ylä vai alakerrasta? Naapurin apina taas vauhdissa mutta en osaa paikallistaa
Mistä tunnistaa tuleeko mölinä
6
<50
Vastaukset
- liikekuulostus
Ääni voi olla sivusta samasta kerroksestakin.
Päivällä koiran ulina yksinäisyyttään. Olin aivan varma, että yläkerran koira, mutta kuuntelemalla rapussa ovelta ovelle löytyi oikea asunto 15 m päästä samasta kerroksesta. Katon kautta ääni kulkeutui omaani. - vinkvinn
https://newatlas.com/seesv-s205-sound-camera-locates-noises/27447/
Ensi jouluksi lahjapakettiin - Hyväasia
Älä vaani muita asukkaita niin tiukkaan. Synnyttävähän sinunkin askeltamisesi ääntä, samoin kaikki tekeminen mitä ihmiset tekee ja puhuu. Jos ei ole hiljaisuudella 22.00-7.00, niin opettele sopeutumaan naapuriisi. Ei varmasti mitenkään älytön vaan ymmärtää kun puhutaan.
no ei välttämättä vaanimista, kyttäämistä mikäli äänet on häiritseviä.
puhuminen ja huutaminen esim.eri asioita, siis normaali askelten ääni on eri kuin kantapäillä lattiaan tömistäminen, hakkaaminen.. jurppii ilmeisesti joku, sehän heillä on syynä.- huumearvaaamattomuutta
Välttämättä ei ymmärrrä. Vaan on vastassa kirveeen tai vihaisen koiran kanssa, jos on pöllyssä. Vaikka muutoin saattaisikin jutella normaalisti, pöllyssä tosin silloinkin, mutta ei aggressiivinen.
- Muutenkuuluisi
Kyllä minä kävelen aina kotona ilman sukkia ja kenkiä. Ääniä ei kuulu eikä kukaan välitä. Aamutossutkin on keksitty tai muovitossut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818