Naiselle hyvää iltaa! 🤗 Halit .....
Ollaankos sitä oltu kiltisti?
Moi ja iltaa Neidille
12
54
Vastaukset
- Panikoija
Oikein kiltisti🙄
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka.....🌠🌠🌠🌠
Niin se taas....Joulu lopuillaan..aatto...
Niin se tulee ja menee...
Toivottavasti sinulla kiva...neitisi kanssa...
Yö ain saapuu...kutsuen...unimaailmaan....kera satujen...
💝🌌🌉💫🐇🐰💌- KaikenkarvainenMiuMau
KUOKKA kirjoitti:
Pikkukukka ...
Ettet nyt kettuile minulle?
Hyvää yötä Pikkukukka 🌹 😘 !Kiltisti olen ollut, kuinkas muuten! Mutta miten minusta tuntuu, ettet sinä Kuokka ole aina kovin kiltti Pikkukukalle? Ei saa kiusia Elluhalloa :(
Silti joulun kunniaksi Jouluhalit myös sinulle Kuokka! Noh hyvä jos olet ollut kiltisti.
Mitä taas Pikkukukka kiusaamiseen tulee,
en katso sitä kiusaamiseksi .
Mutta tietysti jos Pikkukukka kokee sen kiusaamisena pyydän nöyrimmästi anteeksi!
Toi sinun nimimerkkisi ei kylläkään mitenkään vaikuta naiselliselta, paitsi loppuosalta.- Monessaliemessäkeitetty
KUOKKA kirjoitti:
Noh hyvä jos olet ollut kiltisti.
Mitä taas Pikkukukka kiusaamiseen tulee,
en katso sitä kiusaamiseksi .
Mutta tietysti jos Pikkukukka kokee sen kiusaamisena pyydän nöyrimmästi anteeksi!
Toi sinun nimimerkkisi ei kylläkään mitenkään vaikuta naiselliselta, paitsi loppuosalta.Ok :)
Nimimerkki on pelkkä metafora, ei suinkaan kirjaimellisesti kuvaava :D Olisikko sitten parempi jos olisi "monessa liemessä keitetty" ;) Ei sekään kovin naiselliselta vaikuttaisi, vai kuinka? Toki aivan sama miltä täällä sekopääpalstalla vaikuttaa, yhtä tyhjää kaikki.
Korjataan nyt sitten se nimimerkkikin näin joulun kunniaksi. - Pikkukukkaelluhallo
Pikkukukka....
On niin monessa liemessä keitetty...
Ei mua voi loukata...
Mä oon kova luu...😋🎆💝🐰🐇 Kiva juttu Pikkukukka 🌹
Mutta jos sanoisin live elämässä kasvotusten pikkulutka
silloin olisi varmaan peli menetetty?
Hyvää pivää Pikkukukka sinulle😜
Kyllä toi Monessalimessäkeitetty on kyllä huono☹ MiuMau olisi parempi😊- Pikkukukkaelluhallo
Niin....
Kuokka....
Vois korvatillikka tulla....😋💝🎆🐇🐰 - Pikkukukkaelluhallo
No tietenkin...
Viksu mies seurassani..
Ei kyllä käyttäisi.tollaista kieltä...🎆🐇🐰💝
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683