Hei!
Mitkä ovat sinun lempitekniikoita, joita tykkäät treenata ja käyttää ylitse muiden?
Itsellä järjestys menee:
1. Hiraken
2. Shuto
3. Maegeri
4. Nukite
5. Teisho
Karaten toimivat tekniikat tai omat lempitekniikkasi
5
113
Vastaukset
- Vasarallapäähän
Aika brutaali repertuaari.
Itselle rakkaimpia tekniikoita perustekniikoiden ohella ovat:
1) rasen shutouchi/kaiten tettsui uchi (eli spinning back fist
2) ushiromawashi
3) ushirosokuto
4) ashi barai.- Tehdäänkehitysmaayhdessä
Potku munille.
- iha_paras
Ura Mawa Tetsuo
- 1kyu
Zukit. Etukäsi, takakäsi, ylös ja alas. Iskujen perään takakäsi tiukasti takaisin kyljen sivulle ja karmea tsit tsaaaaa huuto.
- 1kyu
Vielä lisäyksenä. Vaikka mä vedän matsissa vaikka millaisia mavoja mahaan, perseelle, kylkiin tai selkään, niin harvoin pisteitä, vaikka ovat täysin "puhtaita". Mutta käsilyönneistä, niin, niistä saan oikeastaan aina pisteitä ja niillä mä ottelut 98-prosenttisesti voitan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443052Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362651Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532604Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1052324Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle512163Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3451916- 1501566
- 741423
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231258Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185