Voimia!!!!

Pedonmerkki

Narsisti on peto henkisessä mielessä. Usein myös fyysisessä mielessä ja hengellisesti susi lampaan vaatteissa. Aina, kun on mitä tahansa vähänkään mitään väkivaltaa, manipulointia, jne. Tiedätte kyllä, ei muuta kuin raakasti ero. Mitä siitä seuraa? Ehkä loppuelämän vaino. Minulla on ratkaisu! Tulkaa uskoon ja uskokaa Jeesukseen. Joka uskoo joutuu vainottavaksi. Vuorisaarna. Näin Jumalan sota-asuun pukeutuneena voitte kestää hyvin perkeleen juonet.

26

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poiuytrdfgh

Kyllä minä uskonkin Jumalaan , vaikka vanhemmat kasvattivat ateistiksi. Siinäkin oli alkuun heille ihmettelemistä-

• Mypointt

No jumalahan se vasta narsisti on kun haluaa häntä palvottavan ja kaikki pitäisi liittyä häneen. Toisekseen niitä jumalia on tuhansia et aika lottoa on jos sattuu löytään oikean jumalan.

Olkaa oma itsenne jos pääsette narsistista irti älkääkö antako kenenkään ja minkään hallita elämäänne enää..

• Minulle_Jumala

Minulle Jumala on ollut ehdottoman tärkeä tekijä erossani narsistista.
        Narsisti kun haluaa olla vähintään Jumala (ainoa) niin se että uhri palvelee ja palvoo oikeaa Jumalaa on juuri narsistilta pois.
        Narsisti lentää kun leppäkeihäs lepikkoon siinä kamppailussa.

• lantni_puolet

• poiuytrdfgh

Riippuu ihan kuinka Jumalan ymmärtää. Sekin on sellainen ihmisen tajunnassa kehittyvä käsite. ..ja kokemus tapahtuu kenties oman neurologian rakenteen rajoissa, sillä itselläni aivovaurion aikana selvästi heikkeni kyky henkisiin kokemuksiin mikä oli kenties järkyttävin aivovaurion seuraus koska loukkaa jotain niin pyhää ja essentiaalista kuin kykyä kokea Jumala.

• japerustelut

Etköhän löydä tieteestä siihenkin avun.

• poiuytrdfgh

Rukoilen Jumalaa että ottaa yhteyden aivoihini, jos ei muuten niin vaikka sitten ihmeen kautta.

• ymmärsinkö
        poiuytrdfgh kirjoitti:

Rukoilen Jumalaa että ottaa yhteyden aivoihini, jos ei muuten niin vaikka sitten ihmeen kautta.

Koet siis kuitenkin jollain lailla neurologisissa rajoissasi aivovammastasi huolimatta "Jumalan", kun Häntä rukoilet.

• poiuytrdfgh

Joo kyllä. Mulle tuntuu selvälle, että Jumala on olemassa . Siis nimenomaan tuntuu, sitähän ei voi täysin perustella koska ihmisäly on niin paljon vähäisempi kuin Jumala, josta seuraa ettei Jumalaa mahdollisesti voi edes osoittaa ihmisen älyn rajoissa mikä on täysin loogista. Koska mimmonen olisi semmonen "Jumala" jonka voisi rationalisoida ihmisen älyllä ? Eihän ilmiö sitten enää olisi Jumala koska Jumalalla on atribuutteja joita ihmisellä ei varsinasesti ole paitsi mitä ihminen heijastaa sydämellään Jumalasta. Noin koen.

Luin eilen todella pöhkön psykologisen tekstin, jossa väitettiin, että rakkaus on moderni keksintö.

• poiuytrdfgh

En voinu ku puistella päätäni että kaikkea sitä nykyään viisaina kirjoitetaan-.

Itse opin askeleita rakkaudesta mm. Bhagavad gitasta joka on kai jotain 5000 vuotta vanha. En tosin ihan muista mitäö opin, mutta muistan kun teini-ikäisenä luin pää kuumana Bhagavad gitaa ja pohdin rakkautta.

• huhhuhh

No ei jumala liity narsismiin. Tyhmiä ootte, hävetkää. Jos puhutaan jumalasta, se on oma uskomuksemme. Esimerkiksi minun neptunus on neloshuoneessa, ja siksi uskonasiat ovat minulle itsestään selvät. En tiedä miten toiset kokevat. Narsistisia ihmisiä pyörii ympärillämme. Yksi kehuu varallisuutta pojallaan, omaa taitavuuttaan siivoajana ja nerouttaan lääkärin vastaanotolla. Plus kuinka hyvä hän oli järjestämään juhlien tarjoilua.

• Kolmastoista
        huhhuhh kirjoitti:

No ei jumala liity narsismiin. Tyhmiä ootte, hävetkää. Jos puhutaan jumalasta, se on oma uskomuksemme. Esimerkiksi minun neptunus on neloshuoneessa, ja siksi uskonasiat ovat minulle itsestään selvät. En tiedä miten toiset kokevat. Narsistisia ihmisiä pyörii ympärillämme. Yksi kehuu varallisuutta pojallaan, omaa taitavuuttaan siivoajana ja nerouttaan lääkärin vastaanotolla. Plus kuinka hyvä hän oli järjestämään juhlien tarjoilua.

Olet vaan kateellinen, kun jotkut ovat taitavia ja aikaansaavia töissään. Ei se ole narsismia heidän taholtaan. Heillä on myös töidensä jälkeen oma perhe kadehditko sitäkin ja himoitset heidän onnea?

• hienojoulu

I love myself and I.

• samaa mieltä siitä, et narsisti on peto! kuullut, lukenut, hieman kokenutkin, he nimenomaan eivät näe, myönnä virheitä itsessään, ikinä, koskaan. siksi kai monet päätyneet itsariin, mitä lukenut, katsonut dokumentteja.

• tulitikkutyttö

Itsaria olen monesti miettinyt, ja toki sen ehkä joudun joskus tekemään, koska muutenhan mistään ei tule loppua. Mutta ennen sitä, haluan nähdä ne kaikki asiat, kuinka kaikilla keinoin n-persoona voi toista loukata ja olla kuin saippuapalanen ottamatta vastuuta mistään tekemisistään. Ehkä kirjoitan kirjan ennen itsariani, tiedän, että siitä tulisi myyntimenestys, koska kukaan ei voi edes kuvitella, mitä kaikkea ns. normaalin ihmisen elämään voi mahtua, siis kun normaali ihminen kohtaa n-persoonan ja toimii kuin normaali ihminen, eikä voi käsittää, että n-persoonasta normaalius on kaukana.

• tulitikkutyttö kirjoitti:

Itsaria olen monesti miettinyt, ja toki sen ehkä joudun joskus tekemään, koska muutenhan mistään ei tule loppua. Mutta ennen sitä, haluan nähdä ne kaikki asiat, kuinka kaikilla keinoin n-persoona voi toista loukata ja olla kuin saippuapalanen ottamatta vastuuta mistään tekemisistään. Ehkä kirjoitan kirjan ennen itsariani, tiedän, että siitä tulisi myyntimenestys, koska kukaan ei voi edes kuvitella, mitä kaikkea ns. normaalin ihmisen elämään voi mahtua, siis kun normaali ihminen kohtaa n-persoonan ja toimii kuin normaali ihminen, eikä voi käsittää, että n-persoonasta normaalius on kaukana.

älä ainakaan sen n- persoonan takia itsaria tee, ei ole sen arvoinen. nykyään kaikenlaisia terapioita, keskusteluryhmiä tarjolla jossa saa keskustella ja purjaa pahaa olo. ei sitä voi tietääkään, ellei itse ole törmännyt/ kohdannut elämänsä aikana narsistiseen henkilöön, naamioituminen heillä taitolaji, muun esittäminen, mitä oikeasti on.

se täytyy vaan purkaa, käsitellä, ajatella nykyhetkessä hyviä asioita, edetä pienin askelin, keksiä vaikka uusi harrastus, uskaltaa kohdata muita ihmisiä esim. niissä keskusteluryhmissä.

elämässä on vaikeita asioita, asioita joita ei ymmärrä, tai tule koskaan ymmärtämään tai syy/ seuraus suhdessa tapahtumissa.

täytyy läpi käydä, muttei jäädä tuleen makaamaan.

• Eikö_tule
        tulitikkutyttö kirjoitti:

Eikö tule loppua muuten? Miten se on mahdollista? Etkö pääse eroon narsistista ja jos et niin miksi et? Piteleekö tunteet vai yhteinen lapsi vai mikä? Sotkeutuneet raha-asiat?

• tulitikkutyttö

Tuskin kannattanee Jumalaa sotkea n-persoonaan, olen ainakin itse huomannut, että n-persoona on kuin kissa, joka putoaa aina jaloilleen. Tai sitten Jumala hyväksyy ja antaa anteeksi n-persoonalle kaikki hänen pahat tekonsa ja hän joka eniten kärsii, kärsii edelleen. No, ehkä sitten Jumala on oikeuden puolelle ja siitä pitää vetää se johtopäätös, että n-persoonat ovat niitä oikeamielisiä ja me, jotka joudumme heidän kanssaan taistelemaan, olemme niitä ns. pahiksia.
      Mutta, itse, joka olen taistellut oman n-persoonani kanssa edelliset kymmenen vuotta, voin vain sanoa, että helvettiä on ollut ja helvetti ei ole vielä loppunut. Mutta olisko niin, että n-persoona on se Jumala, koska ainakin minä olen kokenut niin, että minä olen syyllinen kaikkeen :-).

• Kun_se

Kun se oikeus ei toteudu vielä täällä maanpäällä vaan täällä joudumme kärsimään. Oikeus toteutuu vasta sitten paljon myöhemmin.

• tulitikkutyttö

Mikä onkaan se oikeus, luoja, kuka sitten lieneekään, loi meidät sellaisiksi kuin olemme. Eihän n-persoonakaan voi tekosilleen mitään ja itse ns. poloisena uhrina en taas voi sille mitään, että tapasin tuon kummajaisen, josta en pääse eroon. Mikä onkaan minkään tarkoitus ja milloin ja missä se oikeus tapahtuu, helvetti on täällä ja tässä.

• Tämä_on
        tulitikkutyttö kirjoitti:

Mikä onkaan se oikeus, luoja, kuka sitten lieneekään, loi meidät sellaisiksi kuin olemme. Eihän n-persoonakaan voi tekosilleen mitään ja itse ns. poloisena uhrina en taas voi sille mitään, että tapasin tuon kummajaisen, josta en pääse eroon. Mikä onkaan minkään tarkoitus ja milloin ja missä se oikeus tapahtuu, helvetti on täällä ja tässä.

"helvetti on täällä ja tässä."
        Tämä on vasta verryttelyä kuulemma. Taivas ja helvetti odottaa vielä. Kurottaudu nyt ihmeessä pois sieltä henkilökohtaisesta helvetistäsi jonkalaisen narsisti todellakin ihmiselle luo.
        Olen ollut siellä samanlaisessa helvetissä itsekin. Sieltä ei ole kuin yksi suunta. Valitettavasti ottaa aikansa päästä pois, mutta usko kantaa ja sieltä pääsee. Olen elävä todiste siitä itse. Minua ei vähääkään kiinnosta narsistireppanan hölmöilyt enää, joita hölmöilyjä sillä riittää.

• Ja_vielä

Ja vielä. Minun aspergertuttuni joka keksi oman uskonnon. Niin hän sellainen että koska hän keksinyt sen uskonnon niin vain hänellä oikea tieto siitä takataskussaan pitelemästään jumalasta. Niin muiden sitten kannatti pitää häntä hyvinkin mielenkiintoisena kun ei muut tiedä oikeasta jumalasta mitään vaan tämä asperger ikäänkuin profeetta vähintäin. Vai onko hän itse se jumala? Sitäkään ei tarina kerro kun vain hänellä se tieto siitä omakeksimästä jumalasta.

Tuo niitä juttuja jotka saattaa olla niin että tällä ei itsellään tuollaista motiivia asiaan todellisuudessa ollut, mutta noin se asia vain menee kun sitä uumoilee. Noin sen muunkin motiivittomuuden kanssa oli, että huomiota yritti kerätä kaikin voimin mutta koskaan ei sitä tarkoittanut todellisesti...

Liekö sitten niin että ne hänen neurologiset ominaisuutensa vain ovat sellaisia että sieltä sataa kaikkea sellaista sitten ulos.

• Jotenkin

Jotenkin niin että kun muut kainosti peittävät tunteitaan ja kuulostelevat vastavuoroisuutta niin asperger räjäyttää kentän tasaiseksi.
        Lisään että tämä minun a-tuttuni siis hyvin narsistinomaiseksi vanhemmiten muuntautunut.

• Kasvahenkisesti

Anteeksi on annettava kuitenkin vaikka mulkulle.

• Joo_nars

Joo, narsisti on niinkuin halpis ihmisten ryhmässä. Sen halpuuden ymmärtää vasta pitkä aikaa jälkeenpäin kunnolla. Ei sellaisen takia ollenkaan kannata itseään mennä vahingoittamaan.
      Narsisti on kuin pelkkä rääpäle kun siihen saa etäisyyttä. Sitä ei vain heti kohta uskoisi eikä usko, mutta niin vain käy. Ja surulliseltakin se tuntuu että se ei ollut edes ihminen sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta näin vain on.

• itsesuojelu

Eipä niin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      200
      1546
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      961
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      826
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      738
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      730
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      681
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      674
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      666
    Aihe