Naiselle hyvää iltaa! 🤗 Halit .....
Ollaankos sitä oltu kiltisti?
Moi ja iltaa Neidille
12
54
Vastaukset
- Panikoija
Oikein kiltisti🙄
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka.....🌠🌠🌠🌠
Niin se taas....Joulu lopuillaan..aatto...
Niin se tulee ja menee...
Toivottavasti sinulla kiva...neitisi kanssa...
Yö ain saapuu...kutsuen...unimaailmaan....kera satujen...
💝🌌🌉💫🐇🐰💌- KaikenkarvainenMiuMau
KUOKKA kirjoitti:
Pikkukukka ...
Ettet nyt kettuile minulle?
Hyvää yötä Pikkukukka 🌹 😘 !Kiltisti olen ollut, kuinkas muuten! Mutta miten minusta tuntuu, ettet sinä Kuokka ole aina kovin kiltti Pikkukukalle? Ei saa kiusia Elluhalloa :(
Silti joulun kunniaksi Jouluhalit myös sinulle Kuokka! Noh hyvä jos olet ollut kiltisti.
Mitä taas Pikkukukka kiusaamiseen tulee,
en katso sitä kiusaamiseksi .
Mutta tietysti jos Pikkukukka kokee sen kiusaamisena pyydän nöyrimmästi anteeksi!
Toi sinun nimimerkkisi ei kylläkään mitenkään vaikuta naiselliselta, paitsi loppuosalta.- Monessaliemessäkeitetty
KUOKKA kirjoitti:
Noh hyvä jos olet ollut kiltisti.
Mitä taas Pikkukukka kiusaamiseen tulee,
en katso sitä kiusaamiseksi .
Mutta tietysti jos Pikkukukka kokee sen kiusaamisena pyydän nöyrimmästi anteeksi!
Toi sinun nimimerkkisi ei kylläkään mitenkään vaikuta naiselliselta, paitsi loppuosalta.Ok :)
Nimimerkki on pelkkä metafora, ei suinkaan kirjaimellisesti kuvaava :D Olisikko sitten parempi jos olisi "monessa liemessä keitetty" ;) Ei sekään kovin naiselliselta vaikuttaisi, vai kuinka? Toki aivan sama miltä täällä sekopääpalstalla vaikuttaa, yhtä tyhjää kaikki.
Korjataan nyt sitten se nimimerkkikin näin joulun kunniaksi. - Pikkukukkaelluhallo
Pikkukukka....
On niin monessa liemessä keitetty...
Ei mua voi loukata...
Mä oon kova luu...😋🎆💝🐰🐇 Kiva juttu Pikkukukka 🌹
Mutta jos sanoisin live elämässä kasvotusten pikkulutka
silloin olisi varmaan peli menetetty?
Hyvää pivää Pikkukukka sinulle😜
Kyllä toi Monessalimessäkeitetty on kyllä huono☹ MiuMau olisi parempi😊- Pikkukukkaelluhallo
Niin....
Kuokka....
Vois korvatillikka tulla....😋💝🎆🐇🐰 - Pikkukukkaelluhallo
No tietenkin...
Viksu mies seurassani..
Ei kyllä käyttäisi.tollaista kieltä...🎆🐇🐰💝
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406