Rasistit oli oikeassa, feministit väärässä.

Eräässä asiassa, rasisteiksi haukutut henkilöt, olivat ihan oikeassa ja oululaiset feministit väärässä.

17

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinensuvakki

Ei rasisti ole enää haukkumanimi. Se tarkoittaa: Järkevä ja viisas omilla aivoillaan ajateleva ihminen.

• suvikit

Kyllä näin on ja sekös tyhmiä suvakkeja harmittaa!

• eimeneläpi
        suvikit kirjoitti:

Kyllä näin on ja sekös tyhmiä suvakkeja harmittaa!

Juu, kyllä varmaan pedofiilitkin ajattelee ihan yhtä yleviä itsestään.

• monikulttuurisoppa

Mahotonta meininkiä. Naiset ja lapset eivät osaa pelätä tai varoa, koska media kertoo heille koko ajan valheita.
      "Pelolle ei saa antaa valtaa" "monikulttuurisuus on rikkautta""tutustukaa heihin" "menkää juttelemaan" , sitä on media TOITTANUT jatkuvasti

• kunnon-lähöt

Vauhtia noille on annetava, eikä mitään ystävyyttä.

• Ihania

Feministit tulevat parhaiten toimeen ulkomaalaisten kanssa, koska kumpikaan ei ymmärrä mitä toinen puhuu.

• oikeassavaiväärässä

Entäs rasistiset feministit tai feministiset rasistit? Sellaisiakin on; tunnen useita.

• Sossuja

No kaikki feministit on rasisteja. Vihaavat miehiä, siis suomalaisia miehiä.

• FaktaaEiSaaSanoa

Suurinosa pakolaisista on ihan kunnollisia. Silti kaikista raiskauksista pakolaisten tekemiä on 25%, ja kaikista lapsen joukkoraiskauksista on 100% pakolaisten tekemiä.
      Nämä pakolaiset on pieni vähemmistö Suomessa.

• varjeles-taivas

Joo kyllä etäälä pitää pysyä noist.

• muutasoopaa

Pidän vihervasemmiston, kokoomuksen , keskustan ,RKP,n....... taholta huudatettua suvaitsevaisuusmantraa erittäin vahvasti syypäänä näiden lasten ja nuorten tyttöjen raiskauksiin.
      "Monikulttuurisuus on rikkautta" ym. valheita.

• Lokan.kavereita

Entä Oulun ns. isänmaallisten sairaalaraiskaajien tekoset. Ne taidat hyväksyä?

• anti-jumala on aina oikeassa

• Natsintappaja.2018

Natsismi kitkettävä perinjuurin ja juurta jaksain Oulusta, Suomesta ja kaikkialta muualtakin maailmassa.

• Raspe

Höpö höpö. Kyllä se suurin ongelma maailmassa on islam ja haittamaahanmuutto.

• xxxxxxxxxxt

senverran olen lojaali enkä rasisti,,matuja kohtaan,hesaavat määrätä suunnan mutta minä vauhdin,

• ALNedre

Väkilukua lisäämään ja siementä linkoamaan nämä orhit on tänne luotsattu, hyvin ovat hommansa hoitaneet.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8807
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3469
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2660
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      2040
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2030
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      357
      1747
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1442
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1211
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1095
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      68
      1050
    Aihe