Voi kun joulupukki toisi meille tänne oikein ison säkin rahaa kun olemme Suomen köyhin kunta. Meidänhän piti niin rikastua kun otamme paljon maahanmuuttojia joista valtio antaa meille satoja miljoonia. Saimme vahingossa niin ylikoulutettua väkeä jotta ei valtio anna miljoonia koneinsinööreistä eikä muistakaan Iraakin lukutaidottomista lääkäreistä ja tohtoreista.
https://www.iltalehti.fi/talous/a/2014121818938289
Lieksa tarvitsee joulupukkia
9
<50
Vastaukset
- käpy.tonttu
Voisi tuoda aapisen että insinöörit ja tohtorit oppisi lukemaan.
- 2e2
Iltasanomat 19.12.2014
Pikkasen wanha uutinen mutta varmaan köyhiä ollaan. - Söpöä
En tiedä lieksalaisista mutta ainakin tällä palstalla moni paikallinen taitaa uskoa joulupukkiin ja satutarinoihin.
- syökääkanaa
just näin ja satutarinoita riittää tälläkin palstalla vuoden jokaiselle päivälle asiasta kuin asiasta
Jospa joulupukki toisi meille uuden Lieksan.
- RuotsalainenLucia
Miksei pukki tuonut meille näin hienoa Lucianeitoa?
https://mvlehti.net/2018/12/17/ruotsissa-lucia-neito-voi-olla-myos-poika/Eh he hee😭
Ihan mv lehti puti avata tuon takia? Minkäs sille voi jos iljaa ja sua miehet kiinnostaa. Tekikö homon?
🐃...😲- hehetiheheti
Pääpumppu kirjoitti:
Eh he hee😭
Ihan mv lehti puti avata tuon takia? Minkäs sille voi jos iljaa ja sua miehet kiinnostaa. Tekikö homon?
🐃...😲Älä luule kaltaiseksesi, mutta matuluciako se pisti sinut herjauksen puolelle?
Mutta mitä sanot mustasta poikaluciasta?
- todella.köyhä
Naapurikadulla asuu 92 vuotias mies, joka on todella köyhä. Hänellä ei ole enää juuri mitään muuta kuin rahaa. Ja metsiä sekä osakkeita. Aikoinaan Nokian osakkeilla rikastunut todella köyhä miljonääri. Hän elää hyvin askeettisesti ja käyttää samoja vaatteita kuin aikoinaan töissä ollessaan. Eläkkeelle jäätyään hävitti autonkin omaisuutta kuluttamasta. Nokian miljonäärejä oli kymmenisen vuotta sitten Lieksassa neljä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412468Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101868Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731776Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki811308- 651228
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171178TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901050Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42904- 70882