Minulla on vasemmassa silmässä piilolinssi jumissa. Kertakäyttölinssi kyseessä ja ei lähde millään pois. Kuivahtanut selvästi silmän pinnalle. Olen yrittänyt kaikkeni saada linssiä pois (silmätippoja ja linssinestettä käytetty). Nukuin jo yhden yön linssi silmässä kun en kertakaikkiaan saanut sitä pois illalla. Myöskään tänään päivällä yritykset eivät tuottaneet tulosta. Huomenna on jouluaatto eivätkä mitkään optikkoliikkeet tietenkään ole auki. Voinko pitää linssiä silmässä vielä pari päivää? En pääse siis lähtemään päivystykseen tai optikolle (olen jumissa maalla)
Piilolinssi jumissa silmässä
5
1043
Vastaukset
- yritävielä
IU! Yritä vielä hieroa silmää luomen päältä. Ole rauhallinen ja varovainen. Juo vettä niin silmän pinta saa kosteutta sisältä päinkin, älä juo alkoholia, joka kuivattaa.
- tulenkosokeaksi
Olen jo yrittänyt monta kertaa hieroa ja poistaa linssiä. Vettä olen juonut aamusta asti. Silmä on ihan punainen ja ärtynyt.
- Pauaapua
Katoin netistä nii ainaki keskustan stockan optikko liike näyttää olevan huomen auki! Helsingissä
- tulenkosokeaksi
En ole Helsingissä. Olen maalla, noin 500km päässä Helsingistä 😀
- fghfdsdfghj
Jospa aloittaja olis älynnyt käydä päivystyksessä poistattamassa linssin. Voi olla, ettei pahempia vaurioita kerenny enää tulla, mutta voi olla, ettei piilareita enää saa käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1783442Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552137- 422018
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4131129Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 52936