odottaa täyttä passaamista.

• Olkaa.suoria.rehellisiä

Tälläistä seläntakana murinaa jouluvieraista kuulee ja lukee jatkuvasti ja niin paljon.
      Minä en kyllä sitten millään ymmärrä, tälläistä sukulaisten pakkovierailua, pakko vieraanvaraisuutta jouluna.
      Jos anoppien, miniöiden ja muiden sukulaisten läsnäolo ei kaikkia miellytä, miksi ei voida sanoa mielipidettään suoraan? Miksi pitää pilata joka ainoa joulu tällä tavalla?
      Miksi mielistellään ja ollaan sitten kuitenkin seläntakana naamat "norsunveellä" ja vihaisia ja katkeria?
      Saatteko jotain mielihyvää tälläisestä mielistelystä? Mitä voitatte tälläisellä?
      Varmasti kummatkin osapuolet kärsii tälläisestä pakollisesta joulunvietosta yhdessä.
      Minä ainakin olen tehnyt heti selväksi mieheni suvulle, etten pysty, enkä halua heidän kanssaan joulua viettää. Otettiinhan heti siitä nokkiinsa. Mutta parempi näin, kun se, että he kärsisivät täällä minun mielenosoituksista ja huomautteluista ja minä menettäisin kotirauhani kaukaa tulleen sakin takia. Joka haluaa olla joka paikassa kuin kotonaan. Mielestäni oli reilumpaa sanoa suoraan, eikä murista seläntakana. Enkä torju vain mieheni sukua jouluna, en ole myöskään kiinnostunut kokoontumaan jouluisin oman sukuni kanssakaan. Oma perhe riittää minulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      4535
    2. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      327
      3584
    3. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      36
      3386
    4. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      18
      2645
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      11
      2529
    6. 269
      2185
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      304
      1701
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      90
      1610
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      46
      1399
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      8
      1163
    Aihe