Olen muuttamassa uudehkoon asuntoon, jossa kuitenkin elämisen jäljet näkyvät. Miten saisi tiskipöydästä naarmut pois ja keraamisen lieden puhtaaksi?
Tiskipöytä ja keraaminen liesi
9
8173
Vastaukset
- penmus
siis teräsallas, ei mitenkään saa naarmuja pois, tulee vain lisää. Keraamiselle liedelle on omat puhdistusaineet ja sen kyllä saa puhtaaksi ihan itse.
- muuttaja
Siis täytyy harkita uuden tiskipöydän ostamista, kai sen "kannen" saa ostettua.
Mikäs olis hyvä aine keraamisen lieden puhdistukseen? - Janna
muuttaja kirjoitti:
Siis täytyy harkita uuden tiskipöydän ostamista, kai sen "kannen" saa ostettua.
Mikäs olis hyvä aine keraamisen lieden puhdistukseen?Keraamisille liesille on olemassa aivan omat aineensa ja välineensä. Eli marssi keittiökoneita (niitä liesitasoja) myyvään liikkeeseen, ehillä yleensä on tai aiankin osaavat neuvoa oikean aineen ja sen saatavuuden.
- penmus
Janna kirjoitti:
Keraamisille liesille on olemassa aivan omat aineensa ja välineensä. Eli marssi keittiökoneita (niitä liesitasoja) myyvään liikkeeseen, ehillä yleensä on tai aiankin osaavat neuvoa oikean aineen ja sen saatavuuden.
löytyy esim. Prismasta, City-marketista, jopa siwasta
- Mika
Niin se on että rosterialtaassa naarmut on ja pysyvät. Kun hanki uutta allasta, mieti tarkkaan minkä kokoisen haluat. Pöytätaso on yleensä halvempaa ja mukavamman näköistä kuin suuri rosteritaso altaan vieressä. Eli jos sinulla on astianpesukone etkä altaita tarvitse kuin veden juoksutukseen ja vihannesten pesuun niin miksi hankkia kahta suurta pesuallasta viemästä lasku- ja pöytätilaa?
keraamiselle liedelle tehokkaaksi olen todennut nimestään huolimatta "Mr Muscle Keraamisen liesitason puhdistusaineen". Saa hyvin varustetuista marketeista. - Rakentaja timppa
Lidl ;n myymälät myyvät keraamisen lieden puhdistus ainetta n 2 eskon hintaan.
Kodinkone liikkeissä hinta varmaan 12 e - allasta
Muutimme uuteen asuntoon joka kuitenkin oli jo seitsemänvuotta vanha. Tiskipöytä oli aivan kaameassa kunnossa. Ostimme porakoneeseen laikan ja autoille tarkoitettua hionta tahnaa. Hiottiin pöydän pina ja hyvä tuli. Nyt ylläpidämme silloin tällöin kiltoa mm. keraamisen liesitason hoitoaineella.
Olen paljon keittiössä viihtyvä ja tekevä perheen äiti. Omassa tapauksessani ei tulisi kysymykseenkään, että meillä olisi vaan yksi pöytälövyyn upotettu allas, vaikka on tiskikone. Keittiössä kun tarvitaan allasta tiskaamiseen vaikka on kone. Allasta tarvitaan juuresten, vihannesten ja hedelmien esikäsittelyyn. Käsien pesuun kukkien hoitoon ym.ym. Siis tarvitsen kaksi kunnollista allasta ja mieluimmin vielä ns. kaatoaltaan. Vesipiste täytyy oll lähellä hellaa.- xyx
Näinköhän on turvallista käyttää autotarvikkeita ruoan valmistukseen tarkoitetulle alueelle?
- yli 10 vuoden kokemus
meillä on ollut yli 10 vuotta sama keraaminen liesi ja puhdas on.
Olen puhdistanut sitä swipen puhdistusvillalla, mikä ei naarmuta laisinkaan.Lähtee palanutkin ruoka hyvin irti. Sillä on myös hyvä pestä kattilat, pinttynytkin kattila on hetkessä puhdas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181