Moi ja iltaa Neidille

Naiselle hyvää iltaa! 🤗 Halit .....
Ollaankos sitä oltu kiltisti?

12

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Panikoija

      Oikein kiltisti🙄

      • Noh ... hyvä :)


    • Pikkukukkaelluhallo

      Kuokka.....🌠🌠🌠🌠
      Niin se taas....Joulu lopuillaan..aatto...
      Niin se tulee ja menee...
      Toivottavasti sinulla kiva...neitisi kanssa...
      Yö ain saapuu...kutsuen...unimaailmaan....kera satujen...
      💝🌌🌉💫🐇🐰💌

      • Pikkukukka ...
        Ettet nyt kettuile minulle?
        Hyvää yötä Pikkukukka 🌹 😘 !


      • KaikenkarvainenMiuMau
        KUOKKA kirjoitti:

        Pikkukukka ...
        Ettet nyt kettuile minulle?
        Hyvää yötä Pikkukukka 🌹 😘 !

        Kiltisti olen ollut, kuinkas muuten! Mutta miten minusta tuntuu, ettet sinä Kuokka ole aina kovin kiltti Pikkukukalle? Ei saa kiusia Elluhalloa :(

        Silti joulun kunniaksi Jouluhalit myös sinulle Kuokka!


      • Noh hyvä jos olet ollut kiltisti.
        Mitä taas Pikkukukka kiusaamiseen tulee,
        en katso sitä kiusaamiseksi .
        Mutta tietysti jos Pikkukukka kokee sen kiusaamisena pyydän nöyrimmästi anteeksi!

        Toi sinun nimimerkkisi ei kylläkään mitenkään vaikuta naiselliselta, paitsi loppuosalta.


      • Monessaliemessäkeitetty
        KUOKKA kirjoitti:

        Noh hyvä jos olet ollut kiltisti.
        Mitä taas Pikkukukka kiusaamiseen tulee,
        en katso sitä kiusaamiseksi .
        Mutta tietysti jos Pikkukukka kokee sen kiusaamisena pyydän nöyrimmästi anteeksi!

        Toi sinun nimimerkkisi ei kylläkään mitenkään vaikuta naiselliselta, paitsi loppuosalta.

        Ok :)

        Nimimerkki on pelkkä metafora, ei suinkaan kirjaimellisesti kuvaava :D Olisikko sitten parempi jos olisi "monessa liemessä keitetty" ;) Ei sekään kovin naiselliselta vaikuttaisi, vai kuinka? Toki aivan sama miltä täällä sekopääpalstalla vaikuttaa, yhtä tyhjää kaikki.

        Korjataan nyt sitten se nimimerkkikin näin joulun kunniaksi.


      • Pikkukukkaelluhallo

        Pikkukukka....
        On niin monessa liemessä keitetty...
        Ei mua voi loukata...
        Mä oon kova luu...😋🎆💝🐰🐇


      • Kiva juttu Pikkukukka 🌹
        Mutta jos sanoisin live elämässä kasvotusten pikkulutka
        silloin olisi varmaan peli menetetty?
        Hyvää pivää Pikkukukka sinulle😜

        Kyllä toi Monessalimessäkeitetty on kyllä huono☹ MiuMau olisi parempi😊


      • Pikkukukkaelluhallo

        Niin....
        Kuokka....
        Vois korvatillikka tulla....😋💝🎆🐇🐰


      • Pikkukukkaelluhallo

        No tietenkin...
        Viksu mies seurassani..
        Ei kyllä käyttäisi.tollaista kieltä...🎆🐇🐰💝


      • Joo ei ja minähän olen viksu niinkuin kuvasta näkyy.👴
        Hyvää iltaa Pikkukukka 🌹


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe